За активної підтримки молодіжного мобільного бренду DJUICE у День Молоді в Житомирі традиційно проходить фестиваль «Студентська Республіка», який набуває великої популярності серед прогресивної молоді з усієї України. В 2009 році «Республіка» стала центром космічних пригод, де кожний бажаючий здійснив подорож на планету DJUICE разом із гуртом «Бумбокс».
27 червня DJUICE запросив своїх друзів на незвичайне святкування Дня Молоді. Підготовчим етапом до телепортації на планету DJUICE став захоплюючий «КОСМО-КВЕСТ», участь в якому взяли команди абонентів DJUICE. Усі перешкоди в змаганнях легко долалися командами завдяки послугам від DJUICE. Тож не дивно, що маючи відповідні настройки WAP у своєму мобільному телефоні, команди з легкістю дізнавалися відповіді на питання, які необхідні були задля переходів на наступний космічний рівень. А корисна послуга «Знайди мене», допомогла гравцям визначити розташування наступного пункту із складним та водночас цікавим завданням. Учасники квесту активно завантажували на Музичному порталі DJUICE пісні улюблених гуртів, а згодом драйвово танцювали під музику, що лунала з їхніх мобільних телефонів. Не дивно, що послуга «Музінфо» стала в нагоді гравцям і під час подолання чергового космо-рівня. А всім знайома та улюблена послуга «Діджингл», як і зазвичай, перетворювала очікування в задоволення. Не забули учасники «КОСМО-КВЕСТ» і про SMS та MMS -послуги, які активно використовувались ними задля досягнення головної мети – перемоги у «КОСМО-КВЕСТІ»!
Заступник директора з маркетингу Київського регіонального управління компанії «Київстар», Антон ДЗЮБЕНКО: «Користувачі DJUICE «Fun Non-Stop» вже оцінили переваги справжнього «Космонуля», адже це не тільки вигідний тариф на розмови, а й безліч музики та розваг. На планеті DJUICE сюрпризи ніколи не закінчуються: безкоштовні Ді-Джингли, мобільні ігри і найкраща якісна музика в подарунок».
Ввечері всі учасники «КОСМО-КВЕСТУ» разом із майже 70-тисячною аудиторією абонентів DJUICE чотирьох міст України, які завітали на святкування Дня Молоді, відвідали перший міжгалактичний концерт гурту «Бумбокс» в Гідропарку міста Житомир завдяки молодіжному мобільному бренду DJUICE. DJUICE об’єднав молодь «Республіки» з діджусівцями Білої Церкви, Черкас та Чернігова за допомогою сучасного супутникового зв’язку та усі бажаючі мали нагоду побачити виступ улюбленого гурту в своєму місті.
Дізнатися більше про можливості DJUICE можна на: www.djuice.com.ua, wap.djuice.com.ua, www.starport.com.ua, wap.starport.com.ua, а також за коротким номером 466.
Посилання з теми:
• Музичний портал DJUICE
• Акція «Космонуль»
• Сторінка програми DJUICE DISCOUNT
• Канал DJUICE Ukraine на YouTube
• DJUICE на Wikipedia
• Група DJUICE ВКонтакте
Довідка про бренд:
Планета DJUІCE – найбільша молодіжна планета у телекомунікаційній системі України. Тут об’єднано найкращу музику з усіх куточків всесвіту, найвигідніші тарифи і все, що цікавить молодь! Саме тому з планети DJUІCE «не повернулося»:) вже 7,4 млн. українців (станом на 01.05.2009). Перша дипломатична місія DJUICE з’явилася 2002 року в Швеції. Сьогодні дипкорпус DJUICE успішно працює у Норвегії, Угорщині, Бангладеш, Чорногорії та Пакистані. В Україні представництво DJUICE відкрито 1 вересня 2004 р.
За додатковою інформацією звертайтесь
до менеджера зі зв’язків із громадськістю
Київського регіонального управління «Київстар», Наталії Дадівєріної.
тел. 8 (067) 220 7877, e-mail: [email protected]
www.djuice.com.ua, www.games.djuice.com.ua, www.starport.com.ua, www.music.djuice.com.ua
ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА
«DJUICE- Адреналін» - історія фестивалю:
Місія «DJUICE-Адреналіну» - дати можливість проявити себе молодим людям, які прагнуть самореалізації.
Цей фестиваль об’єднує різні напрямки молодіжної культури:
- сучасна музика (прогресивний рок, електронна, хіп-хоп);
- сучасні стилі танцю (хіп-хоп, брейкданс, крамп);
- скейтинг, роллінг (катання на роликових дошках та ковзанах);
- велотріал;
- графіті;
- діджеїнг (зведення музичних треків);
- віджеінг (зведення відеофрагментів під музику).
«DJUICE Адреналін» було започатковано у День молоді, 29 червня 2005 року в Чернігові. Перший фестиваль пройшов на березі річки Десни, неподалік від пішохідного мосту. Територія була розділена на дві зони. На екстрим-майданчику змагалися між собою представники молодіжного спорту – скейтери, роллери, танцюристи-брейкери. Поряд було розташовано сцену, де виступали відомі чернігівські музиканти – групи: «Городская тоска», «Депо 02», «СкруDG». Хедлайнером виступав гурт «Димна Суміш». Фестиваль зібрав близько 5 тисяч чоловік.
