Категории




График медиаактивности

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

Bosch: продажі та результати за 2018 рік на рекордному рівні

30.01.2019 | Hi-tech компании, Украина

Штутгарт, Німеччина – BoschGroupпродовжує успішний курс: незважаючи на складні економічні умови та слабкі ринки, продажі та результат діяльності у 2018 році знову досягли рівня минулого року, який був найвищим. За попередніми даними, дохід від продажу технологій і послуг становить 77,9 млрдєвро. Фінансові результати дуже постраждали від курсових різниць, втрати складають близько 2,1 млрдєвро. З урахуванням курсовим різниць, сукупний дохід до минулого року зріс на 4,3%. «Незважаючи на жорсткі економічні умови, діяльність Bosch у 2018 роцієуспішною. Продажі та результат діяльності компанії знову на рекордному рівні», - зазначив доктор ВолькмарДеннер (VolkmarDenner), голова правління «RobertBoschGmbH», звітуючи на прес-брифінгу про попередні дані.

 

«Як інноваційний лідер ми хочемо змінювати наші ринкияк у технологічному, так і у діловому сенсі. Наша стратегічна спрямованість на підключеність є виправданою», - додав Деннер. У 2018 році компанія Bosch продала в цілому 52 мільйони Інтернет підключенихпродуктів, що на 37% більше, ніж у попередньому році. У 2018 році EBIT (операційний прибуток до сплати відсотків і податків) досяг близько 5,3 млрдєвро. Це, ймовірно, забезпечить рентабельність на рівні 6,9%. «Bosch прагне розвиватися краще за свої ринки і забезпечувати високий рівень заробітку, незважаючи на очікувані складні економічні умови», - наголосив проф. Стефан Асенкершбаумер (StefanAsenkerschbaumer), заступник голови правління та головний фінансовий директор. «Ми плануємо зробити всі наші бізнес-сектори ще більш конкурентоспроможними для можливості фінансування розширення нашого технологічного лідерства, а разом з цим – і майбутнього нашої компанії».

 

Автоматизація I: початкові інвестиції в 4 мільярди євро

Одним з основних напрямків науково-дослідної роботи компанії є автоматизоване водіння. У рамках переходу до концепції безаварійного рухутранспорту,Bosch розвиває два напрямки. Перший – це системи допомоги водіям, які дозволять частково автоматизувати водіння у приватних автомобілях (2 та 3 рівні автоматизації). Завдяки реалізації цих систем компанія очікує зростання продажівна 2 мільярдиєвро за цей рік.

Другим шляхом розвиткує проект безпілотного автотранспорту, реалізація якого розпочнеться з початку наступного десятиліття (рівні 4 та 5 автоматизації). «Безпілотне водіння змінить звичне пересування людей. Це відкриє двері для проривних бізнес-моделей, таких як робо-таксі тароботизований громадський транспорт», - розповівДеннер.

Через технологічну складність автоматизації, Деннер ввважаєце напрямкоммайбутніх інвестицій: «За період до 2022 року ми очікуємо, що наші початкові інвестиції становитимуть 4 мільярди євро». Над проектом автоматизованого водіння працюють близько 4000 інженерів Bosch.

 

Автоматизація II: комплексна екосистема послуг у мобільності

Потенціал ринку автоматизованого водіння величезний: у період з 2015 по 2030 роки мобільність людей збільшиться на 50% (джерело: ITF–Міжнародна федерація робітників транспорту). Таким чином, протягом наступних десяти років аналітики очікують, що ринок автоматизованого водіння та програмного забезпечення для нього матиме обсяг близько 60 мільярдів доларів (джерело: RolandBerger). До 2025 року більшість з 2,5 мільйонів маршрутних автобусіву всьому світі, що працюють на замовлення, будуть пересуватися без водія (джерело: RolandBerger). Експерти прогнозують, що до 2035 року продажі, пов'язані зі співорендою автомобілів, досягнуть майже 160 мільярдів доларів (джерело: BCG). Для цього різновиду перевезеньBosch пропонує і технології, і послуги.Екосистема Boschу сфері мобільностівже поєднує в собі різноманітні рішення та послуги, такі як: бронювання, оплата, паркування, підзарядка, адміністрування, технічне обслуговування та інформаційно-розважальні послуги. Однією з таких послуг є ConvenienceCharging, тобтоІнтернет-підключена навігація та рішення для зарядки електромобілів. Першим постійним клієнтом Bosch став німецький виробник електромобілів SonoMotors.«Наші підключені рішення можуть забезпечити комфорт у електромобільності у повсякденному використанні», - розповівДеннер.

