Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[292] Кока-Кола запрошує шанувальників з усього світу "Шаленіти від футболу!"

29.02.2012 | PR, маркетинг, реклама, Україна

Київ/Варшава, 29 лютого 2012 – сьогодні компанія Кока-Кола відкриває секрети своєї глобальної інтегрованої маркетингової кампанії до УЄФА ЄВРО 2012™ , яка включає 5 святкових подій в Європі, присвячених святкуванню 100 днів до початку чемпіонату в Україні  та Польщі.

Кампанія під назвою «Шаленій від футболу!» відкривається шаленими футбольними святкуваннями в найшаленіший день року – 29 лютого. Від сьогоднішнього дня більш ніж в 70 країнах по всьому світу запустять міжнародну маркетингову кампанію, яка триватиме протягом 4-х місяців.

Кампанія пройде у кожній країні, що бере участь в УЄФА ЄВРО 2012™.
Coca-Cola використовує можливість, щоб надихнути вболівальників, споживачів і своїх співробітників шаленіти від футболу. Основні події на честь запуску кампанії та святкування 100 днів до початку чемпіонату відбудуться у таких країнах, як Польща, Україна, Італія, Чеська Республіка та Німеччина.

Глобальна інтегрована маркетингова кампанія «Шаленій від футболу!» передає ідею трансформації, що опановує звичайних людей, коли вони, підтримуючи свої футбольні команди, перетворюються на справжніх шалених вболівальників. Саме тоді вибухають неймовірні емоції, мерехтять розфарбовані обличчя, виконуються шалені пісні та танці та вирує справжнє шаленство від футболу.

Ця кампанія – це веселе, смішне та енергійне продовження нинішньої комунікаційної платформи " Open Happiness ", яка підтримується двома глобальними рекламними кампаніями на телебаченні, в друкованих ЗМІ, Інтернеті, зовнішній рекламі та активаціях в digital, соціальних медіа. Унікальна візуалізація втілює в життя концепцію «Шаленій від футболу!» послідовно на всіх платформах.

Кожний компонент кампанії був розроблений так, щоб залучити підлітків-футбольних вболівальників та спонукати їх до участі у підготовчому етапі та під час самого турніру, надихнути їх вивільнити своє справжнє футбольне «Я» та підтримати свою футбольну команду.

Основні компоненти глобальної кампанії:

ТЕЛЕБАЧЕННЯ

Рекламний ролик "Трансформація",  що транслюватиметься по всій Європі, Азії, Африці в період з квітня 2012 року, передає шалений настрій, коли в день матчу вболівальники зазнають  великих перетворень разом з мультяшними героями в кольорах національних команд під унікальний музичний трек  Gogol Bordello “Let’s Get CRAZY”.
Ролик зроблений Санто, Буенос-Айрес, хронометраж 100 ", 60", 45 "і 30", підтримує 3D-версію. Наступний творчий задум - "Дух ЄВРО" - вийде в ефір ближче до турніру.
DIGITAL

 У квітні буде запущено унікальну для УЄФА ЄВРО 2012™ інтерактивну digital-кампанію - найбільшу для Coca-Cola в Європі. Вона об’єднує мобільні, Інтернет та соціальні медіа-елементи.

Ця кампанія передасть хвилювання на стадіонах он-лайн вболівальникам: вона включає ігровий елемент, де вболівальники стають кращими і більш шаленими фанами, створюючи аватар, який дасть їм доступ до всієї digital-платформи. Вони зможуть безкоштовно завантажити та поділитися з друзями офіційним гімном Coca-Cola до УЄФА ЄВРО 2012™ від Gogol Bordello. Вони також матимуть можливість показати свою творчість, створивши особисту святкову Coca-Cola футболку. Соціальні медіа та Facebook будуть використовуватися в якості центральної платформи.

ГІМН

Спеціально замовлений трек з Gogol Bordello запам’ятається  як гімн Coca-Cola до УЄФА ЄВРО 2012™. Українсько-циганська панк-група, добре відома своїм енергійним і гумористичним підходом до музики, записала трек - “Let’s Get CRAZY”, яка повністю передає веселий дух кампанії. Вболівальники зможуть скачати і налаштувати трек через цифровий додаток Coca-Cola УЄФА ЄВРО 2012™ та з веб-сайтів, а також співати в он-лайн караоке.

