Про це прес-службі банку повідомили в Управлінніальтернативних каналів продаж АКБ „Укрсоцбанк”.
АКБ «Укрсоцбанк» продовжує підвищувати рівень автоматизації своїх продуктів, що дозволяє клієнтам отримувати майже увесь спектр банківських послуг, не виходячи з офісу. Так, спеціально для задоволення потреб клієнтів-юридичних осіб, нещодавно було розширено можливості системи «Інтернет-Клієнт-Банк» новими функціями.
Серед них:
- інформування про події та стан рахунків за допомогою СМС-повідомлень або листів по електронній пошті;
- формування та передача до банку відомостей нарахування зарплат на платіжні картки співробітників;
- формування виписок і перегляд даних по операціях еквайринга тощо.
„Уже в найближчій перспективі ми запропонуємо клієнтам такі додаткові сервіси: можливість формування заявок на кредит для поповнення поточного рахунку на оплату конкретного платіжного доручення; заявок відкриття (перевипуску, блокування) платіжних карток для зарплатних проектів;внутрішнє платіжне доручення у іноземній валюті для автоматизації іприскорення обробки платіжних доручень у валюті між рахунками (наприклад погашення валютних кредитів, робота з депозитом) тощо”, - розповів про плани банку начальник Управління альтернативних каналів продаж АКБ „Укрсоцбанк” Ігор Білоконь.