У рамках конкурсу «Великі історії малого бізнесу» від Програми розвитку ООН в Україні (ПРООН) та фестивалю соціальної відеореклами Molodiya Festival українські режисери завершують зйомки мотивуючих відео про підприємців зі сходу України.
За правилами конкурсу режисерам потрібно було відзняти відеоролики про історії успіху підприємців, які отримали грант від ПРООН та займаються власною справою на cході України.
50-річний Олександр Патяка з Маріуполя отримав грант від ПРООН на суму 200 тис. гривень на створення студентської їдальні у своєму місті. Заклад під назвою «Чорниця», що відкрився у лютому 2017 року, щодня відвідують близько 200 студентів. Вони обирають «Чорницю» через швидкий сервіс, якісні продукти та сучасний інтер’єр. Підприємець згадує, що спочатку найважче було знайти професійну команду, але згодом персонал зібрався, і сьогодні там працює п’ять осіб. Олександр планує перевлаштувати заклад таким чином, щоб вдень там працювала їдальня, а увечері – кафе та майданчик для виступів стартаперів.
«Я впевнений, що підприємці, які вирішили розпочати власну справу, змогли подолати усі страхи та сумніви, що з’являлися на їхньому шляху. Так, дійсно, це дуже тривалий та важкий процес. Однак якщо ви добре розумієтесь на власній справі та зібрали команду, в якій ви впевнені, - не зволікайте, дійте! В мене не було страху відкрити свій бізнес, оскільки я був готовий до труднощів», - ділиться Олександр.
Обов’язковою умовою для участі у відеоконкурсі був досвід роботи на знімальному майданчику. У цьому році експертне журі відібрало 14 команд режисерів, які отримали по 15 тис. гривень на організацію знімального процесу одного фільму.
Для того, щоб особисто познайомитися з підприємцями, дізнатися їх історії та відзняти цікаві відео, фіналісти конкурсу вирушили у різні куточки Донецької та Луганської областей.
«Вже вдруге я беру участь у цьому чудовому конкурсі та обираю підприємця з Маріуполя. Герой моєї відеороботи відкрив студентську їдальню «Чорниця», – розповів учасник конкурсу «Великі історії малого бізнесу» Максим Люков. – Головним завданням для мене було зробити ролик, відмінний від того, який я знімав рік тому».
Режисер довго спілкувався з героєм і продумував оригінальний сценарій, який правдиво та дуже цікаво розкриє історію успіху підприємця. Максим обіцяє, що ролик буде добрий та не без гумору.
«Спеціально для відео ми зняли анімацію, оскільки наш герой любить показувати мультфільми в їдальні для відвідувачів. Під час знімального процесу сталася кумедна історія. Я заздалегідь забронював через інтернет студію звукозапису, щоб записати голос героя. Проте, коли ми повинні були туди їхати, виявилося, що ця студія знаходиться в Сумах (вулиця з такою ж самою назвою є і в Маріуполі)», – каже Максим Люков.
Головна мета конкурсу – сформувати позитивний імідж східних регіонів та через мотивуючі відео надихати інших на створення власного бізнесу.
24 листопада на спеціальній церемонії нагородження у кінотеатрі «Київ» (вул. Велика Васильківська, 19, Київ) будуть оголошені переможці конкурсу, які розділять між собою призовий фонд у розмірі 55 000 грн.
1 місце – 25 000 грн;
2 місце – 15 000 грн;
3 місце – 10 000 грн;
спеціальна відзнака – 5 000 грн.
Інформаційна довідка:
Програма розвитку ООН в Україні надала гранти на створення та розвиток власної справи вже близько 550 підприємцям у Донецькій, Луганській та інших областях України. Мотиваційна кампанія «Великі історії малого бізнесу» реалізується Програмою ПРООН «Відновлення та розбудова миру» за фінансової підтримки уряду Польщі.
Відео переможця минулорічного конкурсу «Великі історії малого бізнесу» можна переглянути за посиланням:
https://youtu.be/RwmzR8xyTF8
Фото за лінком:
https://fex.net/#!391558506877