 

Електрифікація I: лідерство на масовому ринку

У 2018 році Bosch завершила 30 проектів в електромобільності на суму у кілька мільярдів євро. До 2025 року компанія планує збільшити продажі в цьому секторі в десять разів, до 5 млрдєвро. «Наша мета – стати лідером на масовому ринку електромобільності», - зазначив Деннер. У бізнесі електромобільності, жодна компанія не досягла такої широкої диверсифікації, як Bosch. Це означає можливість електрифікації усіх трансмісій, від велосипедів до вантажних автомобілів. На сьогодні, наприклад, більше мільйона автомобілів у всьому світу оснащені електричними або гібридними енергокомпонентамиBosch. Зокрема у Китаї, що є найбільшиму світі ринком електромобілів, Bosch вже став лідером у сегменті пасажирського транспорту. Нещодавно компанія вступила у стратегічне партнерство у сфері безпілотних автомобілів та електродвигунів із китайським виробником електромобілів NIO. Крім того в 2019 році у Китаї Bosch розпочне виробництвоелектронної осі, особливо компактної силової установки для електромобілів. Нещодавно розроблений48-вольтовий акумуляторвже пішов у серійне виробництво кілька тижнів тому. Не пізніше 2030 року 20% нових автомобілів у всьому світі будуть живитися частково від 48-вольтових систем.

 

Електрифікація II: електромобільний вантажний транспорт

До 2030 року світовий товарообіг збільшиться майже вдвічі (джерело: ITF – Міжнародна федерація робітників транспорту). «Ми хочемо, щоб вантажівки були тягачами, а не тягарем для клімату чи якості повітря. Знову ж таки, ключовим моментом цього є перехід до електромобільності», - говоритьДеннер. Компанія Bosch виграє: продуктовий портфель для транспортування товарів без викидів містить 36-вольтові блоки живлення для вантажних електровелосипедів, електричні двигуни для легких комерційних транспортних засобів, таких як скутери, що використовуються «Поштовою СлужбоюНімеччини» (GermanPost Office), електричні осі для легких і важких фургонів та напівпричепів, а в майбутньому,й для 40-тонних вантажівок.

 

Штучний інтелект I: основна галузь знань для Bosch

У майбутньому, як вважає Деннер, одним з основних напрямків діяльності буде промислове застосування Штучного інтелекту (ШІ). «До середини наступного десятиліття михочемо, щоб усі наші продукти були оснащені ШІ, або щоб ШІ застосовувався при їх розробці та виробництві. Це правда, що американські та китайські компанії домінують у виробництві товарів масового використання з ШІ», - відмітив Деннер, - але без досвіду у дорожньо-транспортній галузі, виробництві чи будівництві, їх потенціал відставатиме від промислового ШІ». Деннер зауважив, що Boschпоставила для себе амбітні цілі.  «Як лідер у сфері інновацій, ми налаштовані самостійно освоїти ШІ та приєднатися до світової еліти». З цією метою Bosch планує до 2021 року збільшити в чотири рази кількість власних фахівців з ШІ, з 1000 до 4000 осіб.

 

Штучний інтелект II: успіх у космічному просторі і на дорозі

Співробітники Центру Bosch з вивчення штучного інтелекту працюють над 150 проектами. Одним з них є система датчиків SoundSee. «Алгоритм SoundSee застосовує машинне навчання для розпізнання поломокза звуком», - пояснив Деннер. Воно дає змогу точно спрогнозувати поломки машин, що в свою чергу допомагає знизитивитрати на технічне обслуговування та підвищує продуктивність. Проектне рішення Sound See буде відправлене на Міжнародну космічну станцію (МКС) у травні цього року. Компанія Bosch розглядає варіанти його комерційного застосування у виробництві, будівництві та автомобільній техніці. Іншим прикладом використання ШІ є багатоцільова камера для автоматизованого водіння, яка поєднує алгоритми обробки зображень з методами ШІ. В результаті отримуємо інтелектуальну камеру для автомобіля, яка може, наприклад, виявити пішоходів, а потім негайно розпізнати і спрогнозувати їх поведінку.

 

Навчання: «LearningCompany»та «BoschTube»

Щороку компанія Bosch інвестує близько 250 млн. євро у професійне навчання своїх співробітників. Вони можуть обирати тематику з 19000 різних програм. Мета полягає в отриманні необхідних навичок, що гарантуватимуть можливість співробітників працювати у нових напрямках бізнесу. Крім того, програма «Learning Company» від Bosch інтегрує навчання в повсякденну роботу співробітників. Нові можливості, такі як відеонавчання або додатки для безпосереднього навчання на місці, доповнюють традиційні курси в аудиторіях. «Програма«Learning Company» стимулює співробітників брати на себе відповідальність за своє навчання і слідувати власному темпові», - розповідає Деннер. Однією з нових розробок є «Bosch Tube», своєрідний варіант YouTube для співробітників Bosch. Вони можуть створювати власні відеоуроки та завантажувати їх на Bosch Tube, який містить усю бібліотеку відеонавчань.

