Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[336] Відкрите звернення до керівництва держави від громадськості України

30.03.2013 | Держава і влада, Україна

Провідні Громадські організації України у галузях човнярства, рибальства, мисливства та охорони природи, що є представниками сотень тисяч Українців, звертаються до Президента України, Голови Верховної ради України, Генерального прокурора України, Голови служби безпеки України, Голови Київської міської державної адміністрації.

У  човнярський галузі склалася критична ситуація - численні зловживання або злочинна бездіяльність, з боку представників влади, призводить до фактичного знищення човнярської інфраструктури в державі.

Громадські організації просять негайно втрутитись у катастрофічну ситуацію та захистити Конституційні права і свободи громадян. Запобігти остаточному руйнуванню та знищенню цілої галузі народного господарства. Вжити невідкладних заходів адміністративного та законодавчого характеру для збереження залишків і відновлення човнярської водно-моторної інфраструктури в державі.

Те що створювали та будували наші діди і батьки, зараз бездумно втрачається. Без системного підходу і підтримки галузі з боку перших осіб держави, вона приречена на зникнення.

Сподіваємось, що Засоби масової інформації не залишаться байдужими до цієї проблеми, і як представники четвертої гілки влади, допоможуть простим Українцям захисті їх прав та свободи. 

 

 

Президенту України 

Януковичу В.Ф.

Голові верховної ради України

Рибаку В.В.

Генеральному прокурору України

Пшонці В.П.

Голові служби безпеки України

Якименко О.Г.

Голові Київської міської державної адміністрації

Попову О.П.

 

ЗВЕРНЕННЯ

Звертаємось до Вас від іменні чисельної громади човнярів України та Київщини зокрема. Цей відкритий лист спрямований на привернення Вашої уваги до критичної ситуації яка склалася у човнярський галузі в державі.

У 60-х роках минулого століття в Україні та Києві, зокрема, зародився масовий водно-моторний рух. Цей рух почав активно розвиватися та об'єднав в собі різні верстви населення. У його рамках виникло і культивувалося поняття здорового способу життя, заснованого на туризмі і відпочинку на воді. Для забезпечення цього руху місцевими радами було відведено у постійне користування прибережні території для організації та облаштування соціальних баз-стоянок маломірного флоту, тобто човнів і катерів. Кількість власників і прихильників водно-моторної техніки постійно зростала. Катери і човни передавалися від покоління до покоління, від батька до сина. Наприкінці 80-х років водно-моторний рух, тільки у Києві, налічував уже більше 20 000 членів і був наймасовішим на теренах СРСР. Прийшов час і Україна стала незалежною державою. Водно-моторний рух, як і всі напрямки дозвілля та спорту, що не приносять прибуток, прийшов у занепад. Скориставшись нестабільною ситуацією в країні, нечисті на руку можновладці-бізнесмени почали масовані дії по знищенню соціальних баз-стоянок маломірного флоту з метою подальшого землевідведення прибережних територій, під забудову або перепродаж. Починаючи з 2000 року спільними зусиллями, небайдужі власники водно-моторної техніки, без допомоги держави, почали відродження водно-моторного руху. Але ці ініціативи не тільки не були підтримані, але й почали стикатися з перешкодами і шаленим протистоянням з боку тих, хто зобов'язаний захищати і підтримувати їх, а саме, з боку місцевої влади. Точніше сказати, ці перешкоди цілеспрямовано створювалися і створюються з метою знищення інфраструктури водно-моторного руху, для захоплення коштовних прибережних територій та подальшої реалізації їх за тіньовими схемами. Станом на початок 2013 року, тільки у Києві, з 11 соціальних баз-стоянок маломірного флоту залишилося 4, а з 20 000 власників водно-моторної техніки, лише 8 000. Це результат безгосподарської і руйнівної політики місцевої влади, спрямованої на ліквідацію здорового способу життя українців. Так протягом останніх років з боку адміністрації міста, руками виконавчої влади, а саме органами прокуратури, управлінням з благоустрою міста та багатьма іншими структурами, здійснюється тиск на соціальні бази-стоянки маломірного флоту. Органами прокуратури різних рівнів роздається безліч доручень, до різного роду контролюючих органів, щодо проведення тотальних перевірок соціальних баз-стоянок. Відтак розпочався процес фізичного знищення цих стоянок, у більшості із них було відключене електропостачання, демонтовані огорожі та господарські споруди. Також масово подаються позови до суду про примусове звільнення прибережних ділянок від баз-стоянок. Підставою до таких дій є факт нібито незаконного, з точки зору міської адміністрації, перебування на відведених у постійне користування, ще за радянських часів, територіях соціальних баз-стоянок маломірного флоту. Також створений законодавчий механізм для унеможливлення існування баз-стоянок, а саме рішення Київської міської ради «Про врегулювання процедури передачі в користування земельними ділянками в м. Києві» від 15.07.2004 № 457/1867, яке не дає можливості легалізації на раніше відведених територіях, та яким передбачено відведення землі та укладання договорів оренди, тільки за наявності на ній об'єктів капітального будівництва. Звертаємо Вашу увагу на те, що більшість соціальних баз-стоянок маломірного флоту, з радянських часів і по теперішній час, на своїх територіях не мали капітальних будівель, так як розташовані в природно-захисних смугах і є зоною рекриації, тобто місцем відпочинку і проведення дозвілля.

