Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[395] Компанія «Хенкель» повідомляє про високі результати щодо обсягу продажів та прибутків у першому кварталі

20.05.2016 | Ринки і торгівля, Будівництво та будівельні матеріали, Сфера послуг, Хімія і нафтохімія, Україна

  • Обсяг продажів зріс до 4 456 мільйонів євро: органічне зростання: +2,9% (оголошений показник +0,6%)
  • Зростання обсягу продажів на ринках, що розвиваються: органічне зростання +6,3%
  • Операційний прибуток*: збільшився на 6,2% до 751 мільйонів євро
  • Прибуток на привілейовану акцію* (EPS): збільшився на +7,6% до 1,27 євро
  • Рентабельність обороту* зросла на +80 процентних пунктів до 16,8%

Дюссельдорф – «Компанія «Хенкель» вдало розпочала 2016-й фінансовий рік. Ми продовжили збільшувати обсяг продажів та прибутку і значно підвищили скориговану рентабельність обороту до 16,8 відсотка. Усі три бізнес-підрозділи компанії сприяли загалом вдалим результатам діяльності компанії. Ми знову досягнули значного органічного зростання на ринках, що розвиваються, на яких ми працюємо», – відзначив генеральний директор «Хенкель» Ханс Ван Байлен.

Щодо поточного фінансового року пан Ван Байлен відзначив наступне: «Ми очікуємо, що загальна складна кон'юнктура ринку зберігатиметься в 2016-му році і характеризуватиметься тільки помірним економічним ростом, високим рівнем невизначеності на ринках, а також несприятливим впливом курсових різниць. Тож задля досягнення наших амбіційних цілей ми зосереджуватимемо увагу на наших сильних брендах, наших провідних позиціях на ринку, а також на нашому новаторському потенціалі».

 

Прогноз на 2016 підтверджено

Пан Ван Байлен підтвердив прогнози «Хенкель» на поточний фінансовий рік: «За підсумками усього 2016-го фінансового року ми очікуємо органічний зріст продажів у діапазоні від 2 до 4 відсотків. Ми очікуємо зріст нашої скоригованої рентабельності обороту приблизно на 16,5 відсотка і збільшення скоригованого прибутку на привілейовану акцію на 8-11 відсотків у 2016 фінансовому році».

 

Показники продажів і прибутку у першому кварталі 2016 року

У першому кварталі 2016 р. обсяг продажів збільшився на 0,6 відсотка до 4 456 мільйонів євро. З урахуванням негативного впливу курсових різниць, вираженого у від'ємному показнику 3,4 відсотка, обсяг продажів покращився на 4,0 відсотка. В органічному вираженні – тобто за вирахуванням впливу курсових різниць та набуття/продажу активів – обсяг продажів зріс на 2,9 відсотка.

Підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» продемонстрував упевнене органічне зростання продажів на рівні 4,7 відсотка. Бізнес-підрозділ «Косметичні засоби» забезпечив упевнений органічний ріст на рівні 2,6 відсотка. Бізнес-підрозділ «Клейові технології» аналогічно забезпечив упевнене покращення показника органічного росту продажів на рівні 2,1 відсотка.

З урахуванням разових витрат, разових прибутків і затрат на реструктуризацію скоригований операційний прибуток (EBIT) зріс на 6,2 відсотка, із 707 мільйонів євро до 751 мільйона євро. Опублікований операційний прибуток зріс на 10,7 відсотка із 648 мільйонів євро до 717 мільйонів євро.

Скорегована рентабельність обороту (EBIT margin) зросла на 0,8 процентних пункти до 16,8 відсотка. Опублікована рентабельність обороту зросла з 14,6 відсотка до 16,1 відсотка.

Фінансовий результат компанії «Хенкель» покращився на 2 мільйони євро, до -7 мільйонів євро. Це сталося, зокрема, завдяки погашенню гібридної облігації у листопаді 2015 року. Податкова ставка сягнула 24,2 відсотка у порівнянні з 24,6 відсотка в аналогічному кварталі попереднього року.

Скоригований чистий прибуток за квартал після відрахування відсотків міноритарних акціонерів збільшився на 7,6 відсотка, з 510 мільйонів євро до 549 мільйонів євро. Опублікований чистий прибуток за квартал збільшився на 11,6 відсотка, з 482 мільйонів євро до 538 мільйонів євро. Після відрахування відсотків міноритарних акціонерів у розмірі 13 мільйонів євро чистий прибуток збільшився до 525 мільйонів євро (показник за аналогічний квартал минулого року: 470 мільйонів євро).

Скоригований прибуток на привілейовану акцію (EPS) зріс на 7,6 відсотка, з 1,18 євро до 1,27 євро. Опублікований прибуток на привілейовану акцію зріс з 1,09 євро до 1,21 євро.

Співвідношення чистого оборотного капіталу до обсягу продажів покращилося на 0,8 процентного пункту до 5,4 відсотка, здебільшого завдяки впливу курсових різниць та зменшенню складських запасів.

