Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[133] Змінити свою школу реально. Освітній марафон навчив вчителів Луганщини та Донеччини впроваджувати зміни на місцях

16.03.2020 | Навчання, освіта, наука, Україна

Учасники вчились будувати стратегії проєктів, формувати ефективні комунікації з громадою, дізнались дієві методи в інклюзивному навчанні, працювали в групах та дискутували у форматі класичних бізнес–тренінгів, захищали свої проєкти, та найголовніше – наочно переконались, що зміни у школах - не міф, а реальність вже багатьох закладів завдяки завзяттю вчителів та керівного складу.


«Освітній марафон» спрямований на розвиток управлінської компетентності керівників закладів загальної середньої освіти для впровадження «Нової української школи». 

Учасники відвідали виїзні заняття у передових школах Києва, де їх зустрічали керівники–реформатори та розповідали про свій власний шлях до великих змін:

мультипрофільне навчання – школа № 104 імені О. Ольжича має багато гуртків, секцій, учні самі обирають уроки; інклюзивне навчання – школа №289 Дарницького району та  Інклюзивно–ресурсний центр Дарницького району, в яких діти з особливими освітніми потребами мають змогу навчатись та розвиватись; Ліцей «Інтелект» з ефективним навчанням – випуск учнів з одними з найвищих балів ЗНО в країні, участь у міжнародних навчальних проєктах; Фінансовий ліцей, в якому не тільки учнів навчають фінансовій грамотності, а й і сам заклад є фінансово автономним та сам розпоряджається своїми активами.

Учасники марафону розповідають про свої враження та головне, що з почутих кейсів згодні впроваджувати у своїх школах:


Вікторія Калініна, директорка Економіко–гуманітарного ліцею №8, Краматорськ. «Ми були і до початку проєкту готові до змін, вже переглянули свої підходи до взаємодії з батьками, ставлення до учнів. Але завдяки «Освітньому марафону» це розуміння поглиблюється, інформація систематизується. Наша команда оцінила і мультипрофільний підхід школи № 104 ім. Ольжича, коли діти можуть самостійно обирати профільні предмети і вибудовувати індивідуальну траєкторію навчання. А от принцип співпраці із ВНЗ, який практикує фінансовий ліцей, ми вже намагаємося втілювати – ведемо переговори з Харківським національним економічним університетом. Сучасною і дієвою альтернативою нашій занадто централізованій з усіх точок зору системі управління освітою могла б стати автономізація шкіл. У фінансовому аспекті в тому числі, але чи можлива вона взагалі? Так, можлива, і ми будемо працювати над впровадженням автономії в нашому місті».


Лариса Жидкова, директорка ЗОШ I–III ступені №12, Слов'янськ. «Навіть якщо зараз ми не маємо змоги бути фінансово автономними, невдовзі прийде час розпочинати цю роботу, і досвід київських колег в цьому сенсі дуже корисний. Стало зрозуміло, що директорам потрібно вже зараз опановувати нові специфічні знання та навички, зокрема, проведення тендерних закупівель, та дбати про залучення до команди вмотивованого бухгалтера. Гадаю, було б дуже добре, якби держава спочатку ініціювала пілотний проєкт для апробації фінансової автономії в певних школах та надала фаховий супровід менторів учасникам «пілоту».

Тетяна Бєлікова, директорка ЗОШ №7, м. Бахмут. «Освітній марафон – інтенсивний, наполегливий, швидкий, насичений. Він вимагає переосмислення і часу, щоб інформація перетворилася на глибокі знання. Глибоке практичне значення мають наші поїздки до київських флагманів середньої освіти, зокрема, відвідування фінансового ліцею. Особливо вразила особистість директора Юрія Шукевича. Ще раз переконалась, що успіх закладу дуже залежить від успіху та взагалі особистості керівника. А взагалі, зауважу, що успіх не в матеріально технічній базі, а в змісті, стратегії і місії закладу. Марафон дав мені можливість працювати в команді і «заразити» колег ідеями, які вже народжуються. Сподіваюсь на підтримку колег – бачу, що команда, яка приїхала зі мною, готова змінюватись і працювати». 


