14.05.2015
Компанія «Київстар» пояснила причини некоректної роботи onlineсервісів компанії «ІнТайм» та принесла свої вибачення за неприємну ситуацію, що склалася.
Про це йдеться у листі начальника сектору по роботі з великими підприємствами компанії «Київстар», адресованому Генеральному директору компанії ІнТайм.
Нагадаємо, у період з 13.45 22.04.2015р. до 15.00 24.04.2015р. робота onlineсервісів ІнТайм була призупинена, у зв’язку з відсутністю подачі сигналу. Внаслідок ініційованої перевірки кабельної інфраструктури та телекомунікаційного обладнання, яке забезпечує працездатність серверів, причиною проблеми визнано пошкодження волоконно-оптичної лінії зв’язку.
Після усунення пошкоджень було проведено додатковий моніторинг сервісів для недопущення подібних ситуацій у майбутньому.
Національна служба доставки «ІнТайм» приносить клієнтам свої вибачення за незручності, які виникли у вказаний період та висловлює надію на розуміння та подальшу співпрацю.