19 грудня 2008 року в м. Житомир за підтримки Департаменту ДАІ МВС України в Житомирській області відбувся прес-захід, організований національним мобільним оператором «Київстар». Захід пройшов у рамках всеукраїнської соціальної програми «Мобільна культура» та був присвячений культурі спілкування по мобільному телефону за кермом.
У жовтні 2008 року в 37 містах та на 5 автошляхах України розпочалася соціальна рекламна кампанія «Або кермо, або розмови!» від «Київстар», яка спрямована на привернення уваги громадськості до небезпеки, що виникає внаслідок спілкування по мобільному телефону під час керування автомобілем. У рамках цього проекту 19 грудня в м. Житомир відбувся спільний інформаційний захід «Київстар» та Департаменту ДАІ МВС України в Житомирській області для водіїв щодо культури користування мобільним телефоном за кермом.
Програма «Мобільна культура» проводиться «Київстар» із 2005 року. Її мета полягає у формуванні етичних норм використання мобільного телефону в суспільстві, у тому числі за кермом. Донесення до громадськості правил культурного та безпечного спілкування по мобільному телефону за кермом, а отже – сприяння безпеці дорожнього руху та зменшенню кількості ДТП, що виникають внаслідок спілкування водіїв по мобільному телефону за кермом, – основні завдання цієї програми.
Статистика свідчить, що 5-10% ДТП на автошляхах України трапляються саме через використання водіями мобільного телефону під час керування авто. Світові дослідження підтверджують, що реакція водія під час розмов по мобільному телефону за кермом знижується втричі. Це вимагає більше часу для своєчасного реагування на зміну дорожньої ситуації, внаслідок чого гальмівний шлях збільшується в середньому на 25 м.
Начальник сектору обслуговування абонентів Житомирського представництва компанії «Київстар» Олег Єлісєєв: «Реалізація національної програми «Мобільна культура» є добровільним соціальним зобов’язанням оператора «Київстар». Як компанія, що відповідально ставиться до своєї діяльності, свого продукту, ми закликаємо всіх користувачів стільникового зв’язку бути обережними та обачними на дорогах й утримуватися від спілкування по мобільному телефону, якщо ви керуєте в цей момент автотранспортним засобом».
Чемпіон України по ралі-рейдам Богдан Сухецький: «На мій погляд, дуже важливо, аби люди зрозуміли: відмова від використання мобільного телефону за кермом – запорука їх безпеки. Інформаційна робота, яку проводить компанія «Київстар», допомагає нашому суспільству усвідомити цю просту істину. І якщо ми будемо діяти разом, «єдиним фронтом», це обов’язково сприятиме зменшенню кількості аварій та інших неприємних випадків на українських дорогах уже найближчим часом». Сьогодні «Київстар» – єдиний в Україні мобільний оператор, який системно, із 2005 року, реалізовує програму популяризації мобільної культури в суспільстві в рамках корпоративної соціальної відповідальності за свій продукт.
Довідка про компанію «Київстар»:
Національний мобільний оператор «Київстар» – лідер українського ринку мобільного зв’язку, якому довіряють своє спілкування 23,3 млн. осіб (станом на 01.11.08). «Київстар» забезпечує покриття території, де проживає 99,9% населення України, охоплюючи своєю мережею всі великі та малі міста і понад 28 тис. сільських населених пунктів, всі основні національні та регіональні шляхи, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття України, а також роумінгові послуги у 193 країнах на 5 континентах світу. «Київстар» забезпечує мешканців України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами.
За додатковою інформацією звертайтесь до менеджера зі зв’язків із громадськістю компанії «Київстар» Наталії Дадівєріної
тел. 8 (067) 220 7877, e-mail:
Nataliya.Dadiverina@kyivstar.netwww.kyivstar.net,