Київ, 27 січня 2010 – Компанія
Teleperformance
Україна, дочірнє підприємство міжнародної корпорації Teleperformance (NYSE Euronext: FR
0000051807), інвестувала у 2009 році більше ніж 1 мілліон євро у розвиток
власного бізнесу в Україні.
За словами директора Teleperformance Україна пана Андрія Зінковецького,
компанія повістю виконала бізнес план, який був затверджений на 2009 рік та
минула точку беззбитковості.
«Незважаючи на нелегку економічну ситуацію в Україні, що зумовлена
рецесією, Teleperformance вдалося успішно завершити інтеграцію та модернізацію
компанії First Call, що була придбана наприкінці 2008 року», - підкреслив пан Зінковецький.
«Головною подією для нашої компанії у минулому році , - продовжив пан
Зінковецький– стало відкриття власного аутсорсингового колл-центру у Черкасах чисельністю
більш ніж 150 операторських місць. Один з найбільших в Україні, цей колл -
центр за рівнем матеріального та технічного забезпечення може входити до
п'ятірки найкращих у Східній Європі».
Технічне рішення колл - центру у Черкасах базується на платформі Avaya Call Center Elite та обслуговується серверами Avaya S8730 у Києві
та Черкасах.
Київським та черкаським колл - центрами обслуговуються клієнти компаній
фінансового, телекомунікаційного та роздрібного секторів економіки України. У
2010 році компанія планує довести кількість робочих операторських місць до 300
(трьохсот).
«Серед досягнень нашої компанії у 2009 році стала також реалізація у Дніпропетровську
великого проекту, що пов'язаний з обслуговуванням колл - центром клієнтів великого російського банку з
території України. У ході реалізації
цього проекту компанії вдалося успішно вирішити завдання стосовно урегулювання
банківської таємниці, транскордонної
передачі персональних даних, питання оподаткування. Цей проект дозволив значно скоротити витрати
нашому клієнтові підчас складної фінансової
ситуації в країні та у регіоні Східної Європи у цілому»,- зазначив пан
Зінковецький.
Усього у 2009 році компанія обробила більше 25 мільйонів мінут телефонних
розмов, що є рекордом для українського ринку.
Інформація про компанію Teleperformance Україна
Компанія Teleperformance Україна розпочала свою діяльність в Україні
у 2008 році. Зараз компанія оперує двома власними колл -центрими у Києві та Черкасах. У компанії працює більше
400 співробітників. Teleperformance Україна пропонує увесь комплекс послуг, що пов'язаний з телефонним
обслуговуванням клієнтів компаній різноманітних секторів економіки, включаючи
прийняття та оформлення замовлень, організація гарячих ліній, телемаркетинг,
cross та up sales, призначення зустрічей, стягнення заборгованості, технічна підтримка,
створення та актуалізація баз даних, програми підвищення лояльності та інше.
За більш
детальною інформацією
- www.teleperformance.com.ua
Група Teleperformance (NYSE Euronext Paris: FR 0000051807) є
міжнародною корпорацією та глобальним лідером з управління відносинами клієнтів
з використанням аутсорсингових колл - центрів. У 2008 група Teleperformance
закінчила свій фінансовий рік з результатом ?1.784 млрд. (US$2.6 млрд. –
середній обмінний курс на 31 грудня 2008 ?1 = US$1.46). У своєму розпорядженні група
має 82,000 робочі станції та пропонує роботу більш ніж 100,000 співробітникам
(на постійних умовах) у 268 колл-центрах у 49 країнах світу, що виконують обслуговування
на більш ніж 66 мовах та діалектах для своїх міжнародних клієнтів різних
секторів економіки.
За
більш детальною інформацією
-
http://www.teleperformance.com
Контакт:
TELEPERFORMANCE УКРАЇНА
Олександр Кирилкін, директор з
розвитку бізнесу
Телефон: +380 44 4289428, еелектронна
пошта:
[email protected]