Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

БРСМ-Нафта

БРСМ-Нафта – торгова марка однієї з перших в пострадянській Україні мереж автозаправних комплексів, яку було створено у перший рік незалежності. Протягом 25 років географія мережі охопила усі населені пункти України та більшість міжміських автомобільних трас. Станом на перше півріччя 2017 року під торговою маркою працює 183 автозаправні комплекси. Паливно-роздрібний бізнес під торговою маркою «БРСМ-Нафта» Роздрібна торгівля автомобільним пальним Основним видом господарської діяльності мережі автозаправних комплексів «БРСМ-Нафта» є роздрібна торгівля автомобільним пальним. Станом на 2017 рік карта імпорту мережі виглядає так: ВАТ «Мозирський нафтопереробний завод» (м. Мозир, Білорусь); ВАТ «Нафтан» (м. Полоцьк, Білорусь); Rompetrol (Румунія); Публічна компанія «ORLEN» (м. Мажейкяй, Литва); Державне виробниче об’єднання «Белоруснефть». За результатами лабораторних досліджень, що проводилися у 2015-2017 роках Інститутом Споживчих Експертиз (ІСЕ), якість пального, яке реалізується в мережі, повністю відповідає європейським стандартам. З 21 жовтня 2016 року мережа автозаправних комплексів «БРСМ-Нафта» почала реалізацію фірмового автомобільного скрапленого газу під маркою PLUS, який у містить технологічну присадку Octimise V4050 Plus відомого британського виробника Innospec. За результатами експертних оцінок, фірмовий газ мережі має оптимальне співвідношення пропану-бутану, що сприяє більш повному згорянню суміші та підвищенню потужності двигуна. Придорожні магазини продуктів харчування і товарів широкого вжитку Для зручності клієнтів при 162 із 183 автозаправних комплексів мережі функціонують магазини продуктів харчування і товарів широкого вжитку. Більшість магазинів мають зони фаст-фуду із холодними та гарячими напоями, сандвічами та іншими стравами, що стануть у нагоді в дорозі. Постачальниками товарів до мережі магазинів є великі перевірені виробники, які застосовують системи контролю якості продукції. Усі продукти в магазинах при АЗК «БРСМ-Нафта» відповідають державним стандартам якості, що підтверджено відповідними документами. Історія торгової марки «БРСМ-Нафта» Датою заснування автозаправної мережі «БРСМ-Нафта» вважається 7 лютого 1992 року, коли український підприємець Андрій Біба відпустив клієнту перший літр бензину з паливно-роздавальної колонки автозаправної станції у місті Києві. Аналізуючи клієнтський досвід, підприємець поступово удосконалював стандарти обслуговування, які в подальшому склали основу сервісної культури мережі «БРСМ-Нафта». У 1994-1995 роках бізнес торгової марки «БРСМ-Нафта» розширюється за рахунок оренди автозаправних станцій у Київській області. Зокрема, 7 січня 1995 року розпочала господарську діяльність автозаправна станція у селі Таценки. Весь прибуток від діяльності орендованих об’єктів було реінвестовано у розвиток бізнесу, завдяки чому вже 6 травня 1995 року відбулось придбання першої автозаправної станції. Тоді ж було прийняте рішення про реєстрацію торгової марки «БРСМ-Нафта». Протягом наступних років запроваджуються єдині європейські стандарти обслуговування клієнтів у мережі «БРСМ-Нафта». Було залучено провідних управлінців, які вбачали у торговій марці «БРСМ-Нафта» потужний потенціал розвитку паливного бізнесу.. ТОП-менеджмент мережі на чолі із засновником Андрієм Бібою застосовував до розвитку бізнесу два основні підходи: розширення географії ринкової присутності за рахунок оренди автозаправних станцій у фізичних та юридичних осіб та реінвестування 100% прибутків від їхньої діяльності у покращення сервісу та стандартів обслуговування клієнтів. Це забезпечило швидкі темпи зростання мережі та значне збільшення кількості клієнтів. У першій половині 2000-х років мережа нараховувала вже понад 20 автозаправних комплексів. У розпал світової фінансової кризи, який негативно вплинув і на паливний ринок України, відбулося знецінення великої кількості поодиноких, не мережевих автозаправних об’єктів, які не мали системного підходу до управління, більшість з яких припинили свою діяльність. Команда мережі «БРСМ-Нафта» орендувала такі об’єкти, здійснювала модернізацію, перебудовуючи їх у комплекси за європейським зразком відповідно до стандартів мережі. В результаті вони перетворилися на рентабельні автозаправні комплекси, що дозволило власнику торгової марки «БРСМ-Нафта» здійснювати подальше розширення мережі та вдосконалювати рівень надання послуг. У 2010 році по Україні працює вже 34 автозаправні комплекси бренду «БРСМ-Нафта» за єдиними корпоративними стандартами. Менеджмент мережі не припиняє докладати зусиль до подальшого її розширення. За рік почали роботу ще 7 АЗК у Харківській області та 3 – у Полтавській. Крім кількісних показників розвитку мережа продовжує вдосконалювати якість сервісу: при автозаправних комплексах відкриваються міні-маркети супутніх товарів, що на той час було новим трендом