Активації

Вболівальники зможуть шаленіти від футболу, беручи участь в активаціях по всій Європі напередодні і під час УЄФА ЄВРО 2012™.

Вони включають «крик-машину», караоке-кабіни і фан-зони, де вболівальники зможуть переглядати матчі, разом підтримувати свою команду і ділитися своїм божевіллям з Coca-Cola.

В Україні та Польщі для вболівальників будуть створені особливі умови для ще більшого шаленства.

 

Вісім агенцій були залучені до розробки цієї єдиної у своєму роді маркетингової програми: Naked – розробка стратегії, Santo – креативу, Attik – іміджів, M&C Saatchi Sport & Entertainment – креативної комунікації та PR, Cake – музики, Scholz & Volkmer – Digital, Ogilvy Action – маркетингу, Moravia Propag – призів та акцій.

 

УКРАЇНА

Coca-Сola готує  українські міста для шаленого футбольного святкування. У середині січня у 3-х містах приймаючих  УЄФА ЄВРО 2012™ було розпочато нову маркетингову кампанію, присвячено УЄФА ЄВРО 2012 ТМ. На головних вулицях та площах Києва, Харкова та Донецька були встановлені величезні рекламні щити, яскравий дизайн та футбольна символіка яких нагадує жителям міст про безпрецедентне футбольне свято, яке невдовзі прийде до їхнього міста.

У слід за кампанією на біг-бордах  з’явився кумедний ТВ-тізер, який демонструє трансформації, що перетворять кожного на футбольного вболівальника. Відео можна переглянути за цими лінками: http://www.coca-cola.ua/uk/index.html та http://vk.com/search?c[section]=people#/cocacola_ukr

Вже у  лютому розпочалася національна маркетингова кампанія «Coca-Cola — шаленій від футболу!», яка триватиме до 30 червня 2012 року. За умовами акції треба обрати напій (Coca-Cola, Fanta апельсин або Sprite у пляшках 0.5 л, 1 л, 1,5 л та 2 л зі спеціальними етикетками) та, зазирнувши під кришку, знайти код. Зареєструвати свій код необхідно через SMS 3355 або на сайті www.coca-cola.ua і –  гру розпочато. Споживачі мають можливість щохвилини виграти склянки Coca-Cola унікального дизайну, щогодини -  футбольні м’ячі або футболки шаленого дизайну та щодня – квитки на 2 особи на один з матчів УЄФА ЄВРО 2012™.

Акція вже має шалений успіх, адже за  даними підрахунків на 28 лютого 2012 року  на участь в акції зареєструвалось 147 000 учасників, і з них вже 59 651 учасників виграли склянки, 3 575 виграли та футбольні м’ячі, 3 535 - футболки, та 18 осіб – квитки на матчі УЄФА ЄВРО 2012™!

Більше про деталі акції на сайті www.coca-cola.ua, або за номером телефону
0 800 30 8008 (дзвінки зі стаціонарних телефонів по Україні - безкоштовні).

І це  - лише початок, бо ще більше яскравих вражень Coca-Cola  подарує у квітні, травні та червні. З початком квітня усі користувачі українського Інтернету матимуть можливість дізнатися, що таке справжня трансформація. Інтернет-гра «Фаноманія» допоможе звичайним людям перетворитися на футбольних вболівальників. 

У день зворотного відліку – за 100 днів до початку чемпіонату –
Компанія «Кока-Кола Україна» проводить Перший медіа-клуб у рамках дитячого футбольного турніру «Шкіряний м’яч – Кубок Coca-Cola» сезону 2011/2012. На засіданні прес-клубу присутні ознайомляться із процесом відбору та зі складом журі, яке обере майбутніх прапороносців на УЄФА ЄВРО 2012™.

Команда компанії  «Кока-Кола Україна» докладає усіх зусиль, щоб зробити чемпіонат  УЄФА ЄВРО 2012™ дійсно незабутньою та яскравою подією!

