Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[978] Компанія «Хенкель» повідомляє про хороші показники діяльності у третьому кварталі

17.11.2017 | Хімія і нафтохімія, Україна

Компанія «Хенкель» повідомляє про хороші показники діяльності у третьому кварталі

 

·      Дуже високий обсяг збуту в номінальному значенні: +4,9% – до 4,981 млн євро;значне органічне зростання обсягу збуту (OSG): +3,0%

· Підвищення рентабельності обороту[1] до нового високого рівня: +40 процентних пунктів – до 18,0%

·    Суттєве збільшення прибутку на привілейовану акцію (EPS)*:+8,5% – до 1,54 євро

·      Цільові показники на весь рік: підтверджене органічне зростання обсягу збуту від 2 до 4% і підвищення рентабельності обороту* більше ніж на 17,0%, а цільові показники прибутку на привілейовану акцію* підвищені приблизно на 9%

 

Дюссельдорф -  компанія «Хенкель» повідомляє про хороші показники діяльності у третьому кварталі. Незважаючи на все більш складні економічні умови, ми і надалі покращували показники обсягу збуту і прибутків. Таким позитивним змінам сприяла діяльність усіх трьох бізнес-підрозділів компанії. Ми продемонстрували значне органічне зростання обсягу збуту на 3 відсотки, а зростання обсягу збуту в номінальному значенні – приблизно на 5 відсотків, – зазначив головний виконавчий директор компанії «Хенкель» Ханс Ван Байлен (Hans Van Bylen). – Ми досягли значного збільшення прибутків до відрахування податків, відсотків та амортизації, і наша скоригована рентабельність обороту досягла нового високого рівня – 18 відсотків. Ми показали суттєве зростання скоригованого прибутку на привілейовану акцію. Крім того, ми успішно реалізували три проекти з придбання, які значно зміцнять наш корпоративний портфель”.

Ми і надалі очікуємо хитку, мінливу і нестабільну загальну ситуацію на ринку. Зміни курсів валют будуть спричиняти все більш негативний вплив на діяльність. Швидше за все, залишатимуться складні умови на ринках споживчих товарів. Проте ми рішуче налаштовані продовжувати успішний розвиток і реалізовувати свої стратегічні пріоритети”, сказав Ханс Ван Байлен.

Компанія «Хенкель» підтвердила цільові показники обсягу збуту на весь 2017 рік. Незважаючи на зростаючий негативний вплив зміни курсів валют, компанія «Хенкель» підвищила свої цільові показники прибутку на привілейовану акцію. “Ми продовжуємо очікувати органічного зростання обсягу збуту від 2 до 4 відсотків на рівні Групи, а також збільшення скоригованої рентабельності обороту більше ніж на 17,0 відсотків. Що стосується скоригованого прибутку на привілейовану акцію, зараз ми очікуємо його зростання приблизно на 9 відсотків”, повідомив Ханс Ван Байлен.

 Показники збуту і прибутків у третьому кварталі 2017 року

У третьому кварталі 2017 року обсяг збуту збільшився в номінальному значенні на 4,9 відсотка – до 4,981 млн євро. Зміни курсів обміну валют спричинили загалом негативний вплив на обсяг збуту на рівні 4,2 відсотка. Придбання і вибуття активів забезпечили зростання обсягу збуту на 6,1 відсотка. Органічний обсяг збуту, в якому не враховується вплив курсових різниць і статті придбання/вибуття активів, значно зріс – на 3,0 відсотки.

 Бізнес-підрозділ «Клейові технології» відзвітував про дуже значне органічне зростання обсягу збуту на 4,9 відсотка. Органічне зростання обсягу збуту бізнес-підрозділу «Косметичні  засоби» склало 0,5 відсотка. Бізнес-підрозділ

«Засоби для прання та догляду за оселею» повідомив про позитивне органічне зростання обсягу збуту на 18 відсотків.

Від діяльності в країнах, що розвиваються, знову був отриманий вищий від середнього внесок в органічне зростання обсягу збуту Групи, забезпечивши вельми суттєве органічне збільшення обсягу збуту на 5,0 відсотків. У діяльності в розвинених країнах спостерігалося позитивне органічне зростання обсягу збуту на рівні 1,5 відсотка.