паливного рітейлу. У 2012 році успіх паливного бренду було відзначено у Списку 200 найбільших компаній за версією журналу Forbes, у якому мережа «БРСМ-Нафта» посіла 98 місце. Це підштовхнуло засновника та ідеолога торгової марки до розробки і впровадження єдиного корпоративного стилю, згідно якого почали оформлюватися усі об'єкти мережі. У 2012-2013 роках «БРСМ-Нафта» стала мережею сучасних клієнторієнтованих автозаправних комплексів з рівнем сервісу європейського зразку. Окрім покупки супутніх товарів, автовласники мають змогу приготувати кавові напої та вживати якісні гарячі страви швидкого приготування у спеціальних зонах на автозаправних комплексах. Додатковими перевагами сервісу для клієнтів «БРСМ-Нафта» стають: програма лояльності, систематичні дисконтні акції, безкоштовні послуги безпровідного Інтернету Wi-Fi, термінали для зарядки мобільних пристроїв. У цей період в мережі було запроваджено дві новації, покликані вивести бренд «БРСМ-Нафта» у лідери ринку. Перше, це виведення на ринок нового для України бензину с додаванням біоетанолу, який отримується в процесі переробки рослинної сировини (кукурудзи, цукрової тростини) для зменшення шкідливості викидів у повітря. І, друге - унікальна на тогочасному ринку паливного рітейлу програма лояльності під назвою «PLUS», автором ідеї та концепції якої був засновник торгової марки «БРСМ-Нафта». Завдяки програмі клієнти мережі мають можливість отримувати реальну фіксовану знижку на пальне у грошовому еквіваленті. Ця програма визнана найкращою на українському ринку, як експертами, так і автовласниками. Підтвердженням правильності обраної стратегії просування на ринку та її втілення командою мережі став показник її бізнес-розвитку на кінець 2014 року: 140 автозаправних комплексів під торговою маркою «БРСМ-Нафта». У 2015 році управлінська політика мережі не змінилась, а ключовим її досягненням залишалася здатність утримувати доступні ціни на всі види пального, незважаючи на кон’юнктурні цінові коливання на нафтопродукти у світі. І протягом 2015-2017 років на фоні інших гравців паливного ринку мережа «БРСМ-Нафта» утримує реально ринкові ціни. За фінансовими показниками її операційної компанії на цей період припадає найактивніша фаза бізнес-розвитку мережі. Це було відмічено у рейтингу «ТОП-100 найбільших платників податків за сумою сплати податкових платежів до зведеного бюджету України», у якому станом на 1 липня 2016 року мережа «БРСМ-Нафта» посіла 77 місце. Станом на перше півріччя 2017 року мережа складається вже з 183 автозаправних комплексів, 162 з яких мають магазини з продажу супутніх товарів широко вжитку. За цими показниками мережа замикає п’ятірку лідерів вітчизняного ринку роздрібного продажу автомобільного пального. Ключові фізичні і юридичні особи, пов'язані з торговою маркою «БРСМ-Нафта: Засновником торгової марки «БРСМ-Нафта» є громадянин України Андрій Біба. Оператором господарської діяльності автозаправних комплексів під брендом «БРСМ-Нафта» є компанія «Євро Пауер». Соціальна відповідальність Автозаправна мережа під торговою маркою «БРСМ-Нафта» є соціально відповідальною компанією, яка підтримує традиції доброчинності та благодійництва. Це має вияв у широкому спектрі проектів, таких як матеріальна і моральна підтримка вихованців дитячих інтернатів Одеської, Черкаської і Житомирської областей України. Окрім проблем сирітства мережа популяризує здоровий спосіб життя через фінансову підтримку спортивних організацій, зокрема Федерації стронгмену України і Федерації академічного веслування у Херсонській області. У 2017 році компанія спрямовує зусилля у новий вектор соціальної активності – підтримку науково-дослідницьких ініціатив молоді з метою збагачення інтелектуального потенціалу української нації. Компанія сприяє духовному просвітництву через православні храми в Україні і закордоном, ктитором яких є її засновник Андрій Біба. Під його патронатом здійснюється храмобудівництво, реконструюються храмові приміщення, оновлюється їхнє оздоблення та іконостаси. В Україні за ініціативою засновника мережі опікувані ним храми на систематичній основі матеріально і молитовно підтримують онкохворих людей, вихованців дитячих будинків сімейного типу, членів Українського товариства сліпих та підопічних державних органів соціального захисту (осіб похилого віку та з особливими потребами). Заслуги благодійника перед православним суспільством неодноразово відзначалися високими церковними нагородами. На початку антитерористичної операції на сході України автозаправна мережа «БРСМ-Нафта» у Києві розпочала програму продовольчого забезпечення переселенців з тимчасово окупованих територій Донецької та Луганської областей. Волонтерами програми виступили працівники мережі, які продуктами харчування та психологічно підтримують понад 3000 співвітчизників.

Контактна особа: Александр Скрипченко
Телефон: 0442203111
E-mail: [email protected]
Сайт: http://www.brsm-nafta.com/