Програма буде здійснюватися в 2 етапи протягом наступних 10 місяців: кожен етап буде відкриватися стратегічною сесією, під час якої будуть обговорюватися ключові питання реалізації даної програми в даному періоді.
Данна програма була розроблена на триденний стратегічній сесії, за участі керівництва та фахівців Publicity Creating.
До складу програми, зокрема, увійшли наступні пункти:
1. Продовжити проведення досліджень серед компаній-клієнтів (реальних та потенційних) з приводу актуальних PR послуг на 2019 рік.
2. Продовжити проект «Оксамитові війни» 2002-2022 рр. та вивести на більш високий рівень з застосуванням новітніх технологій просування.
3. Сформувати та довести до відома клієнтів інноваційні «Чорно-білі PR-пакети 3.0» та «Золоті PR-пакети 4.0»,
4. Розробити та застосувати нові теми мотиваційних тренінгів та семінарів 2018-2019 рр.
5. Впровадити інноваційні методи співробітництва зі ЗМІ.
6. Впровадити новітні PR-стандарти проведення тендерів та обслуговування клієнтів.
7. Сприяти подальшій розбудові та активізації PR ринку України.
Маркетингова програма 2018-2019 рр., в цілому, відображає готовність компанії ефективно вирішувати все розмаїття маркетингових і репутаційних завдань клієнтів – як корпоративних, так і роздрібних. А також налаштування Publicity Creating на збереження і навіть збільшення динаміки розвитку, постійне збільшення клієнтів та проектів різного спрямування.
У 2017-2018 роках, не в останню чергу завдяки реалізації маркетингової програми-2016-2017, кількість клієнтів Publicity Creating збільшилася в 1,2 рази. На даний момент клієнтами Publicity Creating є компанії як В2В, так і В2С секторів, з різних регіонів України, які працюють на різних ринках. Їх об'єднує одне: Publicity Creating однаково ефективно формують позитивне пабліситі всіх цих компаній.
#инновации #інновації #гроші #деньги #маркетинг #программа #програма #PR #бизнес #бізнес #еффективность #мотивация #мотивація #результат #агентство #пиар #агенція