Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[259] Прес-конференція «Доля малого човнярства в Україні»

24.04.2013 | Держава і влада, Україна

17.04.13 го року відбулася прес-конференція «Доля малого човнярства в Україні». Приводом для цієї події стало відкрите звернення провідних громадських організацій України, до вищого керівництва держави та очільників силових структур, з приводу катастрофічної ситуації яка склалася у човнярський галузі в Україні. На цьому заході зібралося чимало людей, яким не байдужа доля човнярства. Але багато чиновників, з якими пов’язане  це питання, не зважили за потрібне взяти участь у обговоренні проблем човнярства і суміжних з ним галузей.

Відкрив конференцію Голова ініціативної групи, Голова Громадської організації «Спілка човнярів Київщини» Віктор Зозуля. Він наголосив, що за останні 10 років кількість приватних човнів зросла в рази, і станом на 2012 рік майже досягла показників радянських часів. Але нажаль, ситуація з базами-стоянками та місцями стаціонарного відстою човнів щороку стрімко погіршувалась і на початку 2013 року досягла свого катастрофічного піку. В той же час ситуація з місцями для їх відстою та ремонту катастрофічно погіршується. За мовчазною згодою влади, а подекуди і за її активного втручання , відбувається знищення човнярської інфраструктури у Києві та державі в цілому. Під загрозою існування опиняється ціла галузь народного господарства. Не краща ситуація і в регіонах України, на Херсонщині, Одещині та інших областях відбуваються схожі руйнівні процеси у човнярській галузі.

 Тему підтримав Голова водно-моторного спортивно-фізкультурного клубу «Фенікс» Артем Пакшин. Він зазначив, що влада ігнорує потреби човнярів у законодавчому плані і, можливо, в найближчі роки Київ залишиться без соціальних стоянок човнів. А мешканці Києва, які зберігають там свої човни, будуть вимушені зберігати їх у власних квартирах, або здавати їх у металобрухт. Стоянки які ще залишились на цей час, відключені від електропостачання, та ледве існують під постійною загрозою фізичного знищення виконавчими підрозділами київської влади за вказівкою прокуратури. Такий стан викликає обурення та напругу серед соціальних верств населення, тисячі з яких зберігають свої човни на таких човнових стоянках десятки років.

Володимир Стріла - Голова водно-моторного спортивного фізкультурного клубу «Видубицький» додав, що не зважаючи на те, що представники РВП регулярно подають необхідні документи для землевідводу, їм регулярно відмовляють, вказуючи все нові і переважно формальні причини.  Території які виділялись державою для відстою човнів ще в 60-их роках минулого століття, активно розпродаються забудовникам, залишаючи простих громадян без можливості доступу до загальних водойм. Для багатьох з них це єдиний можливий спосіб відпочинку та оздоровлення. Він наголосив, що за сезон тільки в Києві мають змогу відпочити на приватних малих човнах більше 100 000 киян та гостей міста, це переважно сім'ї, друзі, рідні, близькі та знайомі човнярів і кожний рік є загроза, що цей вид відпочинку остаточно стане «привілеєм багатіїв».

Цю думку підтримав Голова Громадської організації «Громадське товариство човнярів «Ветеран»» Петро Ананов. Його виступ був дуже докладним і змістовним, він містив багато фактів про дії місцевої влади, щодо знехтування законних прав киян відносно відводу земель для діяльності човнових стоянок. Він наголосив, що «Громадське товариство човнярів «Ветеран»» переважно складається з людей, що мають державні пільги: інвалідів, осіб похилого віку, ветеранів, у тому числі Великої Вітчизняної Війни. Представники Київської міської влади глузуючи з них, вимагають гроші за різні потрібні та не потрібні документи – викачуючи останні копійки з їхніх мізерних пенсій та «ганяють» від кабінету до кабінету. Останньою краплею було глузування (інакше це не назвеш) заступника Голови КМДА п. Голубченка, який майже клявся, що «вже завтра» «ветерани» отримають землю і що вони мають усі законні права на це, зважаючи на повний пакет зібраних документів;  що він взяв це питання на особистий контроль. Але віз і нині там. Мабуть п. Голубченко мав на увазі не ту «землю» для ветеранів та інвалідів, коли обіцяв допомогу. Цей факт обурив усіх присутніх, адже усі мають, або мали родичів, які віддавали своє життя і здобували Перемогу. Зараз права цих заслужених героїв грубо попираються владою, влада  глузує та знущається над нами.

Михайло Павлій, представник Громадської організації «Водно-моторний клуб «Фрегат», додав, що їх клуб має представництво на багатьох стоянках не тільки в Києві, а й в усіх куточках України, вкрай занепокоєні станом галузі  і сподіваються на покращення ситуації. Велика кількість дітей, зі своїми батьками, вчаться плавати, ловлять рибу, купаються, завдяки чому ростуть здоровими та сильними. На човнах, річках та островах, виросло не одне покоління здорових людей. Зараз у нас хочуть забрати не тільки воду, а й здоров’я. «ми не просимо багато, ми просимо лише місце під сонцем» сказав він.

