З початку карантину фахівці Укртелекому підвищили пріоритетність вирішення інцидентів на мережі, що впливають на безперервність ІР-послуг для ключових об’єктів соціальної інфраструктури
Завдяки посиленому режиму роботи 95% усіх звернень від таких об’єктів вирішується протягом 8-9 годин, незважаючи на рівень складності. Це на 25% швидше, ніж до карантину.
У разі виникнення будь-яких проблем з послугами фахівці оперативно з’ясовують причини та визначають шляхи їх вирішення. Деякі з них вирішуються протягом хвилин, деякі, особливо якщо це спричинено зловмисними пошкодженнями телекомунікаційної інфраструктури чи масштабними аваріями, як нещодавня пожежа в київському міському колекторі, потребують більше часу. У таких випадках, для оперативного відновлення послуг на час усунення наслідків аварії, створюються альтернативні лінії зв’язку.
У перелік пріоритетних об’єктів соціальної інфраструктури включено заклади охорони здоров’я, служби з надзвичайних ситуацій, фінансові та банківські установи, продовольчі магазини, аптеки, АЗС, правоохоронні органи тощо. Варто зауважити, що така особлива увага у нинішніх умовах до об’єктів підвищеного соціального значення не впливає на роботу з відновлення послуг іншим абонентам компанії – всі ремонтно-відновлювальні роботи тривають відповідно до черговості.
Працівників технічного напрямку забезпечено усіма необхідними засобами індивідуального захисту, що дозволяє їм проводити ремонтно-відновлювальні роботи у звичному режимі, і за потреби та за згодою клієнта і у його приміщені. Іноді, звичайно, роботи можуть переноситися через неготовність клієнтів забезпечити доступ у своє приміщення через робочий графік у карантинному режимі.