2006 року «DJUICE Адреналін» перемістився до чернігівського Центрального парку культури та відпочинку. Тут, на території сучасного скейт-парку своїм вмінням вражали спортсмени-екстримали. Також відбувся чемпіонат міста з брейкдансу, а суддями виступили відомий київський шоу-балет «Free-Art». Другу частину свята приймала розташована неподалік сцена Літнього театру. Співали гурти: «СкруDG», «Широко Закриті Очі», «Chicos de la Fiesta». Хедлайнер - гурт «Димна Суміш». Захід відвідали вже 8000 чоловік.
2007 рік. Чернігів. Денні заходи фестивалю за традиційною програмою проходили на території міського парку. Яскравою подією стало змагання стріт-рейсерів. Ввечері молоді жителі міста мали змогу побачити виступи друзів фестивалю – гуртів: «Широко Закриті Очі», «Chicos de la Fiesta», «СкруDG» на чолі з хедлайнером – відомим українським гуртом «Грін Грей». «DJUICE Адреналін» стає для Чернігова традиційним міським святом. До фестивалю долучилися понад 10000 чоловік.
2008 року в Чернігові був справжній драйв! «DJUICE Адреналін» вже вчетверте у рідному Чернігові заводив публіку на березі Десни на міському пляжі. DJUICE заряджав усіх бажаючих музичною енергією. Адже відірватись по повній молодь змогла з драйвовими гуртами: «СкруDG», «За край», «Нерозгадані», «Перлина Степу». Хедлайнером тогорічного свята був популярний гурт «Тартак». Для любителів екшену в рамках фестивалю відбулися сценічні баталії MC, діджеїв та піджеїв, а на танцювальних майданчиках змагалися брейкдансери та крампери. І ще одна приємна подія - у 2008 році географію «DJUICE Адреналіну» було розширено. Крім Чернігова, захід відбувся в Білій Церкві. Загалом у двох містах фестиваль зібрав більше 40 тисяч відвідувачів.
27 червня 2009 року фестиваль «DJUICE Адреналін» змінить свій вже звичний земний образ і трансформується в неочікуване, космічне, захопливе дійство. Сучасна молодіжна культура продовжує свою експансію разом із DJUICE. Мешканці вже чотирьох міст: Чернігова, Житомира, Черкас та Білої Церкви одночасно відсвяткують міжпланетний фестиваль: «Телепортація на планету DJUICE 2009»! Відривайтесь від Землі та вирушайте на планету DJUICE! На Вас чекатиме космічна подорож по світах, кожний з яких вражає уяву і знаходиться поруч із планетою DJUICE, де завжди весело, прикольно та молодіжно. Розважальні портали планети DJUICE відкриються кожному бажаючому, DJUICE всесвіти екстремального спорту, музики та ігор чекатимуть на Вас!!! Гурт «Бумбокс» - хедлайнер космічного фестивалю здійснить телепортацію разом із Вами і зіграє свій перший міжгалактичний концерт саме для Вас!
DJUICE – територія сучасної молодіжної культури:
DJUICE – це не просто мобільний бренд. За час свого існування він став частиною молодіжного життя, оскільки робить все для того, щоб українська молодь знаходилася в епіцентрі найцікавіших культурних подій. Восени минулого року DJUICE організував безпрецедентний музичний фестиваль DJUICE MUSIC DRIVE, який охопив Херсон, Харків, Луганськ, Сімферополь, Чернівці, Одесу, Київ. Тоді більш ніж півмільйона любителів сучасної трендової музики на власні очі побачили виступи найактуальніших українських виконавців: ТНМК, Esthetic Education, Stereoliza, Gorchitza Live Project, «Скай», «Тартак», Lama, Katya Chilly, Mad Heads XL, Dazzle Dreams. А справжньою фішкою фестивалю стали виступи лідера європейських танцмайданчиків Apollo 440 та найпопулярнішого в світі електронного проекту Chemical Brothers.
Для любителів сучасного кіномистецтва DJUICE організовував фестиваль «АЗІЯ-КІНО». У 2007 році кіномани Києва, Дніпропетровська, Полтави, Одеси, Харкова, Донецька, Запоріжжя, Севастополя і Львова побачили стрічки кращих азіатських режисерів. А для тих, хто хотів спробувати себе в якості режисера, цього року DJUICE провів фестиваль мобільного кіно DJUICE MOBILE MOVIE FEST. І хоча мобільний телефон – це не професійна кінокамера, справжні таланти змогли розкритись навіть у короткометражному мобільному жанрі.
DJUICE – VAS послуги:
• Ігровий портал DJUICE. Все найцікавіше зі світу розваг зібрано на спеціальному порталі DJUICE. До нього можна потрапити за адресою: http://www.games.djuice.com.ua з мобільного телефону, на якому налаштований WAP чи Інтернет-доступ.