 

ПОЛЬЩА

На знак давньої історії співпраці з футболом  у деяких країнах, зокрема у Польщі,
Coca-Cola запустила пілотний проект під назвою «Coca-Cola Fans Energy Fund».
«Coca-Cola Fans Energy Fund» збирає позитивну енергію шаленого вболівання фанів під час УЄФА ЄВРО 2012 ™ з метою заохочення та просунення проектів, спрямованих на підтримку та розвиток активного способу життя.

Фанати зможуть ділитися енергією та створювати моменти щастя через власні смартфони, слухаючи  та використовуючи он-лайн трек Coca-Cola до УЄФА ЄВРО 2012™ “Let’s Get CRAZY” від Gogol Bordello; під час різних подій Coca-Cola та футбольних матчів.

Наприкінці турніру Coca-Cola оголосить, скільки моментів щастя створили фанати і як ці моменти будуть використані для  підтримки  проектів активного способу життя.

 

ПРИМІТКИ ДЛЯ РЕДАКТОРІВ:

Компанія Кока-Кола

Компанія Кока-Кола, найбільший у світі виробник напоїв, дарує споживачам свіжість більш ніж 500 газованих та негазованих напоїв. Окрім Coca-Сola, найдорожчого бренду у світі, до портфоліо Компанії входять такі бренди,  як Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply and Georgia та Del Valle. Глобально, наша компанія - постачальник №1 газованих напоїв, кави, соків та соковмісних напоїв. Ми маємо найбільшу систему дистрибуції по всьому світу, споживачі більш ніж у 200 країнах світу насолоджуються нашими напоями, споживаючи 1.7 мільярда порцій на день. Беручи на себе зобов’язання щодо стійкого розвитку суспільства, наша Компанія спрямовує свою діяльність на ініціативи щодо зменшення наслідків діяльності людства, підтримує активний, здоровий спосіб життя, створює безпечне середовище для наших колег та партнерів, сприяє підвищенню економічного розвитку суспільств на ринках, де здійснює діяльність Компанія. Разом з нашими колегами-ботлерами ми входимо до 10 найбільших роботодавців, об’єднуючи  більш ніж 700,000  працівників системи Coca-Cola.

 

Для більш детальної інформації щодо нашої Компанії, будь ласка, відвідайте нашу сторінку на  www.thecoca-colacompany.com.

 

©The Coca-Cola Company. Coca-Cola, Open Happiness та символ контурної пляшки є торговими марками Компанії Кока-Кола.

 

Coca-Cola асоціюється з футболом з часів першого чемпіонату світу в Уругваї в  1930 році.
Coca-Cola  є одним із найдавніших корпоративних партнерів ФІФА, співпраця з якою розпочалася ще у 1974 році. Офіційна співпраця з УЄФА була розпочата у 1988 році. Coca-Cola  підтримує футбол на будь-якому рівні: від аматорського до таких апофеозних подій як Кубок світу ФІФА та Кубок Європи.

 

 

 

Для отримання більш детальної інформації, будь ласка, звертайтеся до Coca-Cola:

Ольга Чумак

Менеджер зі зв’язків ЗМІ

Компанія “Кока-Кола Україна”

тел.: 044 490-0880

e-mail: [email protected]

Коментувати
Facebook ::

Кока-Кола Україна

Кока-Кола Україна
Coca-Cola – найвідоміший в усьому світі газований безалкогольний напій. Сьогодні у світі під торговою маркою компанії Coca-Cola випускається більше 300 видів напоїв. Компанія Кока-Кола працює на ринку України вже понад 15 років, і протягом цього часу інвестувала 270 мільйонів доларів США в економіку України. Кока-Кола в Україні пропонує широкий асортимент напоїв, смаки яких постійно поповнюються. Кока-Кола Беверіджиз Україна продає та здійснює дистрибуцію таких популярних в усьому світі безалкогольних напоїв як Coca-Cola, Fanta, Sprite, Coca-Cola light, а також локальних — соки Rich, Добрий та BotaniQ, питну воду BonAqua та інші. Сьогодні Кока-Кола в Україні - лідер вітчизняного ринку безалкогольних напоїв.

Контактна особа: Ольга Чумак
Телефон: (044) 490-07-07
E-mail: [email protected]

До компанії



Найновіші релізи