Новий екологічний проект з рекуперації тепла успішно реалізовано на фабриці з виробництва кетчупів та соусів ТМ «Торчин (ПрАТ «Волиньхолдінг»). Його мета – досягти економії енергоресурсів, а саме, природного газу і води, та зменшити викиди парникових газів.
Суть проекту полягає у використанні теплової енергії, яка виділяється під час охолодження томатопродуктів, для нагріву води, що використовується у процесі їхнього приготування.
За словами директора фабрики Ольги Щербакан, раніше охолодження забезпечувалось проточною водою, яка потім скидалась у навколишнє середовище, а для нагріву води у приготуванні томатопродуктів використовувалась пара. Тепер охолоджуюча вода циркулює по замкнутому контуру і виступає середовищем для переносу теплової енергії. Таким чином, вдалося досягти подвійного ефекту: в одній частині системи отримали охолодження продукту, в іншій – практично безкоштовний попередній нагрів води для виробництва пари за рахунок обміну тепловою енергією.
Разом з тим, встановлення новітнього обладнання на підприємстві дозволило забезпечити більш стабільні параметри технологічного процесу охолодження та приготування томатопродуктів. При цьому функціонування системи та підтримка усіх параметрів повністю забезпечується автоматикою.
Юрій Демкович, Директор з управління персоналом, комунікацій та зв'язків з громадськістю Nestle в Україні: «Ми віримо, що для сталого успіху нашої компанії важливо приділяти увагу як нашим бізнес цілям, так і суспільним проблемам у тих сферах, де Nestle має найбільший досвід. Це, насамперед, правильне харчування, працевлаштування молоді, розвиток сільського господарства та збереження природних ресурсів. Такий підхід ми називаємо – Створення Спільних Цінностей (Creating Shared Value). Проект з енергоефективності у Торчині спрямований на збереження природних ресурсів».
Результатом цього проекту стало скорочення споживання води на 60% і на 23% витрат енергії для виробництва кетчупів, заправок та червоних соусів на фабриці «Торчин».
Річної економії вистачило б, щоб заповнити 13 олімпійських басейнів та нагріти воду у них з 0°С до 32°С.
Довідка:
Nestle – найбільший виробник продуктів харчування у світі, що працює на засадах раціонального харчування та здорового способу життя. Штат компанії налічує 280 тисяч працівників. Nestle належать 449 заводів у 83 країнах. Річний обсяг продажів Nestle у світі сягнув у 2015 році 88,8 млрд. швейцарських фраків. Продукція Nestle представлена на ринках напоїв, кондитерських виробів, кулінарних продуктів, дитячого і спеціального харчування, заморожених продуктів, морозива, готових сніданків, мінеральної та столової води, а також кормів для домашніх тварин. Крім виробництва продуктів харчування, Nestle володіє акціями підприємств парфюмерно-косметичної і фармацевтичної промисловості.
Nestle розпочала свою діяльність в Україні у 1994 році з відкриття представництва. З тих пір компанія просуває такі міжнародні бренди, як NESCAFE, Nesquik, Nuts, Friskies, KitKat та ін. У 1998 році Nestle S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч». У травні 2003 року у Києві засновано ТОВ «Нестле Україна». У кінці 2003 року Nestle S.A. придбала 100% акцій підприємства «Волиньхолдінг» (ТМ «Торчин»). В 2010 році Nestl? S.A. придбала ТОВ «Техноком», виробника продуктів швидкого приготування під ТМ «Мівіна».
Бізнес Nestle в Україні представлений наступними напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи), продукти швидкого приготування, дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корма для домашніх тварин.
Цього року компанія Nestle S.A. відзначає 150-річчя.