Серійне пошкодження магістральної ВОЛЗ на Одещині стає серйозною проблемою для безперебійного надання телекомпослуг в умовах карантину
Минулої ночі бригада фахівців Одеської філії ПАТ «Укртелеком» оперативно усунула наслідки зловмисного пошкодження волоконно-оптичної лінії. В ніч на 31 березня зловмисники пошкодили кабель у кабельному колодязі в межах Одеси і втекли, залишивши на ніч без зв’язку та інтернету мешканців шести населених пунктів. Зауважимо, що це вже третій випадок пошкодження однієї й тієї ж лінії за останній тиждень. Минулого разу цю лінію було пошкоджено двічі.
Аварійно-відновлювальна бригада знов спрацювала швидко, завдяки чому зв'язок було поновлено вже рано вранці тогож дня .
Варто зазначити, що незважаючи на вжиті карантинні заходи в країні, крадіжки і масові пошкодження телекомінфраструктури зберігаються на високому рівні – близько 25 інцидентів щодоби, аварійно-відновлювальні бригади Укртелекому працюють цілодобово.
Нагадуємо, якщо у вас виникли питання щодо телефонного зв’язку, інтернету або Інтерактивного TV, їх можна вирішити не виходячи з дому. Звертайтеся будь-яким зручним способом:
- гаряча лінія 0 800 506 800, працює цілодобово (дзвінки безкоштовні з мобільних та стаціонарних телефонів)
- форма зворотного зв'язку на офіційному сайті у розділі «Допомога» за посиланням https://ukrtelecom.ua/help/
- сторінка у соціальній мережі Facebook (у приватні повідомлення)
Для швидкого опрацювання запиту важливо при зверненні вказати: ПІБ абонента, номер телефону з кодом населеного пункту або номер особового рахунку та контактний номер для зв’язку.