Чиста фінансова позиція компанії «Хенкель» станом на 31 березня 2016 р. склала 452 мільйони євро. Станом на 31 грудня 2015 р. вона складала 335 мільйонів євро.

 

Показники бізнес-підрозділів у першому кварталі 2016 року

У першому кварталі 2016 року підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» знову продемонстрував ріст прибутку. Завдяки більшим часткам ринку органічний ріст продажів за рік склав 4,7 відсотка, що перевищує аналогічні показники відповідних ринків. В номінальному вираженні обсяг продажів збільшився на 2,7 відсотка до 1 333 мільйонів євро (показник за аналогічний квартал минулого року: 1 298 мільйонів євро).

Значне збільшення органічного обсягу продажів головним чином зумовлене високими показниками роботи підрозділу на ринках, що розвиваються. У країнах Східної Європи та Азії зростання сягнуло двозначних цифр (за винятком Японії). Регіон Африка/Близький Схід продемонстрував сильний ріст, незважаючи на дуже складні ринкові умови. У країнах Латинської Америки було продемонстровано високі показники продажів. Результати діяльності підрозділу на розвинених ринках були позитивними. В умовах жорсткої конкуренції на ринках Західної Європи та Північної Америки зростання обсягів продажів було позитивним.

Скоригований операційний прибуток бізнес-підрозділу «Засоби для прання та догляду за оселею» зріс на 9,5 відсотка до 243 мільйонів євро. Скоригована рентабельність обороту значно зросла – на 1,1 процентних пункти – і склала 18,2 відсотка. Опублікований операційний прибуток зріс на 23,3 відсотка із 192 мільйонів євро до 236 мільйонів євро.

У першому кварталі 2016 року підрозділ «Косметичні засоби» також продемонстрував подальший ріст прибутку. На основі відповідних часток ринку органічний ріст продажів склав 2,6 відсотка, що знову перевищило аналогічні показники росту відповідних ринків. В номінальному вираженні обсяг продажів збільшився на 1,1 відсотка та склав 950 мільйонів євро (показник за аналогічний квартал минулого року: 940 мільйонів євро).

Успішний розвиток бізнес-підрозділу на ринках, що розвиваються, супроводжувався надзвичайно високим органічним зростанням продажів. Східна Європа зробила значний вклад у цей результат, забезпечивши ріст продажів, виражений двозначними цифрами. У регіонах Латинська Америка та Азія (за винятком Японії) було зафіксовано позитивний ріст продажів. У країнах Африки та Близького Сходу було зафіксовано упевнений ріст продажів. Результати діяльності з продажів підрозділу на розвинених ринках були позитивними у порівнянні з аналогічним кварталом минулого року. Значний вклад у ці результати, зокрема, було зроблено регіоном Північна Америка. На розвинених ринках Азіатсько-Тихоокеанського регіону відзначався позитивний ріст. Завдяки постійно інтенсивній і жорсткій конкуренції та потужному ціновому тиску обсяг продажів у Західній Європі не досягнув рівня аналогічного періоду минулого року.

Скоригований операційний прибуток бізнес-підрозділу «Косметичні засоби» зріс на 5,0 відсотка до 157 мільйонів євро. Скоригована рентабельність обороту зросла на 0,6 процентних пункти до 16,5 відсотка. Опублікований операційний прибуток збільшився на 7,5 відсотка і склав 143 мільйони євро.

У першому кварталі бізнес-підрозділ «Клейові технології» забезпечив упевнене органічне зростання продажів на 2,1 відсотка. В номінальному вираженні обсяг продажів збільшився на 0,8 відсотка і склав 2 144 мільйонів євро (показник за аналогічний квартал минулого року: 2 160 мільйонів євро).

На ринках, що розвиваються, підрозділ продовжував успішну позитивну динаміку, демонструючи значний органічний ріст продажів. Відсоток збільшення обсягів продажів у країнах Латинської Америки виражався двозначними цифрами. Регіон Східної Європи продемонстрував потужний ріст, незважаючи на складну політичну ситуацію, що склалася у деяких країнах регіону. Динаміка обсягу продажів у країнах Азії (за винятком Японії) була позитивною. У регіоні Африка/Близький Схід обсяг продажів був нижчим, ніж у першому кварталі 2015 року. Продажі на розвинених ринках загалом були стабільними. У Північній Америці підрозділ продемонстрував позитивну динаміку продажів, у той час як на розвинених ринках Азіатсько-Тихоокеанського регіону та Західної Європи обсяг продажів залишався трішки нижчим за рівень аналогічного кварталу минулого року.

У порівнянні з першим кварталом 2015 року скоригований операційний прибуток бізнес-підрозділу «Клейові технології» зріс на 6,4 відсотка та склав 376 мільйонів євро. Скоригована рентабельність обороту зросла на 1,1 процентних пункти і склала 17,5 відсотка. Опублікований операційний прибуток збільшився на 5,5 відсотка і склав 364 мільйони євро.

