Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[286] «Хенкель» повідомляє про високі показники діяльності в другому кварталі

18.08.2017 | Фінанси і банки, Україна

  • Суттєве збільшення обсягу продажу у номінальному вираженні: обсяг продажу збільшився на 9,6% і склав 5 098 мільйонів євро, значне органічне зростання склало 2,2%
  • Збільшення операційного прибутку* виражається двозначним числом: операційний прибуток зріс на 11,0% і склав 909 мільйонів євро
  • Подальше підвищення рентабельності обороту (EBIT margin*): цей показник збільшився на 20 базисних пунктів і сягнув 17,8%
  • Надзвичайно високе зростання прибутку на привілейовану акцію (EPS)*: цей показник збільшився на 10,7% і склав 1,55 євро

Дюссельдорф – «У другому кварталі компанія «Хенкель» знову продемонструвала високі результати діяльності і досягла чергових високих показників квартального обсягу продажу, відкоригованого операційного прибутку, рентабельності обороту та прибутку на привілейовану акцію. Успішному розвитку бізнесу компанії сприяла ефективна робота всіх трьох бізнес-підрозділів «Хенкель», – зазначив головний виконавчий директор компанії «Хенкель» Ханс Ван Байлен (Hans Van Bylen). «Обсяг продажу зріс суттєво і склав близько 5,1 мільярдів євро. Ми знову спромоглися збільшити показники відкоригованого операційного прибутку та відкоригованої рентабельності обороту. Зростання відкоригованого прибутку на привілейовану акцію відображається двозначним числом. Це вельми високий результат з огляду на надзвичайно складні ринкові умови».

«Ми вважаємо, що високий ступінь невизначеності та нестабільності ринкових умов залишиться незмінним протягом цього року. Скоріше за все, коливання валютних курсів триватимуть і надалі, отже у зв’язку з цим ми очікуємо, що на ринку споживчих товарів збережеться складна ситуація. Ми, як і раніше, докладатимемо всіх можливих зусиль, щоб продовжити успішний розвиток компанії та забезпечити реалізацію наших стратегічних пріоритетів», зауважив Ханс Ван Байлен.

«Ми підтверджуємо свій прогноз на 2017 фінансовий рік в цілому. Ми розраховуємо на те, що органічне зростання обсягів продажу складе 2 – 4 відсотки. Ми очікуємо, що відкоригована рентабельність обороту збільшиться і складе понад 17,0 відсотків а зростання відкоригованого прибутку на привілейовану акцію перебуватиме в інтервалі значень 7 – 9 відсотків».

Показники обсягів продажу та прибутку в другому кварталі 2017 року

У другому кварталі 2017 року обсяг продажу збільшився у номінальному вираженні на 9,6 відсотків порівняно з відповідним кварталом минулого року і сягнув чергової рекордної позначки на рівні 5 098 мільйонів євро. Частка позитивного ефекту від придбань та продажу активів у цьому зростанні склала 7,4 відсотка, що зумовлено, в основному, придбанням компанії «The Sun Products Corporation». В цілому коливання валютних курсів не позначились на показниках продажу. В органічному вираженні, без урахування різниць у валютних курсах та витрат і надходжень, пов’язаних з придбанням та продажем активів, обсяг продажу продемонстрував стабільне зростання у розмірі 2,2 відсотка.

Бізнес-підрозділ «Клейові технології» забезпечив суттєве підвищення органічного обсягу продажу у розмірі 3,4 відсотка. Обсяг продажу бізнес-підрозділу «Косметичні засоби» в органічному вираженні залишився на рівні відповідного кварталу минулого року. Бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» зафіксував впевнене органічне зростання обсягу продажу на рівні 2,1 відсотка.

Внесок ринків, що розвиваються, в органічне зростання обсягу продажу Групи знову перевищив середнє значення. Цей показник продемонстрував дуже високе зростання на рівні 4,7 відсотка. На розвинених ринках органічне зростання обсягу продажу склало 0,5 відсотка.

Працюючи в ринкових умовах, що постійно ускладнюються і характеризуються високим рекламно-інформаційним та ціновим тиском, у регіоні Західної Європи компанія зафіксувала незначне зменшення органічного зростання обсягу продажу на рівні -1,2 відсотка. У решті регіонів компанія спромоглася забезпечити органічне зростання обсягу продажу: у країнах Східної Європи обсяг продажу збільшився на 5,2 відсотка, в Африці та на Близькому Сході обсяг продажу збільшився на 1,1 відсотка. На ринках Північної Америки обсяг продажу збільшився на 3,2 відсотка. В країнах Латинської Америки зростання обсягу продажу склало 6,1 відсотка, а в Азійсько-Тихоокеанському регіоні обсяг продажу зріс на 4,8 відсотка.

