На світовому ринку діджитал- та online-рішення широко використовуються в out-of-home медіа. Для України ж їх застосування в зовнішній рекламі ще не стало трендом. До свого 21-річчя «Перехід Аутдор» презентує один з варіантів діджиталізаціі зовнішньої реклами з використанням AR-технології.
На стандартних рекламних біллбордах оператора можна побачити місто майбутнього. Для цього достатньо навести смартфон з безкоштовним додатком на щит – і він оживе. На відміну від існуючих мобільних додатків використовується хмарна технологія, що дозволяє зберігати пам'ять смартфона і миттєво змінювати контент. В якості останнього можуть бути 3D-ролики, панорама 360, анімація, слайд-шоу та будь-яка інформація для демонстрації переваг продукту, послуги або сервісу.
«Запропоноване рішення буде найбільш ефективним у комплексній інтегрованій рекламній кампанії з широким використанням інтернету та соціальних мереж для анонсування та підтримки. Ми максимально залучаємо споживача у взаємодію з брендом і можемо продовжити інтерактивну взаємодію з ним online та offline з використанням всіх маркетингових інструментів. Саме таких рішень на стику різних медіаканалів потребує ринок і клієнти для вирішення своїх маркетингових і бізнес-задач», - коментує Лариса Булатова, директор компанії Перехід Аутдор.
Перехід Аутдор - власник мережі зовнішньої реклами в 9 містах України. За 21 рік своєї діяльності команда провела безліч національних рекламних кампаній і реалізувала ряд нестандартних проектів по всій країні. Перехід Аутдор підтримує соціальні акції та культурні проекти, займає стабільне місце в 10-ці найбільших операторів зовнішньої реклами України.https://www.youtube.com/watch?v=CTVx7b4v3tE