Євгенія Бакун, заступниця директора ліцею «Надія», м. Покровськ. «Загалом, в нас багато ідей, ми натхненні на зміни та починаємо з ключового клієнта і комунікацій. Ми всі працюємо – перебудова парадигми освіти, ми змінюємо свідомість освітянина для того, щоб пристосуватись до нової країни, нового учня, нових умов.  Якщо говорити про досвід зі столичних шкіл, то, наприклад, тема інклюзії — важлива для нас, досвід інших шкіл був теж дуже корисний, бо він практичний та цінний. А от в ліцеї «Інтелект» багато слушних ідей, проте ми не все зможемо втілити, щось ми таки швидше зробимо – електронні контрольні роботи. Та все ж більшість ідей візьмемо на майбутнє у багаж – уроки граматики, літератури, фізики англійською мовою. Щодо мультипрофілю – нам цікава дитиноорієнтованість, ми також хочемо відповідати запитам дитини. Приклад з фінансовою автономією дуже гарний, розуміємо його переваги, проте, мабуть, ми не зможемо це впровадити».


Оксана Гриньова, директорка ЗОШ № 57, Маріуполь. «Дуже практичне важливе значення має для нас цей інтенсив, і вже вдруге ми з собою відвеземо докладний маршрутний лист, відповідно до якого ми будемо розробляти стратегію. Цікавим було відвідування київських шкіл – зокрема, імені Ольжича, де ми отримали цінний досвід із впровадження мультипрофільного навчання. Наш навчальний заклад планує започаткувати таку роботу в наступному навчальному році. Зі свого боку, відчуваю готовність міксувати навчання – офлайн та онлайн, бо це вже не форма майбутнього, а нагальна необхідність сьогоднішнього дня, зокрема, з урахуванням карантину.

Враховуючи, що кількість діток з особливими освітніми потребами збільшується, корисним був візит в школу та ресурсний центр. В нашій школі є і інклюзивні класи, працюємо не тільки з тими, хто уже навчається, а і з майбутніми первачками. Що стосується фінансів, зазначу, що нам допомагає як держава, так і місцева влада, тож максимально стараємось залучити більше механізмів фінансування для школи».



Програма інтенсиву – це не тільки лекції, дискусії, виїзні заняття, світоглядні лекції та культурно–мистецькі заходи в Національному художньому музеї України, це набагато більше.  Все, щоб надихнути педагогів сходу України на розвиток та позитивні трансформації у школах. Організатор події – БО «Благодійний фонд «Фундація соціальних інновацій «З країни в Україну» в рамках проєкту «Демократичне врядування у Східній Україні» Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Інформаційний партнер – Донецький прес–клуб.


* * *

БО «Благодійний фонд «Фундація соціальних інновацій «З країни в Україну» створена у 2014 р. Ми маємо успішний досвід роботи з підлітками в рамках проєкту «Відкривай Україну»:  http://www.vidkruvai.com.ua – це найбільшій в Україні освітній командний гейміфікований проєкт для учнів 7–11 класів, в якому через школярів активуємо в українському суспільстві надзвичайно важливу суспільну звичку змінотворця. Голова правління Фундації – Денис Блощинський, громадський діяч, підприємець, музикант, лідер гурту Nesprosta. 

Коментувати
Facebook ::

З країни в Україну. Фундація соціальних інновацій

БО «Благодійний фонд «Фундація соціальних інновацій «З країни в Україну» створена у 2014 р. Ми маємо успішний досвід роботи з підлітками в рамках проєкту «Відкривай Україну»: http://www.vidkruvai.com.ua – це найбільшій в Україні освітній командний гейміфікований проєкт для учнів 7-11 класів, в якому через школярів активуємо в українському суспільстві надзвичайно важливу суспільну звичку змінотворця. Голова правління Фундації – Денис Блощинський, громадський діяч, підприємець, музикант, лідер гурту Nesprosta.

E-mail: [email protected]
Сайт:

До компанії