Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[287] Компанія «Хенкель» демонструє позитивну динаміку у 2-му кварталі 2009 р.

13.08.2009 | Фінанси і банки, Україна, Країна-терорист

«У 2-му кварталі 2009 р. компанія Хенкель продовжувала відчувати вплив світової економічної рецесії. Однак, усім бізнес-підрозділам компанії вдалося продемонструвати випереджальні показники на відповідних ринках», – зазначив Каспер Рорстед, голова правління Ради Директорів компанії Хенкель. «Підрозділ «Миючі та чистячі засоби» навіть перевищив позитивні показники 1-го кварталу, тоді як підрозділ «Косметика та засоби особистої гігієни» продовжує демонструвати позитивну динаміку розвитку. Порівняно з 1 кварталом ми також відзначили покращення у напрямку «Клейові технології», – додав пан Рорстед. – Нам вдалося досягти позитивних показників розвитку завдяки завчасному запровадженню заходів, спрямованих на попередження негативних тенденцій. Тому ми переконані, що 2009 р. не буде для нас збитковим. Більш того, 2009 стане роком, коли компанія зробить вирішальні кроки на шляху досягнення довгострокових цілей». Беручи до уваги складну ситуацію, що наразі панує на ринках, компанії Хенкель вдалося у 2-му кварталі 2009 р. досягти продажів на рівні 3 485 млн. євро, що на 5 % менше, ніж у відповідному періоді 2008 р. Органічний ріст продажів, скорегований з урахуванням валютних курсів та купівлею/продажами скоротився на 5,3 % порівняно з показниками 2-го кварталу 2008 р., але виявився вищим порівняно з 1 кварталом 2009 р. На цьому тлі показники із трьох напрямків діяльності компанії є досить неоднорідними. Споживацькі напрямки діяльності компанії, а саме «Миючі та чистячі засоби» і «Косметика та засоби особистої гігієни» демонструють впевнену позитивну динаміку з показниками органічного росту на рівні 6,3 % та 3,5 % відповідно. Показники напрямку «Клейові технології» покращились порівняно з 1 кварталом, але, беручи до уваги загальне зменшення обсягів на головних світових споживацьких ринках, компанії не вдалося уникнути 15,4 % скорочення показників органічного росту продажів. Враховуючи витрати на реструктуризацію, що відбулася у 2008 р., операційний прибуток (EBIT) збільшився на 145 %, з 113 млн. до 279 млн. євро. Скорегований операційний прибуток (скорегований EBIT) з урахуванням прибутків/витрат та витрат на реструктуризацію зменшився на 17,2 % з 372 млн. до 308 млн. євро. Значною мірою зазначене скорочення пояснюється загальним зменшенням прибутків у підрозділі «Клейові технології». Рентабельність обороту (EBIT) склала 8 %, скорегована рентабельність обороту зменшилась з 10,1 % до 8,7 %. Показники інвестицій скоротилися з 24 млн. до -4 млн. євро. На зазначене зменшення вплинув продаж у листопаді 2008 р. частки компанії Хенкель у Ecolab. Чисті витрати на виплату відсотків зменшились на 28 млн. євро, з -84 млн. до -56 млн. євро, завдяки нижчим, порівняно з минулим роком, процентним ставкам. Фінансовий показник залишився стабільним, на рівні -60 млн. євро. Податкова ставка склала 31, 5 %. Завдяки збільшенню EBIT, чистий прибуток у 2-му кварталі 2009 р. збільшився на 257 %, з 42 млн. до 150 млн. євро. З урахуванням виплат відсотків міноритарним власникам акцій у розмірі 7 млн. євро, чистий прибуток у 2 кварталі склав 143 млн. євро (у 2 кварталі 2008 р. – 38 млн. євро). Скорегований чистий прибуток після виплати відсотків міноритарним власникам акцій склав 162 млн. євро, порівняно з 227 млн. євро у 2-му кварталі минулого року. Прибуток на привілейовану акцію збільшився з 0,09 до 0,33 євро. Скорегований показник складає 0,37 євро порівняно з 0,52 