Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[303] «Київстар» у 2 кварталі 2013 року: ріст в інтернеті та нових продуктах, зниження витрат абонентів

07.08.2013 | Інтернет, Україна


I.             
ДОХОДИ

Чистий дохід «Київстар» у 2 кварталі 2013 року зменшився на 1% відносно 2 кварталу 2012 року, сягнувши 3,2 млрд грн. Сегмент мобільного зв’язку приніс компанії на 2% менше, ніж у 2 кварталі 2012 року. Доходи від фіксованого сегменту зросли на 7% порівняно з 2 кварталом 2012 року до 265 млн грн.

На результат кварталу вплинуло зменшення абонентами мобільного зв’язку щомісячних витрат завдяки вибору запропонованих їм більш дешевих пакетних тарифів і регіональних тарифних планів із зменшеною абонентною платою.

Як відзначають аналітики «Київстар», ринок мобільного зв’язку України практично завмер через відсутність доступу операторів до нових драйверів росту, як от технології 3G/LTE.

 

II.            Нові напрямки бізнесу – ріст доходів

На тлі стагнації ринку мобільного зв’язку активно розвивається широкосмуговий інтернет для домогосподарств і бізнес у мультимедійних продуктах. Кількість домогосподарств, які користуються послугою «Домашній Інтернет» від «Київстар», досягла майже 700 тисяч. Це на 38% більше, ніж в 2 кварталі 2012 року. Дохід від цього бізнесу зріс на 55%. Завдяки послузі «Домашній Інтернет» клієнти «Київстар» отримують доступ до 100 Мб/с інтернету, який наразі неможливо замінити жодними мобільними технологіями.

 

У 2 кварталі 2013 року «Київстар» розпочав розвиток інноваційного напрямку – мобільна комерція. Клієнтам запропоновано послугу «Мобільні гроші», яка дає можливість сплачувати за товари і послуги інших компаній з використанням мобільного телефону. Усього за місяць клієнти «Київстар» здійснили близько 10 тисяч транзакцій з використанням цієї послуги. Також «Київстар» першим серед телеком-операторів України запровадив у тестовому режимі послугу NFC-платежів у партнерстві з відомими банками. Експерти «Київстар» вважають мобільну комерцію прогресивним, цікавим напрямком, що має потенціал для зростання. До кінця 2013 року «Київстар» планує запустити ще кілька таких продуктів.

 

Значний ріст є і в послугах цифрового контенту. Дохід від цього напрямку виріс на 47% порівняно з 2 кварталом 2012 року. Кількість завантажень мобільних додатків, ігор та програм досягла 5,5 млн. Асортимент онлайн-книжок у «віртуальній» бібліотеці для клієнтів «Київстар» збільшився удвічі. Вже 60 тисяч абонентів «Київстар» користуються відео-порталом, де можна переглядати з мобільного телефону фільми, записи ТВ-програм, спортивних змагань тощо.

 

III. Абонентська база – в пріоритеті активність

У 2 кварталі 2013 року відбулася важлива зміна в методології обліку активних SIM-карток. З метою встановлення адекватного для насиченого телеком-ринку обліку «Київстар» почав враховувати як активні лише ті SIM-картки, за якими протягом трьох місяців було отримано платні послуги. Раніше активними вважались також SIM-картки, з яких здійснювались виклики на безкоштовні номери, виклики за рахунок бонусів, тощо. За новою методологією, на 30 червня 2013 року кількість абонентів мобільного зв’язку «Київстар» становить 25,62 млн. Це на 6% більше, ніж у 2 квартал 2012 року. Показник ARPU (середній дохід від клієнта) зменшився на 10% порівняно з 2 кварталом 2012 року. На ARPU вплинули запроваджені в 2 кварталі 2013 року нові пакетні пропозиції для масового ринку, які дозволили абонентам оптимізувати витрати, більш дешеві пропозицій мобільного інтернету, зниження майже удвічі цін міжнародного роумінгу в найбільш популярних напрямках.

 

У 2 кварталі 2013 року абоненти в середньому використовували 486 хвилин на місяць, що на 6% менше порівняно з минулим роком. Експерти «Київстар» відзначають поступове заміщення голосових послуг мобільним інтернетом та додатковими послугами. Так, на тлі зниження на 6% голосового трафіку (MoU) використання мобільного інтернету збільшилось майже на 46% у порівнянні з 2 кварталом 2012 року.

 

IV. Клієнти оптимізували витрати завдяки новим пропозиціям

 

У 2 кварталі 2013 року «Київстар» продовжував розвиток пакетної тарифної моделі. Зокрема, з’явилась нова лінійка пакетних «міксованих» тарифів, де в абонентну плату включено обсяги нетарифікованих хвилин, SMS, мегабайтів інтернету. Для абонентів у 13 областях України впроваджено регіональні пропозиції із спеціальною низькою ціною на дзвінки до інших мереж по 0,35 грн/хв.

 

Знижено ціни на послуги мобільного інтернету. Клієнти, що підключать безлімітний інтернет (послуга «Інтернет без меж») на місяць, сплачують абонплату усього 0,9 грн на день, без стягнення плати за використані мегабайти. Для клієнтів, що користуються мобільним інтернетом час від часу, запроваджено нову послугу «День онлайн» – сплата усього 2,5 грн за необмежену кількість мегабайтів, яка стягується лише у той день, коли клієнт користується інтернетом. Завдяки цьому використання інтернет-трафіку збільшилось на 46% до 1,753 ТБ за квартал, доходи від мобільного інтернету – на 9,6%. В 2 кварталі 2013 року мобільним інтернетом користувалось 10,9 млн клієнтів, це на 2,5% більше, ніж у 2 кварталі 2012 року.