Відкоригований операційний прибуток збільшився на 11,0 відсотка і склав 909 мільйонів євро. Позитивній динаміці цього показника сприяла ефективна робота всіх трьох бізнес-підрозділів компанії.

Відкоригована рентабельність обороту (EBIT margin) зросла на 0,2 відсоткового пункту і сягнула 17,8 відсотка.

Відкоригований прибуток на привілейовану акцію (EPS) збільшився на 10,7 відсотка з 1,40 євро до 1,55 євро.

Співвідношення чистого оборотного капіталу та обсягу продажу підвищилося на 0,1 відсоткового пункту і склало 5,2 відсотка.

 Показники діяльності бізнес-підрозділів

Бізнес-підрозділ «Клейові технології» забезпечив у другому кварталі високе органічне зростання обсягу продажу у розмірі 3,4 відсотка. У номінальному вираженні обсяг продажу зріс на 3,5 відсотка і сягнув нового рекордного значення 2 370 мільйонів євро. Відкоригований операційний прибуток бізнес-підрозділу збільшився на 6,6 відсотка і сягнув 455 мільйонів євро. Відкоригована рентабельність обороту дуже суттєво зросла і сягнула чергового рекордного значення на рівні 19,2 відсотка.

Бізнес-підрозділ «Косметичні засоби» зберіг динаміку зростання обсягу продажу в органічному вираженні на рівні відповідного кварталу минулого року. У номінальному вираженні обсяг продажу збільшився на 0,9 відсотка і сягнув 997 мільйонів євро. Відкоригований операційний прибуток бізнес-підрозділу суттєво збільшився (на 4,3 відсотка) і склав 180 мільйонів євро. Відкоригована рентабельність обороту значно зросла до чергового рекордного значення 18,0 відсотка.

У другому кварталі бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» продемонстрував високе зростання обсягу продажу в органічному вираженні на рівні 2,1 відсотка. У номінальному вираженні обсяг продажу збільшився на 26,6 відсотка і склав 1 703 мільйони євро порівняно з відповідним кварталом минулого року. Відкоригований операційний прибуток бізнес-підрозділу збільшився на 22,2 відсотка і склав 298 мільйонів євро. Високі показники обсягу продажу та операційного прибутку значною мірою зумовлені придбанням компанії «The Sun Products Corporation». Відкоригована рентабельність обороту склала 17,5 відсотка.

Вигідні операції придбання, що сприяють подальшому зміцненню портфеля компанії

Завдяки успішному закриттю операцій з придбання глобального бізнесу «Darex Packaging Technologies» та «Sonderhoff Group» на початку третього кварталу компанія «Хенкель» забезпечила додаткове зміцнення свого бізнес-підрозділу «Клейові технології» і поповнила свій портфель технологій.

Високі показники діяльності у першій половині 2017 року

Вперше за всю історію компанії обсяг продажу за перше півріччя перевищив 10 мільярдів євро. Він збільшився на 11,5 відсотка і склав 10,162 мільярдів євро. В органічному вираженні, без урахування різниць у валютних курсах та витрат і надходжень, пов’язаних з придбанням та продажем активів, обсяг продажу продемонстрував стабільне зростання у розмірі 3,1 відсотка. Цього високого показника було досягнуто завдяки ефективній роботі всіх трьох бізнес-підрозділів.

Відкоригований операційний прибуток збільшився на 12,3 відсотка з 1 570 мільйонів євро до 1 763 мільйонів євро.

Відкоригована рентабельність обороту зросла з 17,2 відсотка до 17,4 відсотка.

Відкоригований прибуток на привілейовану акцію збільшився на 10,9 відсотка або на 29 євроцентів з 2,67 євро до 2,96 євро.

У першій половині 2017 року бізнес-підрозділ «Клейові технології» продемонстрував дуже високе органічне зростання обсягу продажу у розмірі 4,4 відсотка. Відкоригована рентабельність обороту характеризувалася дуже високим зростанням і сягнула 18,6 відсотка. Бізнес-підрозділ «Косметичні засоби» зафіксував позитивне органічне зростання обсягу продажу на рівні 1,1 відсотка. Відкоригована рентабельність обороту суттєво зросла і склала 17,4 відсотка. Бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» продемонстрував стабільне зростання обсягу продажу в органічному вираженні у розмірі 2,5 відсотка. Відкоригована рентабельність обороту склала 17,4 відсотка.