євро у відповідному кварталі минулого року. Показники бізнес-підрозділів Органічний ріст продажів у підрозділі «Миючі та чистячі засоби» збільшився на 6,3 %, що є найкращим показником зростання за період, починаючи з 1-го кварталу 2007 р. Негативний вплив валютного курсу на загальну картину зафіксований на рівні 1,9 %. Номінально обсяг продажів збільшився на 4,4 % і досяг 1 058 млн. євро. Регіони росту, а саме Східна Європа, Африка/Близький Схід та Латинська Америка продовжують демонструвати впевнене зростання обсягів продажів, в деякий випадках вони виражені у двозначних показниках. Після періоду зниженої активності на початку року на ринках Західної Європи та Північної Америки також було зареєстровано збільшення органічного росту продажів. Операційний прибуток збільшився на 28,8 % до рівня 119 млн. євро. З урахуванням валютних курсів прибуток збільшився на 34,1%. Досягнення вищезазначених показників стало можливим завдяки зменшенню вартості сировини, збільшенню відпускних цін та вчасно вжитим заходам, спрямованим на зменшення витрат та покращення ефективності. Обсяг продажів у сегменті «Миючі засоби» значно збільшився. Найбільші бренди Persil та Purex звітували про непропорційне покращення показників органічного зростання. Запуск Purex Complete 3 в 1 у США був надзвичайно успішним. Цей інноваційний продукт поєднує ефективність порошку з термоактивним пом’якшувачем та антистатичними компонентами, які вивільняються у пральну машину і запобігають накопиченню електростатичного заряду. Обсяги продажів у сегменті «Засоби для дому» так само демонструють позитивну динаміку зростання, причому темпи зростання є найвищими з будь-коли зареєстрованих у Східній Європі та Африці/Близькому Сході. Посудомийний засіб Pril, який є найбільшим брендом компанії, досяг двозначних темпів зростання обсягу органічних продажів у обох регіонах. Запуск Somat 9 у категорії миючих засобів для посудомийних машин також був успішним. Незважаючи на стабільно високі показники 2-го кварталу 2008 р., підрозділ «Косметика та засоби особистої гігієни» продовжив позитивну тенденцію минулих років і продемонстрував органічний ріст продажів на рівні 3,5 %. Відповідно, показники цього підрозділу випереджають ринкові, що зайвий раз висвітлює негативні тенденції на тлі складної економічної ситуації. Зокрема у регіонах Східної Європи, Азії та Латинської Америки показники росту залишаються стабільними. Також помітним є зростання у Західній Європі. У номінальному вираженні обсяг продажів збільшився на 1,5 % і досягнув 790 млн. євро. Операційний прибуток досяг 100 млн. євро і збільшився на 2,8 % до 4,2 % з урахуванням валютних курсів. У сегменті «Засоби для догляду за волоссям» також спостерігається позитивна динаміка розвитку та подальше зміцнення позицій на ринку в усіх категоріях. У сегменті «Засоби для догляду за волоссям та фарби для волосся» також вдалося досягти позитивних показників. Цьому сприяли такі чинники: запуск нового бренда Syoss, нової лінійки продуктів Gliss Asia Straight, а також запуску нового шампуню для чоловіків Schauma Hairactive. Позитивна тенденція у категорії «Фарби для волосся» була підтримана інноваційним продуктом Essential Colors та запуском фарби для волосся Palette 10 Minutes Coloration. У сегменті «Засоби для догляду за тілом» бренд Dial продовжує демонструвати позитивну динаміку в США, зокрема завдяки запуску нових продуктів. Також у цьому сегменті успішним є бренд Fa, за допомогою якого після запровадження продуктів Cream & Oil та Fresh & Oil була отримана значна частка прибутків та збільшена доля ринку в Європі. У сегменті «Засоби