30.11.-1 | PR, маркетинг, реклама, Україна
Компанія Russell Hobbs, виробник дрібної побутової техніки для кухні, оголосила про проведення конкурсу для споживачів на кращий рецепт під назвою «Жага дизайну».
На створення конкурсу надихнув єдиний ансамбль і дизайн техніки в стилі хай-тек колекції Allure Russell Hobbs. Ця колекція здатна створити на кухні неповторну атмосферу, в якій захочеться приготувати найсмачніші у світі страви. Саме тому 1 квітня 2012 року на сайті www.ua.appetite-for-design.com розпочинається конкурс на найкращий рецепт.
Кожен понеділок буде оголошуватися щасливчик, який сам обере собі подарунок з
колекції Allure Russell Hobbs (http://ua.russellhobbs.com/russell-hobbs-collections/allure/).
Для того, щоб виграти кухонне приладдя з колекції Allure, необхідно завантажити свій улюблений рецепт та його фото на сайт www.ua.appetite-for-design.com. Протягом 7 днів рецепт буде оцінюватися відвідувачами сторінки. А щопонеділка на головній сторінці конкурсу буде оголошуватися переможець, чий рецепт отримав найбільшу кількість голосів. Детальні правила конкурсу - в розділі «Умови» на сторінці конкурсу.
Про компанію Russell Hobbs
Компанія Russell Hobbs заснована в 1952 році у Великобританії. Компанія
виробляє дрібну побутову техніку, займає лідируючу позицію на ринку
Великобританії в своєму сегменті і планомірно збільшує ринкову частку в інших
європейських країнах. Головний офіс Russell Hobbs знаходиться в Манчестері.
Відмінною рисою бренду є розробки в галузі інновацій, стилю і дизайну. В
Україні продукція Russell Hobbs поступила у роздрібний продаж у жовтні 2011
року.
28.04.2009 | Виставки. Семінари. Конференції
19.04.2009 | Виставки. Семінари. Конференції
30.11.-1 | PR, маркетинг, реклама, Культурні події, шоу-бізнес, Ринки і торгівля
30.11.-1 | PR, маркетинг, реклама