 

V. ОПЕРАЦІЙНИЙ ПРИБУТОК

Операційний прибуток EBITDA у 2 кварталі 2013 року склав 1,536 млрд грн при маржі 48,0%, що на 6% нижче у порівнянні з 2 кварталом 2012 року. Серед факторів, що вплинули на цей показник, стало збільшення на 8% плати за використання радіочастотного ресурсу, зростання витрат на електроенергію, а також у зв’язку із зміною в 2 кварталі 2013 року тарифів для промислових підприємств. Також збільшились витрати на залучення нових та утримання існуючих абонентів, зокрема – дилерські комісійні виплати.

 

VI.           ІНВЕСТИЦІЇ У РОЗВИТОК, СПЛАТА ПОДАТКІВ

У 2 кварталі 2013 року «Київстар» збільшив на 14% інвестиції в інфраструктуру, відносно минулого кварталу. Це пов’язано із роботами по модернізації мережі. Триває поступове заміщення обладнання базових станцій новим обладнанням, яке може використовуватись для надання послуг 3G/LTE. У 2 кварталі 2013 року збільшено ємність базових станцій, розширено канали магістральної мережі. Загальна сума інвестицій в 2 кварталі 2013 року склала 383 млн грн. У 2 кварталі 2013 року компанія перерахувала до бюджету України понад 1,298 млрд гривень податків та зборів. В травні 2013 року Асоціація платників податків України відзначила «Київстар» як компанію, що сплачує Україні найбільшу суму податків з-поміж усіх підприємств галузі транспорту і зв’язку.

 

Пітер Берг, директор з маркетингу «Київстар»: «Головним чинником, що формує карту телеком-ринку України, є відсутність доступу операторів до нових драйверів росту – технологій 3G/LTE. В цих умовах головними інструментами, що дозволять операторам утримувати рентабельність, є більш ефективне управління ціновими моделями і розвиток нових напрямків бізнесу. Найбільший пріоритет отримує якість обслуговування клієнтів. «Київстар» у наступному півріччі 2013 року змінить роботу з обслуговування абонентської бази в напрямку вдосконалення усіх процесів і процедур, а також продовжить розвиток нових перспективних бізнесів – інтернет для домогосподарств, мобільна комерція, мультимедіа».  

 

 

 

 

Ключові показники діяльності

об’єднаного «Київстар» – української бізнес-одиниці VimpelCom Ltd.

 

Київстар

 

2 Q 2013

 

2 Q 2012

 

2Q2013/2Q2012

(млн грн)

 

 

 

Чиста операційна виручка

3 201

3 247

-1%

Загальні операційні витрати

1 665

1616

+3%

EBITDA

1 536

1630

-6%

EBITDA маржа

48,0%

50,2%

-2,2 п.п.

Капітальні затрати

383

462

-17%

Мобільний зв’язок

 

 

 

Чиста операційна виручка

2 936

2999

-2%

Абоненти  (тис.)

25 622

24122

6%

ARPU (грн)

36,5

40,5

-10%

MOU  (хв.)

486

515

-6%

Фіксований зв’язок

 

 

 

Чиста операційна виручка

265

247

7%

Чиста операційна виручка ШСД

101

65

55%

Абоненти  ШСД (тис.)

693

501

38%

ARPU ШСД (грн)

49,7

45,2

10%

 

 

Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.

До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ЗАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). Об’єднана база клієнтів складає понад 25 млн осіб.

«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв'язку і мобільного інтернету. Мережа мобільного зв'язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах, послуги широкосмугового інтернету за технологією FTTB в 138 містах України

Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес».

Місія «Київстар» – покращувати життя, надаючи телекомунікаційні послуги найвищої якості.

За додатковою інформацією звертайтеся: [email protected] www.kyivstar.ua. 

Коментувати
Facebook ::

Киевстар

Справка об объединенном «Киевстар», бизнес-единице «Украина» VimpelCom Ltd. В состав бизнес-единицы «Украина» VimpelCom Ltd. входят два украинских телекоммуникационных оператора – «Киевстар» и «Beeline-Украина» (ЗАО «Украинские радиосистемы» и ООО «Голден Телеком»). Объединенная база клиентов составляет около 25 млн. человек. «Киевстар» – оператор №1 на рынке мобильной связи и мобильного интернета, лучший бренд в Украине. По данным ежегодного исследования компании Ericsson, сеть мобильной связи «Киевстар» является одной из лучших в Европе и охватывает все крупные и малые города Украины, а также свыше 28 тыс. сельских населенных пунктов, все основные национальные и региональные трассы, большинство морских и речных побережий Украины. «Киевстар» предоставляет услуги EDGE/GPRS на всей территории своего покрытия, а также роуминговые услуги в 195 странах на 5 континентах. «Beeline-Украина» – опытный участник рынка услуг фиксированной связи для бизнеса и широкополосного доступа на базе FTTB. Бизнес-единица «Украина» VimpelCom Ltd. предоставляет телекоммуникационные услуги под брендами «Киевстар», djuice и «Киевстар Бизнес». Миссия «Киевстар» – улучшать жизнь благодаря телекоммуникационным услугам наивысшего качества. www.kyivstar.ua, www.djuice.com.ua, www.beeline.ua

Контактна особа: Ирина
E-mail: [email protected]
Сайт:

До компанії


Найновіші релізи