18 листопада національний телеком-оператор «Київстар» спільно з громадською організацією «Центр суспільних комунікацій» провів у Житомирі конференцію на тему «Як зробити читання цікавим». На заході було представлено проекти «Київстар» – шрифт Kobzar KS і бібліотеку розумного контенту Smart KS, а також результати другої хвилі дослідження компанії GfK «Читацькі вподобання».
У рамках дискусійної панелі обговорювалися актуальні теми щодо читання в Україні. Запрошені спікери виступили з доповідями, в яких торкнулися стану книжкового ринку України та ставлення до читання в електронну епоху, обговорили цікаві і корисні для саморозвитку книги, видавничу і письменницьку роботу та популяризацію читання в Україні.
Ірина Пацевко, менеджер по зв’язках з громадськістю, компанія «Київстар»: «Ми впевнені, що сучасні технології здатні допомагати формувати звички читання та розвивати українську культуру. Саме тому, розробляючи такі проекти як Kobzar KS і Smart KS, ми прагнемо зробити власний внесок у збагачення українського суспільства».
Комп’ютерний шрифт Kobzar KS «Київстар» розробив до 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка на основі ретельного аналізу його почерку. Ця ідея знайшла позитивний відголос серед українців. Так, протягом вересня-жовтня 34 067 користувачів відвідали сторінку kobzar.kyivstar.ua. Шрифтом Kobzar KS було написано 1 667 листівок, створено 1 528 принтів для футболок та написано 954 листа.
У бібліотеці Smart KS за 2014 рік прочитано 1 233 книги. Послугою скористалися 41 330 абонентів «Київстар», а найактивніший читач ознайомився (прочитав від 10% кожної книги) з 1 164 книгами. ТОП-10 книг, завантажених з бібліотеки: Михайло Єлизаров «Библиотекарь», Сергій Жадан «Месопотамія», Стівен Кінг «Доктор Сон», Антін Мухарський «Жлобологія», Любомир Белей «Ім’я дитини в українській родині», Світлана Глухова «Зідан: нездоланне добро», Юлія Кувшинова «Не хочу быть толстой!», В. Коваленко «Хорошее зрение», Любко Дереш «Миротворець», Тетяна Хлєбнікова «Как привлечь деньги в дом».
За результатами всеукраїнського опитування «Читання книжок – 2014», яке є спільним проектом «Київстар» та дослідницької компанії GFK Ukraine, лише половина українців прочитали хоча б одну книгу на рік, а придбали друковані книжки всього лише третина співгромадян. При цьому середньостатистичний читач в сучасній Україні – це жінка до 30 років.
Ірина Ярмоленко, голова «Центру суспільних комунікацій»: «Вважаємо, що подібні заходи не тільки варто, а й необхідно проводити, щоб ще більше актуалізувати питання, пов’язані за станом читання та книговидавництва в Україні. Книги, безумовно, допомагають людині всебічно розвиватися. Тому ми радо підтримуємо ініціативу нашого партнера компанії «Київстар», щоб залучити ще більше українців до читання».
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про «Київстар»
«Київстар» – український оператор телекомунікацій, надає послуги зв’язку та передачі даних на основі широкого спектру мобільних і фіксованих технологій. Послугами оператора користується понад 25 млн клієнтів мобільного зв’язку і близько 800 тис. – широкосмугового інтернету.
Акціонери «Київстар» – міжнародна група VimpelCom Ltd. (Нідерланди), володіє телекомунікаційними активами у країнах СНД, Європи, Азії, Африки та Північної Америки. Акції компанії знаходяться у вільному обігу на фондовій біржі (NASDAQ), Нью-Йорк.
Мобільна мережа «Київстар» – одна з найкращих у Європі, і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських та річкових узбереж.
Волоконно-оптична мережа «Київстар» для швидкісної передачі даних має загальну довжину понад 46 тисяч кілометрів, і ємність зовнішніх каналів понад 620 Гбіт/с. Оператор надає послуги міжнародного роумінгу в 195 країнах на 5 континентах.
«Київстар» понад 16 років працює в Україні, і є найбільшим платником податків, а також одним з найкращих роботодавців і соціально відповідальною компанією.