Серед основних тенденцій, що спостерігаються на українському ринку PR, зокрема, були названі: відновлення ролі ЗМІ як основного каналу комунікацій з цільовими аудиторіями та збільшення інтересу до PR як до стратегічного інструменту розвитку бізнесу, у тому числі, з боку українських виробників.
«Все більше власників та керівників розуміють, що Public Relations можуть і повинні вирішувати довготермінові, а не короткострокові завдання», - відзначив Валерій Курейко, Директор Publicity Creating.
Експерт також назвав нові тенденції – еко-PR, wellness-PR та PR реновацій.
«Цікавою тенденцією 2020 року буде поява такого напрямку як «PR реновацій». Цю тенденцію вже можна спостерігати в інших галузях, де є необхідність в реконструкції, реконцепції та реновації: нерухомість, рітейл, енергетика та інші. Аналогічно, доволі багато компаній та брендів потребують перегляду своїх методів просування, їм потрібно вдихнути нове життя та нові сенси у свої корпоративні цінності, вивести свою репутацію на новий сучасний рівень. Професійний PR як раз і покликаний допомогти у цьому», - сказав Валерій Курейко.
Експерти також озвучили свій прогноз розвитку українського ринку PR на 2929 рік. За прогнозами Publicity Creating, зростання ринку комерційних PR у поточному році буде на рівні 7-12%, а його обсяг може скласти від 406 до 425 млн.грн. При цьому, на ринку України працює 100-140 агенцій, основним або одним із основних видів діяльності яких вказані Public Relations.
«Найбільш активно буде розвиватись сегмент PR для В2В-компаній, а також сегмент стратегічних PR – в обох названий напрямках можливе зростання по 10-12% на рік», - відзначила Руслана Плис, Account Director Publicity Creating.
Фахівці також зазначили, що останнім часом стало більше звернень до PR-агенції з боку державний підприємств, професійних об’єднань та асоціацій. На думку експертів, це показник поступового підвищення рівня розвитку PR в нашій країні, адже за кордоном саме державні структури є головним замовником піар-послуг.
Повну відео-версію заходу можна подивитесь за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=tJtOWxej_WU&feature=emb_logo
Publicity Creating успішно працює на українському ринку 22 роки. Серед клієнтів Publicity Creating - українські виробники і закордонні представництва, інжинірингові компанії та мережі магазинів, оператори ринку В2С і В2В, локальні і міжнародні бренди, для яких було реалізовано більше 1800 проектів.