 Органічне зростання обсягу збуту в регіоні країн Західної Європи залишилось на рівні аналогічного кварталу за попередній рік. У всіх інших регіонах обсяг збуту органічно зріс: у країнах Східної Європи обсяг збуту збільшився на 4,8 відсотка. В регіоні країн Африки і Близького Сходу зафіксовано зростання обсягу збуту на рівні 3,2 відсотка. Обсяг збуту у Північній Америці зріс на 3,2 відсотка. В країнах Латинської Америки досягнуто зростання обсягу збуту на 2,8 відсотка, а в країнах Азійсько-Тихоокеанського регіону обсяг збуту збільшився на 6,4 відсотка. Скоригований операційний прибуток (EBIT) збільшився на 7,1 відсотка – до 897 млн євро. Такому збільшенню сприяли результати діяльності всіх трьох бізнес-підрозділів.

 Скоригована рентабельність з прибутку від збуту (EBIT) зросла на 0,4 процентного пункту – до 18,0 відсотків.

 Скоригований прибуток на привілейовану акцію (EPS) збільшився на 8,5 відсотка – з 1,42 євро до 1,54 євро.

 Співвідношення чистого оборотного капіталу до обсягу збуту зросло на 0,4 процентного пункту понад показник за аналогічний період попереднього року, досягнувши 5,6 відсотка.

 

Показники діяльності бізнес-підрозділів

У третьому кварталі бізнес-підрозділ «Клейові технології» продемонстрував дуже значне органічне зростання обсягу збуту на 4,9 відсотка. В номінальному значенні обсяг збуту зріс на 4,5 відсотка – до 2,373 млн євро. Скоригований операційний прибуток збільшився на 5,5 відсотка і досяг 454 млн євро. Скоригована рентабельність з прибутку від збуту відчутно зросла, сягнувши 19,1 відсотка.

 У бізнес-підрозділі «Косметичні  засоби» в третьому кварталі відмічалось позитивне органічне зростання обсягу збуту на 0,5 відсотка. В номінальному значенні обсяг збуту був меншим порівняно з показником за аналогічний квартал попереднього року і дорівнює  941 млн євро. Скоригований операційний прибуток збільшився на 0,5 відсотка і досяг 171 млн євро. Скоригована рентабельність з прибутку від збуту надзвичайно суттєво зросла – до 18,1 відсотка.

 Бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» показав у третьому кварталі позитивне органічне зростання обсягу збуту на 1,8 відсотка. В номінальному значенні обсяг збуту збільшився на 10,6 відсотка – до 1,636 млн євро порівняно з аналогічним кварталом попереднього року. Скоригований операційний прибуток збільшився на 10,9 відсотка – до 294 млн євро. Скоригована рентабельність з прибутку від збуту залишилась на рівні показника за аналогічний квартал попереднього року, досягнувши 17,9 відсотка.

 Зміцнення бізнес-портфеля внаслідок запланованих придбань

Завдяки успішному придбанню глобального бізнесу «Darex Packaging Technologies», групи «Sonderhoff Group» і компанії «Nattura Laboratorios» Група компаній «Хенкель» знову зміцнила свій бізнес-портфель.

Високі показники діяльності за перші дев'ять місяців 2017 року

Вперше обсяг збуту за дев'ять місяців перевищив 15 мільярдів євро і збільшився на 9,3 відсотка – до 15,143 млн євро. Органічний обсяг збуту, в якому не враховується вплив курсових різниць і статті придбання/вибуття активів, значно зріс – на 3,1 відсотка. Досягненню такого результату сприяла діяльність усіх трьох бізнес-підрозділів.

Скоригований операційний прибуток (EBIT) зріс на 10,5 відсотка – з 2,407 млн євро до 2,660 млн євро. Скоригована рентабельність з прибутку від збуту збільшилася з 17,4 відсотка до 17,6 відсотка. Скоригований прибуток на привілейовану акцію зріс на 10,0 відсотків – з 4,09 євро до 4,50 євро.

За перші дев'ять місяців 2017 року бізнес-підрозділ «Клейові технології» продемонстрував дуже значне органічне зростання обсягу збуту – на 4,6 відсотка. Скоригована рентабельність з прибутку від збуту тут суттєво збільшилась, досягнувши 18,8 відсотка. В бізнес-підрозділі «Косметичні  засоби» відбулося позитивне органічне зростання обсягу збуту на 0,9 відсотка. Скоригована рентабельність з прибутку від збуту тут значно зросла – до 17,6 відсотка. Бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» показав гарне органічне зростання обсягу збуту на 2,2 відсотка. Скоригована рентабельність з прибутку від збуту тут становила 17,6 відсотка.

