П'ятнадцять нових локомотивів планується придбати в 2007 році для залізниць України. Наразі Укрзалізниця співпрацює з вітчизняними локомотивними підприємствами: ВАТ «ХК «Луганськтепловоз» та ДП «НВК «Електровозобудування» (м.Дніпропетровськ).
У минулому році було придбано лише два вантажні електровози змінного струму типу 2ЕЛ5 виробництва ВАТ «ХК «Луганськтепловоз» та чотири пасажирські електровози змінного типу ДС3 виробництва ДП «НВК «Електровозобудування», в цьому році Укрзалізниця планує придбати п'ятнадцять локомотивів – п’ять вантажних електровозів змінного струму типу ДЕ1 та п’ять вантажних електровозів змінного струму 2ЕЛ5. Українські залізниці працюють на постійному і перемінному струмі.
Придніпровська, Донецька, Львівська залізниці, частина Південної працюють на постійному струмі, Південно-Західна та частина Південної залізниці – на змінному. Наразі в масштабі залізниць для зміни локомотивів витрачається значний час і коштів. Тому для залізниць України актуальним є питання створення локомотиву, який працюватиме на обох видах струму.За словами Генерального директора Укрзалізниці Володимира Козака, вже сьогодні Укрзалізниця проводить переговори з компанією Simens щодо розробки нового локомотиву постійного і змінного струму. «Таким чином ми збільшимо ресурси з виробництва локомотивів для пасажирських поїздів. За попередніми прогнозами перший такий електровоз з’явиться через два роки на Запорізькому електровозоремонтному заводі», – повідомив Генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак.
Управління взаємодії зі ЗМІ Укрзалізниці
Тел.:(044) 465-24-28 (-21-72), ф. 465-24-39
www.uz.gov.ua