Маючи усі відповідні документи та наряд-завдання працівник компанії виконував покладені на нього обов’язки, проводив зняття показників лічильників в одному з населених пунктів. В одній із осель, адреса не вказується із етичних міркувань, контролер повинен був вручити споживачу повідомлення про заборгованість за вже спожиту електроенергію. В цей час до контролера підійшов сусід, який проживає по сусідству з боржником, почав заважати виконувати контролеру свою роботу при цьому в грубій формі розпочав розмову. Причини такої нахабної і огидної поведінки не зрозумілі так, як за адресою, де мешкає горе сусід, ані заборгованості, ані порушень правил користування електроенергією не має. Після грубих висловів у бік контролера пішли замахи руками та ногами. В результаті цього співробітник Київобленерго отримав синці на руках та ногах, забій голови, значно підвищений артеріальний тиск та пошматовані робочі документи.
Відтепер таким споживачем будуть займатися правоохоронні органи, куди направлено заяву про скоєння нападу під час виконання службових обов'язків.
Шановні споживачі електроенергії, ПАТ «Київобленерго» звертається до вас із проханням дотримуватися толерантності у поведінці (така ж вимога ставиться і до працівників підприємства), адже до ваших осель приходять працівники Товариства, які мають виробниче завдання, а не особисті претензії.
Нагадуємо, що електроенергія - це не подарунок, а товар, який має відповідну вартість, для забезпечення безперебійного та своєчасного подання споживачам. Тому, контролери компанії повинні проводити зняття показників лічильника та в разі необхідності вручати повідомлень про заборгованість за спожиту електроенергію якщо така існує.