Голова Київської міської організації «Українського товариства охорони природи» Микола Щепець також зазначив, що для багатьох киян і українців загалом, відпочинок на воді за допомогою малого човна це єдина можливість відпочити на природі і зміцнити своє здоров’я. Човнові стоянки знаходяться на виділених місцях вже більше 50 років і мають законне право знаходитись на цих місцях і надалі. До того ж, човнярі, взяли під екологічний контроль острови на Дніпрі та щорічно очищують їх від сміття і організовують акції з прибирання прибережних територій.

Олександр Чистяков, Голова Всеукраїнської Громадської організації «Асоціація рибалок України» зазначив, що човнярі, та громадські організації човнярів виконують значну роль у захисті та збереженні водних ресурсів від браконьєрства, на водоймах України. Рятують рибу але самі знаходяться на грані вимирання: «Я не здивуюся, що доведені до відчаю човнярі, вдадуться до крайніх заходів і перекриють своїми човнами Дніпро. І чиновники, разом з представниками ЗМІ будуть переходити по човнам з Набережної на Труханів острів. Ніхто цього не хоче, але це трапиться коли впаде остання крапля громадського терпіння».

До цього можна додати зауваження Ігоря Шестака, заступника Голови Міжнародної Громадської організації «Ми Українці», що водно-моторний туризм та відпочинок є вагомим інструментом у здобутті та збереженні здоров’я нації. І в інтересах держави, щоб водний туризм, водні види спорту та відпочинку розповсюджувались і розвивались. Зараз ми бачимо абсолютно іншу картину. Ветерани та літні люди яким ми повинні кланятися,  не повинні псувати свої нерви, а жити в повазі від держави. «Я пам’ятаю як я сідав у човен зі своїм дідом та насолоджувався запахом води, чудовими краєвидами. Саме тут, у Дніпрі, знаходиться душа України», сказав він. І ми виходячи на воду отримуємо частку цієї душі, ми і наші діти вчимося поваги, поваги до природи, поваги до ближніх, до наших батьків і дідів.

Заслухавши виступи учасників конференції, слово взяв заступник директора  комунального підприємства «Плесо» Денис Рудник. Він зауважив, що їх підприємство готове допомагати човнярам у збереженні і розбудові водно-моторної інфраструктури, в межах своїх повноважень. Прикладом цього є підписаний договір про співпрацю з ГО «Спілка човнярів Київщини». Але в той же час п. Рудник зазначив, що КП «Плесо» теж не має землевідводу для діяльності дев’яти рятувальних станцій, розташованих в межах міста.

Таким чином, слід зазначити, що рятувальні станції КП «Плесо» знаходяться у такому ж невизначеному становищі як і човнові станції та фактично діють поза межами законів.

Після виступів представників громадськості, слово взяв Начальник відділу транспортного управління прокуратури міста Києва, Дмитро Чібісов. В ході свого виступу він зазначив, що після проведених перевірок було встановлено, що 11 баз-стоянок у м. Києві здійснюють свою діяльність з грубими порушенням, перед усім через відсутність прав на користування земельними ділянками і фактично діють поза межами законодавства. Не зважаючи на законодавчі колізії і казуїстику зі стоянками човнів, прокуратура змушена виконувати функції покладені не неї законом України і вимагати припинення діяльності баз-стоянок, діяльність яких не відповідає вимогам законодавства. Крім того, пан Чібісов наголосив, що органи прокуратури мають на своїй меті контроль за дотриманням законності у транспортній галузі та захист життя та безпеки громадян. Прокуратура біде захищати і представляти інтереси громадян і громадських організацій, якщо для цього будуть законні підстави.

Але факт остається фактом, саме руками органів прокуратури відбувається знищення соціальних човнових стоянок і це важко назвати захистом інтересів тисяч простих громадян.

За підсумками проведеної прес-конференції можна сказати, що доля човнярства в Україні, нікого у владних кабінетах не турбує. Адже ніхто із запрошених представників центральної та місцевої влади не забажав поспілкуватись з громадськістю. Більше того, навіть Укрморрічінспекція не знайшла часу, або достатніх підстав для того щоб обговорити нагальні проблеми човнярства. Лише представники прокуратури, які люб’язно завітали на прес-конференцію, намагалися виправдатись и пояснити свої дії, як нагляд за додержанням законності і турботу про безпеку громадян. Але попри ці непереконливі пояснення, начальник відділу транспортного управління прокуратури Києва, п. Чібісов запевнив що прокуратура завжди звернена обличчям до людей і пообіцяв захищати інтереси і права простих громадян і громадських організацій. Залишається лише сподіватись, що це не порожні слова і органи прокуратури дійсно почнуть захищати інтереси суспільства та почнуть наступ на чиновницьке свавілля і корупцію.

Коментувати
Facebook ::

ГО "Спілка човнярів Київщини"

Контактна особа: Зозуля Виктор Николавич
Телефон: 044 565-20-79
E-mail: [email protected]
Сайт:

До компанії


Найновіші релізи