 

Регіональні показники у першому кварталі 2016 року

В умовах потужної конкуренції на ринках Західної Європи органічний ріст продажів виявився нижчим на 0,5 відсотка, ніж у аналогічному кварталі попереднього року. Упевнені результати у країнах Південної Європи та зростання у Франції не змогли компенсувати незначну негативну динаміку у Німеччині. Опублікований обсяг продажів дещо впав до 1 528 мільйонів євро. У Східній Європі органічне зростання обсягу продажів виражається двозначною цифрою і становить 10,9 відсотка, при чому основний вклад у цей результат забезпечили Росія та Туреччина. Згідно з опублікованими даними, обсяг продажів склав 629 мільйонів євро, що трішки перевищило минулорічний показник. Досягнувши позначки 3,5 відсотка, регіон Африка/Близький Схід забезпечив упевнений ріст органічних продажів у першому кварталі 2016 року, незважаючи на збереження впливу політичної та економічної нестабільності деяких країн на розвиток бізнесу. Опублікований обсяг продажів був трохи нижчим, ніж в аналогічному періоді минулого року та склав 349 мільйонів євро.

Регіон Північна Америка продемонстрував упевнене органічне зростання продажів на рівні 2,4 відсотка, вклад у яке зробили усі бізнес-підрозділи. Опублікований обсяг продажів зріс із 885 мільйонів євро до 926 мільйонів євро. У Латинській Америці органічний ріст продажів склав 8,3 відсотка. Результати діяльності у Мексиці зробили значний внесок у це вагоме покращення. Опублікований обсяг продажів склав 247 мільйонів євро порівняно з 274 мільйонами євро у першому кварталі 2015 року. Попри сповільнення темпів росту ринку в Китаї, органічні продажі в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні збільшилися на 2,2 відсотка. Розвиток продажів у Китаї відзначався позитивною динамікою. Опублікований обсяг продажів у регіоні зріс із 732 мільйонів євро до 747 мільйонів євро.

На ринках, що розвиваються, органічний ріст залишався вагомим і склав 6,3 відсотка, чому сприяла ефективна робота всіх трьох бізнес-підрозділів. У результаті негативного впливу курсових різниць опублікований обсяг продажів знизився на 1,8 відсотка до 1 837 мільйонів євро, а частка продажів на ринках, що розвиваються, на рівні 41 відсотка була дещо нижчою від рівня попереднього року. На зрілих ринках обсяг продажів в органічному вираженні зріс на 0,5 відсотка і склав 2 589 мільйонів євро.

 

Прогнози групи компаній «Хенкель» на 2016 рік

У 2016 фінансовому році компанія «Хенкель» очікує органічне зростання продажів в діапазоні 2-4 відсотки. Компанія «Хенкель» очікує, що кожен її бізнес-підрозділ досягне органічного зростання продажів у межах цього діапазону. Окрім того, згідно з прогнозами «Хенкель», очікується незначний ріст обсягу продажів на ринках, що розвиваються. Щодо скоригованої рентабельності обороту (EBIT), Хенкель очікує зріст у порівнянні з попереднім роком приблизно на 16,5 відсотка. Очікується, що скоригована рентабельність обороту окремих бізнес-підрозділів досягне минулорічного показника або перевищить його. Компанія «Хенкель» прогнозує зростання скоригованого прибутку на привілейовану акцію в діапазоні від 8 до 11 відсотків.

 

«Хенкель» є міжнародною компанією, провідні бренди і технології компанії розподілені в трьох підрозділах: засоби для прання та догляду за оселею (Laundry & Home Care), косметичні засоби (Beauty Care) і клейові технології (Adhesive Technologies). Компанія «Хенкель» була заснована в 1876 році і зараз утримує провідні ринкові позиції як у споживчому, так і в промисловому секторах. Її найвідоміші бренди – Persil, Schwarzkopf і Loctite. У компанії «Хенкель» працюють близько 50 000 чоловік, заявлений об'єм продажів становить 18,1 млрд. євро, а скоригований прибуток від основної діяльності в 2015 фінансовому році склав 2,9 млрд. євро. Привілейовані акції «Хенкель» вказані в німецькому фондовому індексі (DAX).

Цей документ містить прогнозну звітність на основі поточних оцінок та припущень, яка зроблена корпоративним управлінням компанії «Henkel AG & Co. KGaA». Для прогнозної звітності характерним є використання таких слів, як очікують, мають намір, планують, передбачають, припускають, сподіваються, оцінюють, прогнозують тощо. Такі ствердження, в будь якому разі, не повинні сприйматись як такі, що є точними. Подальше виконання та досягнення результатів компанією «Henkel AG & Co. KGaA» та її представництвами залежить від багатьох ризиків та невизначеностей, тому вони можуть значно відрізнятися від прогнозної звітності. Багато з цих чинників перебувають поза межами контролю компанії Henkel, і їх неможливо точно визначити заздалегідь, наприклад, майбутнє економічне становище, діяльність конкурентів та інші фактори, типові для ринку. Компанія Henkel не планує і не бере на себе зобов’язання щодо оновлення прогнозної звітності.

* Скориговані разові витрати/прибутки і затрати на реструктуризацію

Коментувати
Facebook ::

Хенкель Украина

E-mail: [email protected]

До компанії


Найновіші релізи