 

Agility:корпоративна штаб-квартира, обєднана однією метою

На початку року компанія Bosch переосмислила роботу штаб-квартири корпорації з операційними підрозділами. «Ідея полягає в тому, щоб штаб-квартира надавалаповну підтримку нашим підрозділам, оскільки вонитрансформують рішення для мобільності та підключеного бізнесу Інтернету речей», - розповів Деннер. З цією метою компанія Bosch спростила структури в корпоративній сфері обслуговування, таких як закупівлі та підбір кадрів, і об’єднала 40 департаментів у 20. Відтепер за них будуть відповідати чотири члени правління замість восьми. Інші члени правління будуть відповідати за операційні підрозділи. Загалом близько 20 тисячспівробітників Bosch працюють у таких департаментах, як закупівлі, фінанси, відділ кадрів та ШІ.

 

Розвиток бізнесу у 2018 році за бізнес-секторами

Операційні підрозділи Bosch отримали позитивні показники у 2018 році. Продажі в бізнес-секторі «Рішення для мобільності» знову перевершили світове автомобільне виробництво. За попередніми даними, продажі зросли на 2,3% до 47 млрд. євро. З урахуванням курсових різниць, це зростання на 4,7%. Бізнес-сектор «Споживчі товари» досягнув 17,8 млрд. євро, що на 3,2%нижче за результати минулого року. Дуже несприятливі впливи обмінного курсу та сильний ціновий тиск на основних ринках негативно позначилися на розвитку бізнесу «BSH Hausger?te GmbH» та «Bosch Power Tools». Із врахуваннямкурсових різниць, їх продажі зросли на 0,9%. У секторі «Промислові Технології» продажі зросли до 7,4 млрд євро. Цей сектор досягнув найвищого зростання – 8,9%. Із урахуванням курсових різниць, зростання склало 11%. Зокрема, підрозділ «Технології водіння та контролю» продовжив свій позитивний розвиток. В даний час Bosch планує продати бізнес пакувального обладнання, що належить сектору «Промислові Технології». Бізнес-сектор «Енергетика та будівельні технології» отримав 5,5 млрд. євро, зі зростанням на 2,3% або на 4,7% при урахуванні впливу курсових різниць.

 

Розвиток бізнесу у 2018 році у регіонах

Компанія Bosch відзначила позитивні зміни бізнесу в Європі, продажі зросли до 41 млрд євро. Це зростання на 2,1% або на 3,7%, враховуючи курсові різниці. Більша частина цього зростання реалізована Німеччиною та Австрією. У Північній Америці продажі зросли до 12,3 млрд євро. При врахуванні курсових різниць, це свідчить про зростання на 7,9%. Номінальний приріст становить 2,8%. Головним фактором, що впливає на зростання продажів, став автомобільний бізнес. У Південній Америці продажі залишилися нижче рівня минулого року. Головним фактором тут став надзвичайно негативний вплив змін валютних курсів на основних ринках Бразилії та Аргентини. У номінальному виразі обсяг продажів знизився на 7,8% до 1,4 млрд. євро. З урахуванням впливу курсових різниць, продажі зросли на 8,9%. Продажі в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні та Африці зросли на 0,4% до 23,2 мільярдів євро та на 3,1%, враховуючи курсові різниці. На цей регіон припадає трохи менше 30% від загального обсягу продажів.

 

Персонал: чисельність співробітників зросла на 7800 людей

Глобально,станом на 31 грудня 2018 року Bosch Group має близько 410000 співробітників. Це на 7800 осіб більше, ніж у минулому році. Найбільше зростання кількості працівників відбулося в Європі та Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. У Німеччині прийняли на роботу додатково ще 1700 співробітників. Попит компанії на ІТ-експертів та спеціалістів з програмного забезпечення залишається високим.

 

Перспективи на 2019 рік: забезпечити високий рівень заробітку

У 2019 році Bosch очікує на зростання світової економіки на рівні 2,3%. «Наш обережний прогноз обумовлений численними геополітичними подіями, які тривають, наприклад, невирішеним питанням Brexit та різними торговельними конфліктами. Крім того, агресивна економічна політика протекціонізму,у вигляді штрафних санкцій або виходу з угод про вільну торгівлю,погіршують споживчі витрати та інвестиції», - відзначив фінансовий директор Bosch Асенкершбаумер. Проте, в поточному році компанія Bosch сподівається розвиватися краще, ніж ринки, на яких вона працює і, незважаючи на значні інвестиції, продовжить забезпечувати свій високий рівень заробітку.

Комментировать
Facebook ::


Недавние релизы