Не краща ситуація і в регіонах України. На Херсонщині, Одещині, Миколаївщині, Дніпропетровщині та у інших регіонах де є великі водойми із занадто коштовними прибережними землями. Місцева влада провадить методичну політику знищення інфраструктури човнярської водно-моторної галузі, а в деяких регіонах вже домоглася своїх цілей. Багато баз-стоянок, з відповідною інфраструктурою, вже безповоротно знищенні.

Всі ці дії знаходяться за рамками законів, адже Конституція України, Земельний кодекс і ряд інших законів та нормативних документів, вимагають, в першу чергу, забезпечувати захист інтересів, як простих громадян, так і громадських об’єднань.

Перед усім, ми звертаємось до Президента України, Януковича Віктора Федоровича   та Голови Верховної ради України, Рибака Володимира Васильовича. Від імені сотень тисяч Українців просимо Вас негайно втрутитись у катастрофічну ситуацію та захистити Конституційні права і свободи громадян. Запобігти остаточному руйнуванню та знищенню  цілої галузі народного господарства. Просимо Вас вжити невідкладних заходів адміністративного та законодавчого характеру для збереження залишків і відновлення човнярської водно-моторної інфраструктури в державі. Те що створювали та будували наші діди і батьки, зараз бездумно втрачається. Без системного підходу і підтримки галузі з боку перших осіб держави, вона приречена на зникнення.

Крім того, хочемо привернути особливу увагу Генерального прокурора України, Пшонки Віктора Павловича та Голови Служби Безпеки України, Якименка Олександра Григоровича, до діяльності органів прокуратури. Останнім часом органи прокуратури, зокрема Прокуратура міста Києва та Дніпровська екологічна прокуратура, влаштували справжню «травлю» соціальних баз-стоянок Києва. Через незчисленну кількість засобів прокурорського реагування, на кожній зі стоянок лише за 2012 рік відбулося більше 20 перевірок контролюючих та правоохоронних органів. При цьому прокуратуру цікавили всі аспекти господарської діяльності стоянок, від правовстановлюючих документів на землю до санітарних умов праці колективу. До того ж, прокуратура вимагала від службовців контролюючих органів вживати радикальних заходів та накладати штрафні санкції на посадових осіб баз-стоянок за неіснуючі порушення. В результаті такої бурхливої діяльності органів прокуратури, соціальні стоянки міста Києва, які існують більше 40 років і обслуговують більше 50 000 соціально не захищених та не заможних киян, опинилися на межі зникнення. На підставі приписів та подань прокуратури на стоянках масово демонтуються огорожі та господарські споруди, відмикається електро та водопостачання. На власників та адміністрації стоянок намагаються порушити кримінальні справи за фактом самозахоплення землі. В таких діях органів прокуратури вбачається замовний характер та відверта корупційна складова. Адже зі слів рядових співробітників прокуратури вони розуміють всю складність ситуації і навіть співчувають, але змушені виконувати накази вищого керівництва. З неофіційних джерел нам стало відомо що, в даному випадку, метою органів прокуратури є не контроль за додержанням законності, а звільнення ласих прибережних ділянок в мальовничих районах Києва на замовлення приватних структур.

