Категории




График медиаактивности

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[213] Чернігівська громада обмінялась досвідом соціально відповідальної діяльності на користь розвитку міста

15.09.2007 | Финансы и банки, Украина

Форум соціально відповідального бізнесу України продовжує здійснювати в регіонах інформаційну програму щодо соціально відповідальних підходів ведення бізнесової діяльності в банківській сфері

12 вересня 2007 року Чернігівським прес-клубом за ініціативи Форуму соціально відповідального бізнесу України в рамках всеукраїнської інформаційно-просвітницької програми „Соціальна відповідальність бізнесу у банківській сфері” проведено круглий стіл на тему „Соціальна відповідальність банків та їх роль у соціально-економічному розвитку Чернігівщини”. У заході взяли участь представники провідних банків, влади, громадських організацій та журналісти регіону.Представник Форуму соціально відповідального бізнесу (м. Київ) Олена Пугач зазначила, що Форум продовжує здійснювати всеукраїнську інформаційно-просвітницьку програму „Соціальна відповідальність бізнесу у банківській сфері”, в рамках якої пройшов круглий стіл в Чернігові. Програма в цьому році вже була реалізована у Харкові, Сімферополі, Львові. Результати круглих столів – це налагодження співпраці між громадою, владою і бізнесом для вирішення гострих соціальних питань своїх регіонів. Круглі столи пройдуть також у Дніпропетровську, Одесі, Донецьку.В часі круглого столу заступник начальника фінансового управління мерії міста Чернігова Дібрівна Тетяна підкреслила важливість благодійної та соціальної роботи бізнесу, зокрема банків, для громади міста Чернігова.На круглому столі відбулася презентація книги „Соціальна відповідальність бізнесу в банківській сфері у запитаннях і відповідях”. Ця книга є спільним проектом НАДРА БАНКУ та відомого в Україні PR-фахівця Андрія Куліша. Мета книги – підвищити рівень обізнаності суспільства у галузі соціальної відповідальності банків, проаналізувати український та зарубіжний досвід, надати практичні поради працівникам банків щодо втілення такої стратегії ведення бізнесу тощо. Викладений у книзі фактаж базується на прикладах найближчих країн-сусідів, адже тенденції їхнього соціально-економічного розвитку є близькими до українських.Директор Чернігівського регіонального управління НАДРА БАНКУ Ткаченко Наталія Миколаївна зазначила, що НАДРА БАНК як підписант Глобального Договору ООН та член Вищої ради Форуму проявляє велику турботу щодо поширення ідеї соціальної відповідальності серед українських банків. „Ми дбаємо про те, щоб українські банки відрізняли соціальну відповідальність від благодійності, вдало реалізовували соціальні програми, підходили до впровадження соціально відповідальної діяльності комплексно. Нашої участі в соціально-економічному житті регіону потребує спільнота і ми маємо про це пам’ятати”, – акцентувала пані Ткаченко. Також вона навела приклади соціально відповідальної діяльності банку в економічній, екологічній та соціальній сферах, серед іншого: створення тарифних пакетів для соціально незахищених груп населення; запровадження екологічної програми „Зелений офіс”; реалізація соціальної програми „Здорові діти у щасливій країні” разом з Всеукраїнським благодійним фондом „Дитячий світ”, Міністерством охорони здоров‘я та Міністерством України у справах сім‘ї, молоді та спорту.Прикладами своєї соціально відповідальної діяльності поділилися представники інших банківських установ м. Чернігова. Чи не вперше відбулася відверта спільна розмова банків, громадських організацій, владних структур з метою вироблення спільних механізмів співпраці для користі мешканців Чернігівщини.На завершення учасники круглого столу висловили свої побажання та рекомендації щодо впровадження принципів соціальної відповідальності бізнесу у банківській сфері.

Комментировать
Facebook ::

Лига по связям с общественностью

 Основною метою діяльності PR-Ліги є задоволення та захист законних соціальних, творчих, економічних та інших спільних інтересів своїх членів.
        Основними завданнями PR-Ліги є:
- сприяння формуванню дієвої та авторитетної галузі фахівців із зв’язків із громадськістю відповідно до загальнодемократичних цінностей, професійних та етичних засад міжнародних організацій з Public Relations;
- сприяння створенню позитивного іміджу та репутації професії PR-фахівців із зв’язків із громадськістю у широкої громадськості, інвесторів, роботодавців, керівників організацій, органів державної влади України;
- утвердження у роботі членів PR-Ліги професійних та етичних стандартів, затверджених Лігою;
- інформаційно-методична підтримка діяльності членів PR-Ліги у галузі зв’язків із громадськістю;
- сприяння забезпеченню високого рівня підготовки та підвищення кваліфікації фахівців зі зв’язків із громадськістю у навчальних закладах України;
- сприяння розвитку зв’язків PR-Ліги з міжнародними та національними професійними організаціями у галузі зв’язків із громадськістю;
- створення ділового механізму обміну інформацією, досвідом, спілкування членів Ліги.

Контактное лицо: Елена
Телефон: 80445993262
Сайт:

Перейти к компании


Недавние релизы