Компанія «Хенкель Україна» надала підтримку Благодійному фонду «Благомай» в жовтні 2015 року, в реалізації непростого соціального проекту для дітей зі східного регіону України, який постраждав за останні роки через бойові дії. В рамках проекту, було закуплено нові меблі в один з дитячих оздоровчих центрів Донецької області – реабілітаційний центр «Смарагдове місто», що дозволило створити більш комфортні умови для життя 400 дітей та підлітків, які проживають в центрі.
Основний напрямок діяльності Благодійного фонду «Благомай» – допомога дітям, які перебувають в дитячих будинках та їх соціальна адаптація до реального життя. Фонд концентрує свою допомогу на тих напрямках, які підтримують благодійники, та тих, хто її потребує.
Однією з таких організацій, з якою співпрацює фонд «Благомай», є дитячий санаторно-оздоровчий центр соціальної реабілітації «Смарагдове місто». Центр був створений на базі будинку відпочинку в селі Соснове в околицях міста Святогірськ Донецької області. Його основною метою є допомога дітям із зони АТО.
В даний час в центрі живуть близько 400 дітей у віці від 5 до 16 років, евакуйованих з дитячих будинків Луганська, Донецька, Краматорська та ін., які опинилися в епіцентрі бойових дій. Більшість вихованців «Смарагдового міста» – сироти, також тут є діти з малозабезпечених сімей.
«Засновники центру роблять все можливе, щоб забезпечити своїм підопічним необхідні умови для комфортного проживання, навчання, розвитку. Та повноцінної психологічної реабілітації, беручи до уваги причини, за якими більшість вихованців центру тут опинилися. І ми дуже вдячні компанії «Хенкель Україна» і Фонду «Fritz Henkel Foundation», які не залишилися осторонь і активно включилися в проект допомоги центру» – говорить Костянтин Голуб'ятників, Голова Наглядової ради та співзасновник Благодійного Фонду «Благомай».
Ім'я компанії «Хенкель Україна» тісно пов'язане не тільки з виробництвом високоякісної, ефективної і безпечної продукції. Ґрунтуючись у своїй діяльності на принципах соціальної відповідальності та стійкого розвитку, «Хенкель Україна» приділяє велику увагу підтримці та реалізації різних соціально значущих проектів – як внутрішньої, так і зовнішньої спрямованості. «Для компанії «Хенкель Україна» благодійність займає одне з важливих місць у переліку соціальних ініціатив. З перших років роботи на ринку ми прагнули допомагати людям. Ми системно підтримуємо проекти, які покращують життя людей, змінюють на краще стан навколишнього середовища, вдосконалюють сфери освіти і науки, культури і мистецтва в тих регіонах, в яких ми працюємо» – зазначив Володимир Соха, Президент «Хенкель» в Україні.
Компанія «Хенкель Україна» підтримали цю ініціативу і фінансово – з великим внеском, отриманим від Фонду «Fritz Henkel Foundation» – а також, миючими засобами та засобами особистої гігієни, які виробляє компанія «Хенкель Україна».
Фонд «Fritz Henkel Foundation», заснований в січні 2011 року, і названий на честь засновника Фріца Хенкеля, веде активну благодійну діяльність, як в Німеччині, так і в багатьох інших країнах світу. Ця фундація слугує парасольковою організацією, що об'єднує та розвиває громадську та благодійну діяльність. Вона підсилює довготривалу відданість компанії «Хенкель» принципам соціальної залученості, що виходить далеко за прямі бізнес інтереси компанії.
«Співробітники компанії «Хенкель Україна» розуміючи потреби таких установ, завжди відгукуються на ініціативи, метою яких є допомога тим, хто цього потребує, і фактично є активом цієї підтримки. Завдяки їх залученості та сприянню, реалізація таких проектів стає масштабнішою» – зазначила Олена Єфремова, Директор з розвитку персоналу «Хенкель» в Україні.
Компанія «Хенкель» веде свою діяльність в Україні двома юридичними особами: «Хенкель Баутехнік Україна» (засн. 1998) і «Хенкель Україна» (засн. 2006). В даний час в компанії працює 800 співробітників і налічується 4 виробничі майданчики в Україні. Найбільш відомі бренди «Хенкель» в Україні: Ceresit, Thomsit, Момент, Metylan, Loctite (Клейові технології), Persil, Bref (Засоби для прання та чищення) та Palette, Schauma (Косметичні засоби)
«Хенкель» є міжнародною компанією. Провідні бренди і технології належать трьом підрозділам компанії: Laundry & Home Care (Засоби для прання та догляду за оселею), Beauty Care (Косметичні засоби) і Adhesive Technologies (Клейові технології). Компанія «Хенкель» була заснована в 1876 році і зараз утримує провідні ринкові позиції як в споживчому, так і в промисловому секторах, а найбільш відомими брендами є Persil, Schwarzkopf і Loctite. У «Хенкель» працює близько 50,000 чоловік, заявлений обсяг продажів становить 16,4 млрд. євро, а скоригований прибуток від основної діяльності в 2014 фіскальному році склав 2,6 млрд. євро. Привілейовані акції «Хенкель» вказані в німецькому фондовому індексі.