16 травня 2018 року Центр «Розвиток КСВ» за підтримки компанії EY та Платформи зростання української економіки презентував збірку кращих практик з корпоративної соціальної відповідальності українських компаній, впроваджених у 2017 році.
«Практики КСВ-2017» – публікація, що містить кейси з просування компаніями Цілей сталого розвитку, була підготовлена в рамках Конкурсу кейсів з КСВ. У ній представлені соціальні проекти таких компаній, як: Deloitte, «Монсанто», «Фармак», Watsons, Eleks, Syngenta, «1+1», «Енергоатом», LOREAL Україна, «Кредобанк», «МХП», «Нова пошта», CRH, DEC, Nestle, «Ашан Україна», «Кока-Кола Беверіджіз Україна», «Концерн Галнафтогаз», «Небесна криниця», «Астарта», AEQUO, оператор державних лотерей «М.С.Л.», «ДТЕК», UKRSIBBANK BNP Paribas Group, «Креді Агріколь Банк», «Інтекресі Бейс», «Прикарпаттяобленерго», «Правовий Альянс».
Оператор державних лотерей «М.С.Л.» представив кейс «Лотереї – джерело розвитку культури у цивілізованих країнах», присвячений підтримці та розвитку Київського міжнародного кінофестивалю «Молодість». Нагадаємо, що «М.С.Л.» з 2000 року потужно підтримує цей культурний захід: компанія є офіційним партнером та спонсором Гран-прі кінофестивалю.
Директор з маркетингу оператора державних лотерей «М.С.Л.» Павло Вайсеро у передмові до публікації кейсу підкреслив: «Українське кіно живе та твориться саме зараз. Сподіваюсь, до майбутніх міжнародних перемог вітчизняних кінематографістів буде причетна й наша компанія. Адже нагадаю, що лотерейний бізнес в усьому світі традиційно співпрацює з кіновиробництвом. По суті, лотерейна діяльність має на меті перерозподіл коштів від суспільства в соціальні напрямки та до державного бюджету. На жаль, в Україні так не відбувається. Тому компанія «М.С.Л.» узяла на себе відповідальність самостійно займатись цими питаннями».
Генеральний директор Київського міжнародного кінофестивалю «Молодість» Андрій Халпахчі у свою чергу зазначив: «Підтримка кінематографа лотерейним бізнесом є поширеним і загальноприйнятим явищем у розвинутих країнах світу, чого потребує і Україна. Це дуже важливо.
Як відомо, у Британії 90% фінансування кіновиробництва йде за рахунок лотерей, але вони це роблять за рахунок сплати податків. Це абсолютна система, яка прийнята у більшості країн світу, де лотереї дуже активно беруть участь у кінопроцесі. І ви побачите у нас на кінофестивалі, що дійсно немає жодної британської картини, щоб не було логотипу, що фільм зроблено за підтримки лотереї Британії.
Ще 10 років тому компанія «М.С.Л» була ініціатором пропозиції до українського уряду про фінансування кінематографу, як це є у Британії та в інших багатьох країнах. З «М.С.Л.» ми працюємо з 2000 року і це наш надійний партнер, мабуть, самий багаторічний».
Нагадаємо, що у 2017 році компанія «М.С.Л.» посилила співпрацю з КМКФ «Молодість» у декількох напрямках: було ініційовано міжнародний кіноконкурс однохвилинного відео «Молодість - безпрограшна лотерея», започатковано спонсорство головного призу Національного конкурсу дебютних українських короткометражних стрічок у рамках КМКФ «Молодість» і проведено безкоштовні майстер-класи для кінематографістів-початківців.
Довідка:
Оператор державних лотерей «М.С.Л.» є правонаступником традицій відомого радянського державного підприємства «Спортлото».
З 1993 року «М.С.Л.» входить до складу Європейської асоціації державних і ТОТО лотерей (The European State Lotteries and Toto Association, EL, Європейська лотерейна асоціація).
У червні 2013 року лотерейний оператор «М.С.Л.», єдиний в Україні, отримав «Сертифікат відповідності стандартам відповідальної гри» від Європейської лотерейної асоціації. Наприкінці травня 2016 року компанія вдруге отримала «Сертифікат відповідності стандартам відповідальної гри» від EL.
28 червня 2016 року оператор державних лотерей «М.С.Л.», єдиний з України, приєднався до Світової Лотерейної Асоціації (The World Lottery Association, WLA).
Компанія «М.С.Л.» зарекомендувала себе, як надійний та відкритий перед державою та гравцями оператор державних лотерей. Такі державні лотереї, як «Лото-Забава», «Мегалот» та «Спортпрогноз», проводяться вже понад 15 років та є популярними серед населення.
З 2000 року компанія «М.С.Л.» виступає спонсором Гран-прі (головного призу) Київського міжнародного кінофестивалю «Молодість».
За власні кошти компанії «М.С.Л.» було збудовано і у листопаді 2014 року введено в експлуатацію універсальний учбово-тренувальний центр зимових видів спорту «Льодограй» (м.Богуслав, Київська область). Компанія взяла на себе обов’язки з фінансування центру «Льодограй» протягом 10 років.
9 жовтня 2016 року Національний реєстр рекордів України (НРР) вперше офіційно зафіксував рекорд, який свідчить про те, що найбільша кількість мільйонерів серед гравців в українські державні лотереї, починаючи з 1999 року, з’явилась завдяки «Лото-Забава».
7 червня 2017 року миттєві лотереї «М.С.Л.» потрапили до ТОП-10 інновацій лотерейного ринку Європи, та посіли 8 місце у конкурсі European Lotteries Innovation Award, який проводиться Європейською асоціацією державних і ТОТО лотерей (EL) і призначений для просування та визнання кращих інновацій у лотерейній індустрії Європи.
У березні 2018 року державна спортивна лотерея ТОТО «Спортліга», що входить до портфелю «М.С.Л.», стала титульним спонсором дитячої футбольної команди (2007 р.н.) Комплексної дитячо-юнацької спортивної школи №15 (Київ).
У 2018 році оператор державних лотерей «М.С.Л.» став партнером Центру «Розвиток КСВ» у проведенні всеукраїнського репрезентативного дослідження щодо поширеності практик корпоративної соціальної відповідальності.
Контактна інформація:
Україна, 01004, м. Київ, вул. Шовковична, 50-А
Телефон: +38 044 461 92 18
Факс: +38 044 461 92 19
Прес-служба «М.С.Л.»:
e-mail: [email protected]
веб-сайт: www.msl.ua