Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[491] Бізнес-рік 2016: Bosch продовжує зростати завдяки «підключеним» технологіям

27.01.2017 | Промислове та торгівельне обладнання, Україна

Штутгарт, Німеччина. У 2016 році група компаній Bosch вкотре збільшила свої продажі. За попередніми даними в минулому році вони виросли на номінальних 3,5%, сягнувши близько 73,1 млрд євро. З урахуванням курсових різниць зростання продажів склало 5,4%. Курсова різниця негативно вплинула на результати продажів на суму близько 1,3 млрд євро. «Не зважаючи на несприятливі умови, ми досягли прогнозованих обсягів зростання у 2016 році», — говорить д-р Фолькмар Деннер, Голова правління компанії Robert Bosch GmbH. «Компанія Bosch наразі проходить наймасштабніший процес трансформації, аніж будь-коли раніше. Промисловість, ринки, технології — Bosch активно формує зміни». Насамперед, якщо йдеться про підключення через Інтернет речей (IoT) та перехід до електромобільності, Bosch робить стартові інвестиції, що сягають мільярдів євро. У 2016 році компанія збільшила свої витрати на дослідження і розвиток до приблизно 6,6 млрд євро. Як пояснює д-р Штефан Азенкершбаумер, фінансовий директор та заступник Голови ради правління Bosch: «Результати, яких ми досягаємо сьогодні, фінансуватимуть наш успіх завтра». Компанія-постачальник технологій та послуг отримала близько 4,3 млрд євро прибутку від операцій до сплати відсотків і податків (EBIT) у 2016 році. Bosch прагне стати провідним постачальником у галузі Інтернету речей. Компанія бачить величезний потенціал зростання у галузі інтелектуальних цифрових сервісів. Інтернет речей стає персональним. За допомогою штучного інтелекту ми персоналізуємо «підключення», — говорить Голова правління Bosch. Саме тому Bosch інвестує близько 300 мільйонів євро у створення нового Центру з розробок у сфері штучного інтелекту, який допоможе доповнити досвід компанії у галузі IoT.

 

Штучний інтелект: 300 мільйонів євро на новий Центр Bosch

Розпочав свою роботу Центр штучного інтелекту Bosch (Bosch Center for Artificial Intelligence (BCAI), метою якого є вдосконалення знань в галузі штучного інтелекту. «За допомогою сенсорних технологій, розроблених Bosch, речі отримали здатність відчувати. Тепер Bosch робить їх здатними до навчання та розумних дій», — повідомляє Ф. Деннер, який також відповідає за дослідження та передові технологічні розробки у раді директорів Bosch. «За десять років навряд чи можна буде уявити собі який-небудь продукт Bosch без штучного інтелекту. Він або сам володітиме цим інтелектом, або штучний інтелект відіграватиме ключову роль в його розробці чи виробництві», — каже Ф. Деннер. Очікується, що всього лише за п'ять років продукти, де задіяний штучний інтелект, становитимуть 10% продажів Bosch. Спочатку у Центрі штучного інтелекту Bosch будуть працювати близько 100 фахівців в Індії (Бангалор), США (Пало-Альто) та Німеччині (Реннінген). До 2021 року компанією Bosch буде інвестовано 300 мільйонів євро в розширення центру. Протягом того ж періоду планується збільшити штат Центру в кілька разів.

 

Інтелектуальні цифрові сервіси: ринок вартістю в мільярди

Для Bosch персоналізація Інтернету речей є наступним рівнем «підключення». «Компанія Bosch використовуватиме штучний інтелект, щоб перетворювати речі на розумних помічників. Вироби стануть партнерами, особистими помічниками», — заявляє Голова правління Bosch. Компанія з проведення досліджень ринку Tractica прогнозує, що число людей, які використовують цифрові сервіси, зросте на понад 350% до 2021 року. «Цифрові сервіси є інтерфейсом для клієнтів. За допомогою «підключених» продуктів компанія Bosch зможе підтримувати безпосередній зв'язок з клієнтами. Чим краще ми знаємо окремих користувачів, тим більш персоналізовані послуги ми зможемо їм запропонувати», —  продовжує Ф. Деннер. Одним з продуктів Bosch, представлених на виставці CES (Consumer Electronics Show) в Лас-Вегасі, був домашній робот Kurі. При розробці робота компанія Bosch особливу увагу приділила персоналізації, тобто його здатності взаємодіяти з людьми. Крім того, компанія представила Майкі (Mykie), помічника, адаптованого до вимог smart-кухні. Наприклад, Майкі знає, що знаходиться у холодильнику, автоматично складає списки покупок, а також допомагає в приготуванні їжі. Крім того, представлений на виставці CES концепт-кар дає зрозуміти, яким буде «особистий помічник-автомобіль». Згідно з новим дослідженням, проведеним компаніями Bosch і Prognos, «підключені» транспортні засоби дадуть людям можливість використовувати близько 100 додаткових годин на рік більш ефективно та невимушено.

