30.11.-1 | PR, маркетинг, реклама, Україна
Існує стереотип, що спортивні зали та тенісні корти створюються переважно для індивідуальних занять. Але що робити, коли постійно треба робити вибір - провести час із сім’єю або приділити увагу собі і своїй спортивній формі? Як створити саме сімейну традицію цікавого спортивного відпочинку? Для цього втілюють власну мрію в життя засновники спорт-вілли сімейного типу в Вишгороді. Повномасштабне відкриття планується в наступному році.
Спортивний комплекс Sport Villa Grays (https://grays.buromt.com.ua/) створює якісні умови для активного відпочинку всією родиною – для дорослих і для дітей. Школа тенісу, дитячі групи, власна набережна, професійні тенісні корти, ресторан з дитячим меню, chill-out zones. В чому особливість? До створення сімейної спорт-вілли підійшли концептуально та звернулися в Бюро Маркетингових Технологій (https://buromt.com.ua/). В агенції провели маркетингове дослідження (https://buromt.com.ua/uk/marketing-research/), створили позиціонування, неймінг, айдентику та розробили стратегію.
Концепція спорт-вілли побудована на дослідженні локації, ринку, особистих інтерв’ю з професійними тренерами та клієнтами фітнес- і тенісних клубів. В Бюро МТ провели аналіз трафіку, конкурентів, bench marks та open search дослідження. В ході чого виявлено інсайт – заміським спортивним комплексам не вистачає родинності. В Grays створюється атмосфера сімейної династії, наче все пильно контролюється господарем вілли.
Контактное лицо: Ирина Ткаченко
Телефон: (044)417-55-69
E-mail: [email protected]
Сайт: marketingburo.com.ua