 Станом на 30 вересня 2017 року чиста фінансова позиція компанії «Хенкель» становила -3,336 млн євро (станом на 31 грудня 2016 року: -2,301 млн євро). Така зміна  порівняно з кінцем 2016 року відбулася, головним чином, через виплати на придбання. Покращення прогнозів на 2017 рік

Компанія «Хенкель» оновлює свої прогнози на 2017 фінансовий рік. Компанія «Хенкель» підтверджує очікуване органічне зростання обсягу збуту від 2 до 4 відсотків для всієї Групи компаній «Хенкель». На даний час компанія «Хенкель» очікує органічного зростання обсягу збуту від 4 до 5 відсотків для бізнес-підрозділу «Клейові технології», від 0 до 1 відсотка для бізнес-підрозділу «Косметичні  засоби» і близько 2 відсотків для бізнес-підрозділу «Засоби для прання та догляду за оселею». Що стосується скоригованої рентабельності по прибутку від збуту (EBIT), компанія «Хенкель» і надалі передбачає її зростання більше ніж на 17,0 відсотків порівняно з попереднім роком. Враховуючи хороші показники діяльності, компанія «Хенкель» оновлює свій цільовий показник скоригованого прибутку на привілейовану акцію і зараз прогнозує його збільшення приблизно на 9 відсотків.

 Цей документ містить прогнози і передбачення, які ґрунтуються на поточних оцінках і припущеннях, зроблених керівниками компанії «Henkel AG & Co. KGaA». Прогнози  і передбачення характеризуються використанням таких слів, як «очікувати», «сподіватися», «планувати», «передбачати», «вважати», «оцінювати», «розраховувати», та інших слів  з аналогічним значенням.  Подібні прогнози і передбачення не слід розцінювати як будь-які гарантії того, що прогнозовані результати виявляться точними. Майбутні показники діяльності компанії «Henkel AG & Co. KGaA» та її афілійованих компаній залежать від багатьох ризиків та невизначеностей, у зв’язку з цим вони можуть суттєво відрізнятись від даних, зазначених у прогнозах і передбаченнях. Багато з цих факторів не залежать від компанії «Хенкель» і не можуть бути точно попередньо оцінені. Серед таких факторів – майбутня економічна ситуація, дії конкурентів та інших учасників ринку. Компанія «Хенкель» не планує і не зобов’язується оновлювати будь-які прогнози  і передбачення.

Про компанію «Хенкель»

Компанія «Хенкель» провадить свою діяльність у світовому масштабі, маючи добре збалансований і диверсифікований портфель продуктів та рішень. Компанія утримує лідерські позиції на рівні всіх трьох бізнес-підрозділів як у споживчому, так і у промисловому сегменті завдяки своїм потужним брендам, інноваційним рішенням і технологіям. Бізнес-підрозділ «Клейові технології» компанії «Хенкель» є глобальним лідером на ринку клейових матеріалів і технологій у всіх сегментах цієї галузі в масштабах всього світу. Бізнес-підрозділи «Засоби для прання та догляду за оселею» та «Косметичні засоби» компанії «Хенкель» займають провідні позиції на багатьох ринках та у численних продуктових категоріях на глобальному рівні. Історія успіху компанії «Хенкель» налічує 140 років з моменту її заснування у 1876 році. Компанія «Хенкель» повідомила про досягнення у 2016 фінансовому році обсягу продажу в розмірі 18,7 мільярда євро та відкоригованого операційного прибутку на рівні 3,2 мільярда євро. Сукупний обсяг продажу продукції трьох провідних брендів компанії Loctite, Schwarzkopf та Persil склав понад 6 мільярдів євро. Чисельність працівників компанії «Хенкель» становить понад 50 000 осіб у всьому світі. Це команда захоплених своєю справою представників різних народів, об’єднана міцною корпоративною культурою та спільною метою – створювати цінність із дотриманням принципів сталого розвитку. Як визнаний лідер у сфері сталого розвитку, компанія «Хенкель» займає провідні позиції у багатьох міжнародних рейтингах та включена до знаних міжнародних індексів. Привілейовані акції компанії «Хенкель» входять до індексного кошика  німецького фондового індексу DAX. З додатковою інформацією можна ознайомитися за посиланням www.henkel.com.



[1]З коригуванням для врахування разових доходів, разових видатків і витрат на реструктуризацію.

Коментувати
Facebook ::

Хенкель Украина

E-mail: [email protected]

До компанії


Найновіші релізи