• Музичний портал DJUICE. Понад 50 тисяч треків, безліч рингтонів, картинок, цікавої анімації, різноманітні новини зі світу музики і найгарячіші музичні ексклюзиви. Адреса найкращої музики - http://music.djuice.com.ua.
• «Ді-Джингл» - це прикольні мелодії, звуки, жарти або привітання, які ти можеш обирати замість гудків в своєму мобільному. Абонентами якого б оператора не були твої друзі, де б вони не знаходились, яким би телефоном не користувались, коли вони телефонуватимуть тобі – на них завжди чекатимуть обрані тобою мелодії та привітання.
• «МузІнфо». Іноді, почувши невідому мелодію, важко пригадати виконавця чи назву треку. Розпізнати музичний трек можливо із новою послугою «МузІнфо». Усе невідоме зі світу музики відтепер як на долоні із послугою від DJUICE.
• «Знайди друга». Потрібно визначити місцезнаходження друзів? Це дуже легко із новою супер послугою від DJUICE! Тепер стає ще легше знайти один одного за допомогою технології LBS. Усі абоненти DJUICE зможуть у будь-який момент визначити місцезнаходження друга, якщо він є абонентом DJUICE, чи передати свої координати у вигляді SMS, MMS або e-mail друзям, які підключені до цієї мобільної мережі.
• «Меню 100». Найпростіший спосіб замовлення послуг і контенту! Досить навантажувати мозок комбінаціями чи номерами під час налаштування послуги або замовлення класного контенту. Все, що є на планеті DJUICE, тепер у «Меню 100». Замовити послуги, музику, ігри та інший конвент тепер просто зі свого мобільного, натиснувши *100# та клавішу виклику! Все швидко і легко із DJUICE!
• «Мій DJUICE». Самостійно керувати своїми витратами та послугами мобільного зв’язку зручно з системою «Мій DJUICE» на http://www.my.djuice.com.ua. «Мій DJUICE» дає можливість в режимі он-лайн отримувати повну інформацію щодо витрат на послуги мобільного зв’язку, змінювати набір послуг, тарифний план, подавати заявки на участь в акціях, контролювати стан рахунку.
• «Мобільна карта». З цією послугою від DJUICE не заблукаєш містом у пошуках готелю, кафе, аптеки чи банкомату. Тепер не треба звертатися із запитаннями до перехожих! Єдине, щ потрібно — це мобільний телефон, з якого треба надіслати запит до «Мобільної карти».
«DJUICE DISCOUNT» - Програма лояльності:
З програмою «djuice discount» у місцях відпочинку та магазинах на абонентів DJUICE чекають знижки! У магазинах або місцях відпочинку, треба знайти спеціальний постер програми «djuice discount». На постері буде вказано код цієї торгової точки. У відповідь на USSD-запит *155*XXXX# з мобільного, де XXXX – код торгової точки, надійде SMS із текстом, що підтверджує можливість отримання знижки у цьому місці. Щоб скористатися знижкою треба покажи свій мобільний із повідомленням працівнику торгової точки.
DJUICE - «Космонуль»:
Акція «Космонуль» - більше ніж нуль! Це 0 копійок у мережі, а також безліч бонусів - безкоштовні ігри і музика! Дзвінки на всі номери DJUICE по 0 грн/хв упродовж перших 5 хвилин дзвінка. Шоста і наступні розмови тарифікуватимуться згідно з умовами тарифного плану «Talk non-stop». В подарунок - більше 1000 безкоштовних ігор для свого мобільного!
Хедлайнер фестивалю: «Телепортація на планету DJUICE 2009» - гурт «Бумбокс»:
До складу українського фанкі-грув-гурту «Бумбокс» (Київ) входять три особи: Андрій «Графіт» Хливнюк – вокал, лірика, Андрій «Муха» Самойло – гітара, Валентин «Валік» Матіюк – спец-ефекти. Андрій Хливнюк відомий по роботі в групі «Графіт», Андрій Самойло та Валентин Матіюк раніше були учасниками колективу «Тартак». Проект «Бумбокс» вперше був представлений публіці на фестивалі «Чайка-2004». На початку літа 2004-го гурт «Бумбокс» видав свій перший альбом – «Меломанія», який презентував в клубі «Квартира Бабуїн». Цей альбом зробив гурт популярним і завоював серця їхніх прихильників. Такі пісні як «Бета-каротин», «Бобик», «E-mail» та «Супер-пупер» справді стали мега-хітами. Повна індивідуальність «Бумбокса» очевидна: музичний почерк і манера тріо свідчать про повний імунітет до плагіату та попсовості.
Сьогодні у «Бумбокса» безліч прихильників та концертів, диски не встигають припасти пилом на полицях магазинів і кіосків, відеокліпи не сходять з табло популярних телевізійних каналів. Дискографія: «Меломанія», 2004 р., «Family бізнес», 2006 р., «ТРИМАЙ Тримай», 2007 р., (міні-альбом), «III», 2008 р.