Найчастіше в управління аутсорсинговому провайдеру передаються допоміжні та інфраструктурні бізнес-процеси - це процеси, що підтримують основну діяльність компанії, але без якісного функціонування яких успішний бізнес компанії неможливий.
Управління персоналом та його адміністрування в допоміжних бізнес-процесах потребує досить великих інвестицій часу та додаткових зусиль з їх ефективної організації. Саме тому однією з найсуттєвіших переваг передачі таких процесів провайдеру є економія ресурсів внутрішніх відділів HR, фінансів та закупівель, а також лінійного менеджменту компанії.
В ході реалізації аутсорсингового проекту експертний провайдер:
- володіє найактуальнішими даними ринку праці, що дозволяють зважено планувати забезпечення персоналом проекту;
- ефективно організує процеси відбору і оцінки необхідного персоналу для аутсорсингового проекту;
- самостійно керує чисельністю персоналу без втрати якості надаваних послуг;
- навчає новий персонал та впроваджує програми наставництва для ефективної адаптації нових співробітників;
- забезпечує персонал усім необхідними для виконання робіт;
- працевлаштовує співробітників згідно актуальних норм трудового законодавства, розраховує та сплачує заробітну платню, податки та інші платежі з суворим дотриманням норм податкового законодавства;
- впроваджує програми мотивації, працює над підвищенням лояльності персоналу та утриманням найбільш цінних співробітників;
- контролює виконання KPI, встановлених для оцінки рівня якості послуг, та вживає заходів для оптимізації процесів, переданих в управління.
Починаючи з процесів пошуку і підбору проектних фахівців, забезпечення їх усім необхідним для виконання роботи та закінчуючи контролем виконання ними завдань, на кожному етапі надійний провайдер аутсорсингових послуг може запропонувати ефективні рішення, засновані на експертизі та досвіді управління такими проектами.
Ірина Гріневецька, заступник керівника департаменту надання послуг з кадрового аутсорсингу, кадровий холдинг АНКОР.