Цього разу тема була доволі неочікувана – про роль банку у різних сферах людських стосунків. Можливо, для когось це стане несподіванкою, але сьогодні банк можна розглядати не тільки як повноцінного консультанта та помічника з різних питань, але і як друга. Уявіть собі таку ситуацію: ви приміряєте в магазині сукню, чи купуєте у супермаркеті їжу і вже біля каси розумієте, що купюр у вашому гаманці може не вистачити. Ситуація не катастрофічна, але дуже неприємна. І ваш банк це прекрасно розуміє, тому завчасно пропонує вам взяти з собою кредитку. Або історія з комунальними послугами – кожна з нас хоч раз, але забувала вчасно сплатити за інтернет чи телефон. Банк і тут може прийти на допомогу – варто лише заповнити доручення і чекати на щомісячний звіт про оплату усіх платежів. Більше не потрібно перейматися про те, що робити з цінними речами чи документами, від’їжджаючи у відпустку – ви можете з впевненістю звернутися до банку та покласти їх на зберігання до індивідуальних сейфів. Хороша освіта чи фінансова забезпеченість вашої дитини? До ваших послуг низка дитячих продуктів Ерсте Банку – від депозитів до карткових рахунків.
Запрошені спікери – бізнес-тренер Наталія Карпова, психолог Тетяна Груша та замісник голови правління Світлана Черкай – доводили, що банк і справді «третій не зайвий»: чи то йдеться про розділення сімейних обов’язків, чи то про виховання дітей, чи про кар’єру. Головне – грамотно використовувати банківські послуги. Але з цим проблем не виникне, тому що банк дбає про кожного свого клієнта і сам підказує йому, як полегшити чи вирішити те чи інше завдання.