 

Майбутнє мобільності: «Нуль аварій»

Без стресу, без аварій та без шкідливих викидів — саме так компанія Bosch бачить дорожній рух майбутнього. «Жодних аварій, шкідливих викидів та стресу — ось наші цілі для мобільності майбутнього», — каже Голова правління Bosch Ф. Деннер. З технологічної точки зору, це означає автоматизацію, електрифікацію та «підключення». Ф. Деннер говорить: «Ми будемо активно формувати зміни у сфері мобільності. Компанія Bosch стане провідним постачальником рішень, пов’язаних із пересуванням на автомобілях, а також стане лідером у електромобільній галузі». Bosch проводить інтенсивні дослідження, щоб досягти прориву у технології виробництві акумуляторів. Це зробить електромобілі доступними для широких мас. У Фейєрбасі біля м. Штутгарта компанія створила «акумуляторний кампус», сконцентрувавши там зусилля, направлені на розробку акумуляторних елементів та технологій розробки акумуляторів. Разом з розробниками тут працюють ще 300 співробітників компанії, щоб підготувати технологію акумуляторів майбутнього до промислового виробництва. Щороку Bosch інвестує близько 400 млн євро в технології, пов’язані з електромобілями. Завдяки широкому асортименту перевірених компонентів, таких як електродвигуни, силова електроніка та акумулятори, компанія вже виграла 30 контрактів на їх постачання. «Компанія Bosch володіє усіма ключовими компонентами для створення умов управління електромобілем. Ми активно працюємо на всіх ринках. Нашими клієнтами є класичні автовиробники та нові гравці на ринку. Навіть зараз Bosch  підртимує розвиток електромобільності» — говорить Ф. Деннер.

У майбутньому Bosch продовжить інвестувати в подальше вдосконалення класичного двигуна внутрішнього згорання. За допомогою синтетичного палива (synfuels), двигуни внутрішнього згоряння можуть також заощаджувати ресурси та зменшувати викиди CO2 в атмосферу. «У 2025 році понад 80% нових автомобілів скоріше за все продовжуватимуть використовувати двигуни внутрішнього згорання. Проте навіть такі двигуни будуть відігравати значну роль у протидії глобальному потеплінню», —повідомляє Ф. Деннер.

 

Ефективність бізнесу у 2016 році за напрямками діяльності

Негативні наслідки курсових різниць далися взнаки, якщо розглядати розвиток бізнесу за окремими напрямами. «З урахуванням вплива цього фактору всі бізнес-сектори, за винятком Промислових Технологій, збільшили свої продажі, а в деяких випадках збільшення були досить значними», —  стверджує Ш. Азенкершбаумер. Напрям Mobility Solutions наростив номінальні 5,5% у 2016 році, перевищивши за темпами зростання світове виробництво автомобілів. З урахуванням курсових різниць зростання склало 7,0%. За попередніми даними продажі склали 44,0 млрд євро у 2016 році. На ринку систем вприскування бензину Bosch встановив новий рекорд з продажем 250 мільйонів форсунок високого тиску. Компанія мала особливий успіх із системами допомоги водію та інформаційно-розважальними системами. У 2016 році бізнес-сектор Споживчих Товарів збільшив прибуток на 2,8% — до 17,7 мільярда євро. З урахуванням курсових різниць зростання склало 6,2%. Підрозділи Електроінструментів та BSH Побутова Техніка знову представили численні «підключені» продукти у 2016 році. Продажі у бізнес-секторі Енергетики та Технологій Будівництва зросли на 0,8% у 2016 році (3,2% з урахуванням курсових різниць), до 5,2 млрд євро. Такі підрозділи, як Термотехніка, Системи Безпеки та Рішення Бош у сфері послуг, показують все більші обсяги продажів завдяки «підключеним» рішенням, наприклад, смарт-системи опалення, відео-технології, а також такі послуги, як аварійна служба eCall та консьєрж-сервіс. Попередні дані бізнес-сектору Промислових Технологій показують щорічне падіння продажів у 5,1% до 6,3 млрд євро. З урахуванням курсових різниць падіння становить 4,5%. Насамперед, події на ринках Китаю, Росії та Бразилії продовжують створювати труднощі для відділу Силових Агрегатів та Систем Управління. У 2016 році у секторі Пакувальних Технологій продажі залишилися приблизно на тому ж рівні, що й у попередньому році.

 

Ефективність бізнесу у 2016 році по регіонах

Попередні дані по Європі свідчать про позитивний розвиток бізнесу групи Bosch у 2016 році. У цьому регіоні постачальник технологій та послуг збільшив обсяги продажів на 3,4% (4,8% з урахуванням курсових різниць) до 38,6 млрд євро. Продажі у Північній Америці залишилися приблизно на рівні попереднього року та склали 12,4 млрд євро. Падіння продажів склало 2,0%, або з урахуванням курсових різниць 1,8%.

У Південній Америці група компаній Bosch збільшила свої продажі на 2,1%  з урахуванням курсових різниць. У номінальному вираженні обсяг продажів знизився на 5,7% до 1,3 мільярда євро. У Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, включаючи Африку, компанія Bosch показала зростання продажів на 12% з урахуванням курсових різниць. У номінальному вираженні обсяг продажів виріс на 8,1% до 20,8 мільярдів євро.

 

Збільшення штату співробітників в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, Центральній і Східній Європі та Німеччині

По всьому світу в групі компаній Bosch станом на 31 грудня 2016 року працюють близько 390 000 співробітників. Чисельність персоналу збільшилась приблизно на 15 000 у 2016 році. Найбільше нових співробітників було прийнято на роботу, насамперед, в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, Центральній та Східній Європі. У Німеччині чисельність персоналу зросла на 2 100 співробітників.

 

Прогноз на 2017 рік – помірне зростання на тлі збільшенні коливань ринку

На 2017 рік Bosch прогнозує помірне зростання світової економіки на 2,3%. Компанія-постачальник технологій і послуг вбачає ризики для економіки, перш за все, в політичних подіях у США та Європі. У 2017 році компанія Bosch націлена на подальше зростання і темпи росту, що є швидшими за відповідні ринки. Компанія хоче й надалі підвищувати конкурентоспроможність та прибутковість всіх своїх підрозділів.

Коментувати
Facebook ::


Найновіші релізи