З травня 2014 року клієнти «Кредобанку»-фізичні особи, що користуються системою Інтернет-банкінгу «КредоДайрект», можуть розмістити вільні кошти на 3 або 5 днів, витративши лише 5 хвилин свого часу без відвідання банку.
Зокрема, депозит «Короткий» дає можливість розмістити вільні кошти з поточного рахунку клієнта на строк 3 дні за ставкою 10% річних. Депозит «Робочий тиждень» доступний для відкриття лише у перший робочий день тижня, оформляється на 5 днів та забезпечить дохід за ставкою 17% річних. Депозит «Вигідний місяць» дає змогу розмістити кошти під 18% річних на строк 1 календарний місяць. Мінімальна сума вкладу – 500 грн. Після закінчення строку дії депозиту кошти автоматично повертаються на рахунок клієнта. Вказані умови діють лише при оформленні через Інтернет.
«Нові пропозиції онлайн-вкладів дають змогу грошам наших клієнтів працювати та приносити дохід навіть кілька днів. При цьому оформлення депозиту займає лише кілька хвилин вдома, на роботі чи навіть на смартфоні чи планшеті без потреби відвідувати банківське відділення, – наголошує директор департаменту електронного бізнесу ПАТ «Кредобанк» Богдан Терлецький. – Швидкість оформлення, автоматична виплата вкладу з відсотками, надійність європейського банку та можливість відстежувати стан вкладу он-лайн робить нові умови привабливими для клієнтів, що цінують свій час та хочуть, щоб їхні гроші працювали щохвилини»
Система Інтернет-банкінгу «КредоДайрект» надає можливість клієнтам «Кредобанку» - фізичним особам переглядати залишки за своїми рахунками, здійснювати швидкі платежі на рахунки у будь-якому банку України, створювати та зберігати шаблони для регулярних платежів, а також відкривати депозити без візиту до відділення банку та поповнювати рахунки мобільних телефонів будь-якого GSM-оператора України. У системі використовується авторизація за картою паролів або за допомогою SMS-повідомлень. «КредоДайрект» має мобільну версію, адаптовану для мобільних пристроїв будь-якої операційної системи та діагоналі екрана. Системою можуть користуватися всі роздрібні клієнти банку, що мають відкриті рахунки або пластикові картки. «Кредобанк» забезпечує цілодобову підтримку своїх онлайн-клієнтів через безкоштовну інфолінію за телефоном 0-800-500-8-50.