За результатами Міжнародного професійного конкурсу «Солодкий тріумф», продукція ЗАТ «Житомирські ласощі» отримала почесні нагороди у номінаціях «Гран-прі» та «Тріумф упаковки».
За підсумками досліджень експертів конкурсу, 2 види злакових батончиків «Good Day» (з чорносливом, і з журавлиною) виробництва ЗАТ «Житомирські ласощі» отримали «ГРАН-ПРІ'2008» міжнародного заходу. Оформлення коробки цукерок «Український колорит» здобуло перемогу в номінації «ТРІУМФ УПАКОВКИ'2008».
Мета конкурсу «Солодкий тріумф» полягає в оцінці продукції вітчизняного та зарубіжного виробництва для визначення товарів, якість та оформлення яких максимально відповідають вимогам сучасної торговельної мережі України.Конкурс «Солодкий тріумф» проводиться щорічно в рамках спеціалізованої виставки "SWEETS Ukraine/ЛАСОЩI". Організатори конкурсу - виставкова компанія «АККО Інтернешнл» та ЗАТ «Укркондитер».
Оцінка продукції проводилася за такими комплексними критеріями:
· Органолептичні показники якості (смак, запах, колір, зовнішній вигляд);
· Здатність упаковки привернути увагу покупця (відповідність форми та стилю упаковки категорії продукту, креативне рішення в оформленні та індивідуальність торгової марки);
· Оптова ціна на продукт (для роздрібних мереж).
Об’єктивність результатів забезпечувалась закритим проведенням конкурсу у присутності Наглядової Ради та за участю дегустаційної комісії. Вона складалася з професійних експертів-дегустаторів ЗАТ «Укркондитер», Мінекономіки України, Держспоживстандарту України, Міністерства охорони здоров’я України, Держдепартаменту продовольства України, Національного університету харчових технологій, представників відділів закупок оптово-роздрібних торговельних мереж м. Києва. Зразки кондитерської продукції оцінювались за 5-бальною шкалою під час дегустації.
У конкурсі взяли участь виробники всіх видів кондитерських виробів, харчових концентратів, солодких молочних виробів та морозива, упаковки для цих видів продукції. Відділ маркетингу ЗАТ «Житомирські ласощі»