За два місяці роботи оновленого мобільного додатку FreeBank від Банку Кредит Дніпро його завантажили понад 10 тис. разів. Щодня у своєму мобільному банку здійснюють операції близько тисячі осіб. Основна частина мобільних пристроїв, на які встановлюють додаток, працює на платформі Android, на IOS – відповідно 23%.
У Банку Кредит Дніпро підкреслюють, що роботу над удосконаленням і різноманітністю функцій і можливостей мобільного банку не припиняють.
«Ми постійно працюємо над модернізацією та покращенням існуючої версії. Надалі плануємо якісно розширити функціональність програми і навіть ввести сервіси для користувачів, які не є клієнтами нашого банку, – говорить Андрій Коробка, член Правління – директор з інформаційних систем Банку Кредит Дніпро. – Зробити все для того, щоб банк став комфортною технологічною і висококонкурентною фінустановою в частині доступу клієнтів до банківського обслуговування в режимі 24/7, – для нас пріоритетне завдання. І ми прагнемо не просто урізноманітнити функції додатку, а й продовжити створювати ергономічний, естетичний, інтуїтивний продукт, який буде зрозумілим різним сегментам клієнтів незалежно від віку, потреб тощо».
Сьогодні найпопулярніші сервіси серед користувачів мобільного FreeBank – переказ коштів між картами і створення шаблонів для швидкої оплати.
Про зручність оновленого функціоналу говорять і користувачі. «У мене є кілька постійних одержувачів, яким регулярно надсилаю гроші. Створивши шаблони платежів, роблю це за кілька кліків у телефоні. Також дуже зручна функція сканування карти одержувача – не потрібно вводити ніяких додаткових даних», – розповіла Анастасія, клієнтка банку із Запоріжжя.