Станом на 30 червня 2017 чиста фінансова позиція компанії склала -2,342 мільярди євро (станом на 31 грудня 2016 року цей показник складав -2,301 мільярд євро).

 Компанія підтверджує прогноз на 2017 рік

Компанія «Хенкель» підтверджує свій прогноз на 2017 фінансовий рік. розраховує на зростання органічного обсягу продажу у розмірі 2-4 відсотка, при цьому сподівається, що кожний бізнес-підрозділ продемонструє зростання органічного обсягу продажу у зазначеному діапазоні. Що стосується відкоригованої рентабельності обороту (EBIT), «Хенкель» очікує, що вона порівняно з минулим роком підвищиться і перевищить позначку 17,0 відсотків. Компанія «Хенкель» розраховує на те, що підвищення відкоригованого прибутку на привілейовану акцію (EPS) перебуватиме у діапазоні від 7 до 9 відсотків.

Цей документ містить твердження прогнозного характеру, що ґрунтуються на поточних оцінках та припущеннях, зроблених керівництвом корпорації Henkel AG & Co. KGaA. Для тверджень прогнозного характеру характерним є вжиття таких слів, як «очікувати», «мати намір», «планувати», «передбачати», «припускати», «вважати», «розраховувати на», «прогнозувати» тощо. Зазначені твердження жодним чином не слід тлумачити, як гарантії того, що відповідні очікування точно справдяться. Майбутня діяльність корпорації Henkel AG & Co. KGaA та її афілійованих компаній, а також фактичні результати, яких вони досягнуть, залежать від низки ризиків та невизначеностей і тому можуть суттєво відрізнятися від прогнозних заяв. Більшість зазначених факторів перебуває за межами контролю компанії «Хенкель», тому їх не можна заздалегідь оцінити з певним ступенем точності. До числа цих факторів можна віднести майбутні економічні умови, дії конкурентів та інших учасників ринку. Компанія «Хенкель» не планує та не зобов’язується вносити зміни у свої заяви прогнозного характеру.

Про компанію «Хенкель»

Компанія «Хенкель» провадить свою діяльність у світовому масштабі, маючи добре збалансований і диверсифікований портфель продуктів та рішень. Компанія утримує лідерські позиції на рівні всіх трьох бізнес-підрозділів як у споживчому, так і у промисловому сегменті завдяки своїм потужним брендам, інноваційним рішенням і технологіям. Бізнес-підрозділ «Клейові технології» компанії «Хенкель» є глобальним лідером на ринку клейових матеріалів і технологій у всіх сегментах цієї галузі в масштабах всього світу. Бізнес-підрозділи «Засоби для прання та догляду за оселею» та «Косметичні засоби» компанії «Хенкель» займають провідні позиції на багатьох ринках та у численних продуктових категоріях на глобальному рівні. Історія успіху компанії «Хенкель» налічує 140 років з моменту її заснування у 1876 році. Компанія «Хенкель» повідомила про досягнення у 2016 фінансовому році обсягу продажу в розмірі 18,7 мільярда євро та відкоригованого операційного прибутку на рівні 3,2 мільярда євро. Сукупний обсяг продажу продукції трьох провідних брендів компанії Loctite, Schwarzkopf та Persil склав понад 6 мільярдів євро. Чисельність працівників компанії «Хенкель» становить понад 50 000 осіб у всьому світі. Це команда захоплених своєю справою представників різних народів, об’єднана міцною корпоративною культурою та спільною метою – створювати цінність із дотриманням принципів сталого розвитку. Як визнаний лідер у сфері сталого розвитку, компанія «Хенкель» займає провідні позиції у багатьох міжнародних рейтингах та включена до знаних міжнародних індексів. Привілейовані акції компанії «Хенкель» входять до індексного кошика  німецького фондового індексу DAX. З додатковою інформацією можна ознайомитися за посиланням www.henkel.com.

* з урахуванням одноразових придбань, одноразових витрат та видатків на реструктуризацію

Коментувати
Facebook ::

Хенкель Украина

E-mail: [email protected]

До компанії


Найновіші релізи