Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[333] Henkel підтверджує прогнози на 2016 рік

18.04.2016 | Виставки. Семінари. Конференції, Будівництво та будівельні матеріали, Хімія і нафтохімія, Україна

Henkel підтверджує прогнози на 2016 рік

  • Пропозиція щодо збільшення розміру дивідендів
  • Затвердження прогнозу на 2016 фінансовий рік
  • Пріоритетність зростання чистого доходу на акцію (EPS) у рамках цілей стратегічного циклу в 2016 році

Дюссельдорф – на Щорічних загальних зборах Henkel, які було проведено 11 квітня, Каспер Рорстед (Kasper Rorsted), Генеральний директор, відзначив досягнення компанією в 2015 фінансовому році високих результатів. «2015 став рекордним роком для Henkel. Незважаючи на складну економічну ситуацію, ми досягли прекрасних результатів. Ми маємо намір реалізувати наші основні цілі в 2016 році, оскільки заклали надійний фундамент для подальшого розвитку  Henkel».

Каспер Рорстед також звернув увагу на прогрес, досягнутий у процесі  впровадження стратегії на 2016 рік, і навів яскраві приклади успішного дотримання Henkel чотирьох пріоритетних принципів: чудова робота (outperform) – глобалізація (globalize) – простота (simplify) – натхнення (inspire).

Сімона Бажель-Тра (Simone Bagel-Trah), Голова комітету акціонерів і Наглядової ради, подякувала Раді директорів і усім співробітникам за самовіддану роботу в 2015 році.

Пропозиція щодо збільшення розміру дивідендів

Запропоновані дивіденди за обома класами акцій збільшилися на 16 центів до 1,47 євро за привілейованими акціями і 1,45 євро за звичайними акціями. Такі показники відповідають часткам дивідендів у чистому прибутку, який становить приблизно 30 відсотків. Відповідно, розмір дивідендів був збільшений більше ніж на 12 відсотків порівняно з попереднім роком.

Підтвердження прогнозу на 2016 фінансовий рік

Під час огляду поточного фінансового року Рорстед підкреслив високий ступінь невизначеності на ринках: «2016 буде ще одним складним роком. Ситуація на валютних ринках залишиться нестабільною, а окремі основні валюти, зокрема в країнах, що розвиваються, можуть і надалі знецінюватися».

Водночас Рорстед підтвердив прогноз на 2016 рік, незважаючи на несприятливі умови. «Ми очікуємо на збільшення об'єму продажів органічної продукції на 2–4 відсотки протягом усього фінансового 2016 року. Згідно з нашими прогнозами маржа за прибутком до сплати податків і відсотків (EBIT) збільшиться приблизно на 16,5 відсотка, а скоригований прибуток за привілейованими акціями зросте на 8–11 відсотків».

Стратегія і фінансові завдання на 2016 рік: пріоритетність зростання чистого доходу на акцію (EPS)

У 2012 році Henkel поставила перед собою амбітні завдання. Згідно з її планами до кінця 2016 року вона повинна досягти річного об'єму продажів на суму 20 мільярдів євро, при цьому 10 мільярдів євро повинні надходити з розвинених ринків, а інші 10 мільярдів – з ринків, що розвиваються. До того ж, Henkel прагне в період з 2013 до 2016 рр. щорічно збільшувати скоригований прибуток за привілейованими акціями в середньому на 10 відсотків за рік.

У період з 2013 до 2015 рр. Henkel досягла щорічного зростання скоригованого прибутку за привілейованими акціями у розмірі 9,7 відсотка. Рорстед ще раз підтвердив зобов'язання компанії з досягнення сукупного середньорічного приросту (CAGR) на рівні 10 відсотків за поточним стратегічним циклом до кінця 2016 року. «Наш основний орієнтир – скоригований прибуток за привілейованими акціями, – наголосив він, – цей показник відображує те, наскільки ефективно ми справляємося з нестабільністю і кризою на наших ринках, а також є базисом для сплати дивідендів нашим акціонерам".

Henkel також досягла істотного прогресу за останні три роки в збільшенні об'ємів продажів. У 2015 році об'єми продажів на розвинених ринках уперше перевищили 10 мільярдів євро. Проте коливання валют мало негативні наслідки для продажів на ринках, що розвиваються. «В цілому протягом останніх трьох років ми стикалися зі значними перешкодами у валютній сфері, в основному на ринках, що розвиваються, в розмірі приблизно 700 мільйонів євро», – зазначив  Каспер Рорстед. «У зв'язку з цим з урахуванням сьогоднішніх перспектив ми навряд чи зможемо досягти об'єму продажів у розмірі 20 мільярдів євро».

Результати за перший квартал 2016 року будуть опубліковані в щоквартальному звіті 19 травня.

Висловлення вдячності органам корпоративного управління і акціонерам

У своїй останній заяві на Щорічних загальних зборах Каспер Рорстед як Генеральний директор Henkel подякував Наглядовій раді і Комітету акціонерів за плідну співпрацю упродовж довгих років, а також акціонерам за їх довіру. Він висловив особливу подяку Сімоні Бажель-Тра за довіру і підтримку, а вона, у свою чергу, подякувала йому за успішну роботу в Henkel.

Сімона Бажель-Тра представила учасникам зборів Ханса Ван Байлена (Hans Van Bylen), який обійме посаду Генерального директора з 1 травня. Ханс Ван Байлен працює в Henkel більше 30 років, протягом 11 з яких він був членом Ради директорів. Крім того, Сімона Бажель-Тра представила усім новопризначеного члена Ради директорів Паскаля Хоудайера (Pascal Houdayer), який з 1 травня очолить підрозділ «Косметичні засоби» (Beauty Care).


Henkel є міжнародною компанією; провідні бренди і технології компанії розподілені в трьох підрозділах: миючі і очищувальні засоби (Laundry & Home Care), косметичні засоби (Beauty Care) і клейові технології (Adhesive Technologies). Компанія Henkel була заснована в 1876 році і зараз утримує провідні ринкові позиції як у споживчому, так і в промисловому секторах. Її найвідоміші бренди – Persil, Schwarzkopf і Loctite. У компанії Henkel працюють близько 50 000 чоловік, заявлений об'єм продажів становить 18,1 млрд. євро, а скоригований прибуток від основної діяльності в 2015 фінансовому році склав 2,9 млрд. євро. Привілейовані акції Henkel вказані в німецькому фондовому індексі (DAX).

Цей документ містить прогнозні заяви, які ґрунтуються на поточних оцінках і допущеннях органів корпоративного управління Henkel AG & Co. KGaA. Прогнозні заяви містять такі слова, як «очікувати», «мати намір», «планувати», «передбачати», «припускати», «допускати», «вірити», «оцінювати», «прогнозувати», та інші подібні вирази. Такі заяви не повинні жодним чином тлумачитися як гарантія достовірності таких припущень. Майбутні показники і результати, які будуть фактично досягнуті компанією Henkel AG & Co. KGaA та її афільованими компаніями, залежать від ряду ризиків і невизначеностей, які можуть істотно відрізнятися від прогнозних заяв. Безліч таких чинників не залежать від Henkel і не можуть бути заздалегідь точно оцінені, зокрема подальші економічні умови або дії конкурентів та інших учасників ринку. Henkel також не планує вносити зміни до своїх прогнозних заяв.

Коментувати
Facebook ::

Хенкель Украина

E-mail: [email protected]

До компанії


Найновіші релізи