Компанія «Крафт Фудз Україна» представила на українському ринку нове цільнозернове печиво під торговельною маркою «BelVita. Добрий ранок!» Цей продукт, розроблений спеціально для сніданку, уже здобув популярність у 16 країнах світу, а його запуск в Україні сприятиме розвитку категорії пакованого печива і затвердженню компанії-виробника в якості лідера.
За результатами дослідження, проведеного GFK Ukraine* на замовлення «Крафт Фудз Україна», 71% українців снідають у будні щодня або майже щодня, але переважна більшість вживають незбалансований сніданок. Наприклад, 64% українців на сніданок споживають бутерброди. Усвідомлюючи реалії української культури споживання сніданків, «Крафт Фудз Україна» виводить на ринок цільнозлакове печиво «BelVita. Добрий ранок!» із вмістом складних вуглеводів. У складі збалансованого сніданку воно дає енергію на весь ранок.
Даний продукт демонструє значні обсяги продажів і темпи зростання у тих країнах, де печиво вже представлене, а саме в Чехії, Румунії, Польщі та Росії. «Bebe Dobriy Ranok» у Чехії стало одним із лідерів на ринку пакованого печива. Аналогічне печиво під брендом «Юбилейное Утреннее» в Росії протягом останнього року подвоїло ринкову частку у грошовому та фізичному вимірах.
Світлана Данілова, директор з маркетингу «Крафт Фудз Україна»: «Усвідомлюючи потреби українців у подібному продукті для сніданку і враховуючи його успіх на інших ринках, наша компанія прийняла рішення запропонувати «BelVita. Добрий ранок!» українським споживачам. Ми сподіваємося, що українці високо оцінять цей продукт, а компанія посилить лідерські позиції у сегменті пакованого печива».
Із виводом нового продукту «Крафт Фудз Україна» продовжує інвестувати в розвиток категорії пакованого печива, споживання якого в Україні за останні 3 роки збільшилось приблизно на 10%. Печиво «BelVita. Добрий ранок!» буде імпортуватися в Україну з Чехії. Однак у перспективі «Крафт Фудз Україна» розглядає можливість виробляти його на бісквітній фабриці в м. Тростянець, у будівництво якої компанія інвестувала $40 млн., і урочисте відкриття якої відбулося два місяці тому. Сьогодні на бісквітній фабриці виробляється паковане печиво під торговими марками «Ведмедик «БАРНІ», TUC та OREO.
Печиво «BelVita. Добрий ранок!» представлене в Україні трьома смаками: «BelVita мультизлакове», «BelVita зі шматочками шоколаду» та «BelVita з медом та горіхами», оскільки ці три смаки найбільше відповідають уподобанням українців. Продукт представлений у двох форматах пакування: 300 г та 50 г. Вартість одиниці товару вагою 50 г складає 3,7 грн.
*Дослідження «Звички та ставлення українців до сніданків» було проведено агенцією GFK Ukraine для «Крафт Фудз Україна» в січні 2012 року. У дослідженні взяли участь чоловіки та жінки 25-35 років із міст з населенням більше 100 000 жителів. Всього 1000 респондентів.