Страхова компанія «ІНГО Україна» розпочала виплати клієнтам туроператора «Проланд», які не змогли виїхати за придбаними турами за кордон – про це йдеться у повідомленні АСК «ІНГО Україна», яке надійшло в Асоціацію лідерів турбізнесу України. За інформацією страхової компанії страхові виплати на користь туристів проводяться у порядку і у строки, передбачені умовами договору страхування.
Нагадаємо, 14 січня 2012 року «Туроператор «Проланд» оголосив про призупинення відправлення туристів за напрямками ОАЕ та Шрі-Ланка у зв’язку з неурегульованими питаннями виконання договірних відносин з обслуговуючими компаніями у цих країнах. Водночас, ще у 2011 році між АСК «ІНГО Україна» і «Туроператором «Проланд» було укладено договір страхування відповідальності туроператора (договір цивільної відповідальності компанії за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за договором про реалізацію туристичного продукту) на суму 2 мільйони гривень. За інформацією АСК «ІНГО Україна» у січні 2012 року до страховика в надійшло повідомлення від страхувальника щодо ситуації, яка могла привести до пред'явлення клієнтами туроператора вимог з відшкодування заподіяної шкоди.
Асоціація лідерів турбізнесу України нагадує, що чинне законодавство України у галузі туризму не передбачає спеціального порядку відшкодування збитків туристам і суб’єктам туристичної діяльності на випадок призупинення відправлення туристів.
Поки зазначена проблема не врегульована на законодавчому рівні, туроператори АЛТУ рекомендували ліцензованим суб’єктам туристичної діяльності укласти договори страхування своєї відповідальності. Також АЛТУ ініціювала створення реєстру соціально-відповідальних туроператорів, які застрахували свою відповідальність перед туристами і партнерами. Впровадження такого реєстру (розміщений на сайті АЛТУ - altu.com.ua), спрямовано на сприяння туристам у свідомому виборі постачальника туристичних послуг.
Прес-служба АЛТУ
20.03.2012