Усе більше користувачів послуг Укртелекому відмовляються від друкованих рахунків на користь електронних
У 2017 році кількість бізнес-споживачів, що отримують такі рахунки, зросла майже втричі. Вже 40% клієнтів - юридичних осіб, які оцінили зручності такого сервісу, запровадженого кілька років тому. Оператор пропонує бізнес-клієнтам обирати зручний для них варіант електронних розрахункових документів: отримання електронною поштою або з використанням електронного цифрового підпису за допомогою системи електронного документообігу «M.E.Doc». Для цього потрібно лише звернутися до Укртелекому та зробити відповідну заявку.
Серед «домашніх» користувачів послуг від друкованих рахунків відмовилося вже понад 500 тисяч абонентів. Отримати інформацію щодо суми наданих послуг та сплатити рахунок Укртелекому без черг та комісій можна на он-лайн ресурсах:
- у розділі «Оплата» на сайті Укртелекому http://new.ukrtelecom.ua/payment/#pay-bill
- безпосередньо в особистому кабінеті на сайтах www.privat24.ua та www.portmone.com.ua
Також отримувати рахунки від Укртелекому можна і в електронному вигляді. Для цього потрібно надати свою електронну адресу, звернувшись до найближчого Центру обслуговування абонентів ПАТ «Укртелеком», або оформити відповідну заявку на сайті http://new.ukrtelecom.ua, вказавши номер особового рахунку, за яким абонент бажає отримувати рахунок.