ЗАТ «Житомирські ласощі» активно реалізує національну політику лояльності для прихильників своїх торгових марок.
Політика лояльності – масштабний, структурований проект, який буде поетапно втілюватись в життя протягом найближчих років. Одним з елементів цієї програми стали призові акції, які постійно проходять по всій території держави. Загальнонаціональні акції це лише перші кроки назустріч постійним та потенційним клієнтам. Наступними стануть регіональні акції, спрямовані на завоювання лояльності споживачів усієї України.Виважена маркетингова політика, спрямована на заохочення як постійних споживачів нашої продукції, так і на нових клієнтів, поряд з високою якістю кондитерської продукції, основні елементи стратегії розвитку підприємства. Акції проводяться спільно з провідними компаніями. Так, наприклад, нещодавно закінчилась призова акція загальнонаціонального масштабу, партером якої виступив оператор мобільного зв’язку Life:). Наша компанія, яка входить у п’ятірку найбільших виробників кондитерської продукції в Україні, вперше проводить таку акцію, яка б охоплювала всю країну», - повідомила Директор Департаменту маркетингу Оксана Шибецька.
Надалі подібні акції будуть проходити в усіх регіонах. Так, з 15 травня до 31 червня у м. Дніпропетровськ в мережі магазинів роздрібної торгівлі «АТБ-маркет» проходить призова акція від ЗАТ «Житомирські ласощі».
За її умовами, купуючи коробки цукерок «Без слів» або «Richwell» ТМ Domа, кожен покупець отримує можливість знайти у коробці «Щасливий квиток». Переможців чекає 6 ювелірних прикрас − 3 золотих кулона у вигляді двох сердець виробництва ВАТ «Київський ювелірний завод» для жінок та 3 пари запонок відомого італійського бренду Alessandro для чоловіків.
З метою анонсування акції в Дніпропетровську впродовж червня-липня курсуватимуть брендовані маршрутні таксі. Планується також роздача рекламно-інформаційних буклетів поблизу крупних супермаркетів мережі «АТБ», яка є однією з найбільших роздрібних компаній України. Проведення спільної акції з таким сильним партнером – один з комплексних заходів компанії ЗАТ «Житомирські ласощі» спрямований на підтримку постійних клієнтів та заохочення нових. Відділ маркетингу
ЗАТ «Житомирські ласощі»