Виходячи з вищевикладеного, просимо Вас втрутитись у критичну ситуацію та вжити заходів для запобігання та припинення проявів корупції серед органів прокуратури. Також просимо дати належну оцінку діяльності вищезазначених органів прокуратури та органів державної влади, причетних до корупційних схем, діяльність яких наносить значної шкоди, як громадянам, так і державі в цілому.

Також звертаємось до Голови Київської міської державної адміністрації, Попова Олександра Павловича. Ми хочемо наголосити що, основним винуватцем критичної ситуації яка склалася навколо човнярської водно-моторної інфраструктури в Києві, є міська влада. За весь час незалежності нашої держави, очільники міста жодним чином не переймалися проблемами багато чисельної громади човнярів Києва. Питання розвитку інфраструктури взагалі ігнорувалося. Бази-стоянки човнів, які залишилися ще з часів СРСР, самотужки намагалися виживати і розвиватися. Але нажаль дії корумпованої міської влади призводять до їх знищення. Жодна зі стоянок, попри численні звернення,  не одержала оренду земельних ділянок на яких розташована. Гірше того, за сприяння міської влади, цільове призначення цих ділянок було не законно змінено з природозахисних та рекреаційних зон у зони громадської та житлової забудови. Та не зважаючи на те, що на цих ділянка функціонують бази-стоянки, вони  булі роздані комерційним структурам для будівництва бізнес-нерухомості. Протягом останніх років, міські чиновники чимдуж намагаються знищити ці стоянки і звільнити землі для нових власників, аби відпрацювати мільйонні хабарі. Куратором цієї «програми знищення» є заступник Голови Київської міської державної адміністрації, п. Голубченко А.К. В той же час, сотні офіційних звернень простих киян та громадських організацій до міської влади, або цілком ігноруються, або одержують недолугі відписки.

Вкотре закликаємо Вас звернути увагу на те, що десятки тисяч киян вкрай обурені такими діями міської влади. Корумповані можновладці відбирають у пенсіонерів и не заможних киян можливість користуватися своїми старенькими човнами та чи не єдиний доступний спосіб відпочинку на природі. Кількість прихильників човнярського водно-моторного руху в Києві складає більше 50 000 городян та постійно збільшується. Подальше ігнорування міською владою цих проблем, викличе соціальний вибух та масові акції громадської не покори з не прогнозованими наслідками.

Щиро сподіваємось, що наше звернення буде почуте та викличе відповідну реакцію з боку представників влади. Ситуація яка склалася в човнярський галузі, потребує негайного втручання і врегулювання питання на місцевому та загальнодержавному рівнях. Зразком для вирішення цієї проблеми може стати досвід сусідніх країн, Польщі, Росії, Білорусі, де човнярська водно-моторна галузь підтримується на загальнодержавному рівні шляхом реалізації відповідних програм.

 

 

07.03.2013 р.

 

 

 

Голова

ГО «Спілка човнярів Київщини»                                   В. Зозуля

 

Голова

ГО «Водно-моторний

спортивно-фізкультурний клуб «Фенікс»»                 А. Пакшин

 

Голова

 ГО «Водно-моторний

спортивно-фізкультурний клуб «Видубицький»»         В. Стріла

 

Голова

ГО «Водно-моторний клуб «Фрегат»                  А. Бондаренко

 

Голова

ГО «Кияни об’єднуємось»                                О. Дядюк


Голова

ГО «Видибай-захист водойм та берегів»                В. Вальченко

Голова

ГО «Мисливський клуб

 «Товариство правильного полювання»»                 М. Злидень 

 

Голова

ВГО «Асоціація риболовів України»                       О. Чистяков

 

Голова

ГО «Громадське товариство човнярів «Ветеран»»    П. Ананов       

Заступник голови                                                                                                              Національного екологічного центру України                         О. Василюк

 

Голова

Київської міської організації

Українського товариства охорони природи      М. Щепець

 

Голова ініціативної групи

Зозуля Віктор Миколайович

Адреса для листування:

02068 Київ вул. Ревуцького 34 кв. 181

е-mail: [email protected]

т. моб. (063) 441-25-66

Коментувати
Facebook ::

ГО "Спілка човнярів Київщини"

Контактна особа: Зозуля Виктор Николавич
Телефон: 044 565-20-79
E-mail: [email protected]
Сайт:

До компанії


Найновіші релізи