Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[277] Українки обирають вагінальне кільце

16.09.2009 | Медицина та фармацевтика, Україна

Українські жінки, що мають вільний доступ до інформації про різні методи запобігання небажаній вагітності, найчастіше зупиняють свій вибір на нетрадиційних для нашої країни, але дуже запитуваних у розвинених західних країнах сучасних контрацептивах. Такі результати міжнародного дослідницького проекту CHOICE були презентовані 15 вересня на прес-конференції «Обізнана жінка обирає найкращий контрацептив». Дослідження показало, що до консультації з гінекологом у рамках проекту, найбільш популярним методом контрацепції був презерватив (43,4%), кількість незапланованих вагітностей у разі його використання  сягає 14 на 100 випадків використання. При цьому 6,8% опитаних взагалі не використовували контрацепцію. «Результатом низької обізнаності жінок щодо методів контрацепції є найвищий показник у Європі щодо кількості незапланованих вагітностей та абортів», - зазначила Світлана Лур’є, керівник департаменту маркетингових досліджень компанії Proxima Research. З нею погодилася і Валентина Коломейчук, начальник відділу акушерсько-гінекологічної допомоги Міністерства охорони здоров'я України. За її словами, понад 40% українських жінок репродуктивного віку хоч раз у житті робили аборт. Про низький рівень обізнаності щодо контрацепції говорив і В'ячеслав Камінський, головний фахівець з акушерства і гінекології Міністерства охорони здоров'я України, д.мед.н., професор: «Сьогодні все ще досить поширеними методами контрацепції є перерваний статевий акт і так звані «природні методи», що мають на увазі обчислення «небезпечних днів». У той час, як у  всьому світі небезпечні дні обчислюють не для контрацепції, а для визначення днів, зручних для зачаття». Проте, консультації гінекологів, проведені в межах проекту, змінили ситуацію. Переважна більшість жінок, що брали участь в програмі CHOICE, змінили свій погляд на використовувані ними методи контрацепції. «Після консультацій найбільшу зацікавленість українські жінки, як і жінки інших країн, де проводилися дослідження, виявили до вагінального кільця.  Після одержання повної та об’єктивної інформації про існуючі методи контрацепції 47,2% пацієнток обрали саме кільце»  - оприлюднила одержані результати Світлана Лур’є. Як вона повідомила, роблячи свій вибір, жінки брали до уваги зручність використання (кільце жінка може ввести самостійно і має це робити лише один раз на місяць), ефективність, відсутність побічних ефектів і забезпечення стабільного циклу. Крім того, у рамках програми CHOICE було встановлено, що вагінальне кільце дозволяє підвищити якість сексуального життя жінок та їх партнерів шляхом додаткової стимуляції первинних ерогенних зон. На думку учасників прес-конференції результати проекту СHOICE в Україні є цілком очікуваними. Поінформованість про сучасні можливості у галузі контрацепції закономірно призводить до того, що українські жінки обирають найкращий з наявних варіантів - тобто вагінальне кільце. Подібний вибір говорить про свідомість українок і про те, що за наявності доступу до інформації про різні методи контрацепції, вони здебільшого зупиняються на найбільш сучасному засобі. Довідкова інформація   Про проект Навесні 2009 року в Європі стартував проект CHOICE (Вибір), який є Європейським дослідженням у галузі контрацепції і проходить під егідою Європейського Товариства з Контрацепції та Репродуктології. У проекті CHOICE брали участь Австрія, Бельгія, Чеська і Словацька Республіки, Німеччина, Ізраїль, Нідерланди, Польща, Росія, Швеція, Швейцарія, Україна яка була включена в подібне дослідження вперше. В українському дослідженні, що  провела компанія Proxima Research, брали участь мешканки великих міст: Дніпропетровська, Харкова, Донецька, Одеси, Львова, Луганська, Вінниці, Полтави, Кременчука і Києва. Цілями проекту були:  •      Поширення інформації про існуючі методи контрацепції серед жінок •      Оцінювання показників із використання методів контрацепції до і після рекомендації фахівця, а також сприйняття жінками методів контрацепції •      Порівняння результатів освітньої програми в різних країнах.   Про ESC Європейське Товариство з Контрацепції та Репродуктології (The European Society of Contraception and Reproductive Health — ESC) було створене у Франції в 1988 році. У Європі ESC є провідною медичною організацією в галузі контрацепції і планування сім'ї. Основна мета ESC — надання інформації про контрацепцію і можливості охорони репродуктивного здоров'я в Європі, а також полегшення доступу населення до цієї інформації. Для досягнення  цієї мети ESC прагне привести до єдиного стандарту правові положення в галузі планування сім'ї у різних країнах ЄС і сприяє тому, щоб всі визнані методи контрацепції були доступніші для населення. Товариство взаємодіє у всьому світі з відповідними організаціями і установами, що розділяють його мету - розповсюджувати знання і досвід контрацепції. Офіційний сайт Європейського Товариства з Контрацепції та Репродуктології: www.contraception-esc.com   Про Proxima Research Компанія Proxima Research заснована компаніями МОРІОН і Medical Data Management Ukraine (MDM). MDM – найбільший провайдер рішень з підтримки маркетингу і продажів на українському фармацевтичному ринку. Компанія має десятирічний  досвід роботи, що дозволяє пропонувати найкращі рішення в класі технологічних рішень, маркетингових досліджень і послуг просування. МОРІОН – провідна українська компанія, що спеціалізується в галузі систематизації інформації, яка стосується лікарських засобів. Основні напрями діяльності компанії МОРІОН – розвиток і впровадження комп'ютерних технологій в медицині і фармації, дослідження і аналіз фармацевтичного ринку України, видавничий бізнес. На ринку – з 1995 року. На сьогодні Proxima Research - це єдина в Україні маркетингова Агенція, що спеціалізується в галузі медицини і фармації. Компанія має десятирічний досвід роботи на українському ринку. В Агенції працює понад 200 осіб.      
Коментувати
Facebook ::

PR-Service

PR-Service

Контактна особа: Татьяна Франчук
Телефон: 8 044 501 32 93
E-mail: [email protected]
Сайт:

До компанії



Найновіші релізи