для догляду за шкірою» основні зусилля були сконцентровані на новій серії Dr. Caspari бренда Diadermine. У сегменті засобів для догляду за ротовою порожниною – на новому продукті Theramed Arctic White. На тлі негативних світових тенденцій розвитку у сегменті професійних засобів для догляду за волоссям, напрямок бізнесу компанії Хенкель Hair Salon значно перевищив показники ринку. У цьому сегменті акцент було зроблено на оновленому бренді Bonacure та запуску двох нових лінійок продуктів бренда Igora та виходу на ринок бренда Essensity, який наразі триває. На тлі стабілізації та враховуючи обсяг продажів на рівні, нижчому показників 2-го кварталу 2008 р., підрозділу «Клейові технології» вдалося значною мірою покращити результати порівняно з 1 кварталом 2009 р. Порівняно з 2 кварталом 2008 р., періодом, коли придбані раніше бізнеси National Starch були вперше консолідовані, обсяги продажів знизилися на 12,9 % до 1 582 млн. євро. З урахуванням курсів валют зменшення було зафіксовано на рівні 13,9 %. Враховуючи труднощі, що існують у світовій економіці, бізнес-сектор у всіх регіонах окрім Латинської Америки був не в змозі відповідати показникам продажів, зафіксованим у аналогічному періоді минулого року. Зменшення органічного росту продажів було зафіксовано на рівні на 15,4 % нижчому за показники 2-го кварталу 2008 р. Порівняно з 1 кварталом 2009 р. ріст складає 2,8 %. Через зменшення обсягів та, відповідно, зменшення використання виробничих потужностей, операційний прибуток зменшився на 50,8 % до рівня 95 млн. євро. У цю суму включені 4 млн. євро консультаційних витрат на інтеграцію бізнесів National Starch. Вчасне запровадження заходів, спрямованих на інтеграцію потужностей та зменшення витрат, а також запуск нових продуктів значною мірою вплинули на покращення показників у 2-му кварталі порівняно з 1 кварталом.2009 р. На показники сегменту «Клеї для професіоналів та споживачів» вплинули тривалі негативні тенденції у будівництві, особливо спад попиту у Великобританії, Іспанії та США. Загальний низький рівень активності у будівництві також негативно вплинув на розвиток сегменту «Клейові технології для будівництва», хоча динаміка розвитку цього сегменту на Близькому Сході залишається позитивною. Порівняно незначний спад був зафіксований у сегменті «Клеї для упаковки, продовольчих товарів та будівництва». Але і в цьому сегменті спад попиту на споживчі товари негативним чином вплинув на показники. Глобальне скорочення виробництва серед головних промислових споживачів також негативно вплинуло на розвиток сегменту «Спеціальні клеї та засоби для обробки поверхонь». Однак, навіть за умов складної економічної ситуації компанія Хенкель скористалася своїм визнаним іміджем постачальника інноваційних товарів та рішень. Наприклад, продукт для обробки металу TecTalis отримав нагороду PACE як найбільш екологічний та інноваційний продукт 2008 р. серед автомобільних постачальників. Сегмент «Електроніка» продовжує відчувати негативний вплив, викликаний послабленням на ринку напівпровідників. Регіональні показники У регіоні Європа/Африка/Близький Схід органічний ріст продажів було зафіксовано на рівні на 3,7 % нижчому за аналогічний період у 2008 р. Напрямки «Миючі та чистячі засоби» і «Косметика та засоби особистої гігієни» продемонстрували задовільний ріст продажів, тоді як у підрозділі «Клейові технології» було зафіксовано зниження, виражене двозначними показниками. У регіоні Африка/Близький Схід компанія знову досягнула органічного зростання, вираженого двозначними показниками, натомість показники у Західній Європі включно з Німеччиною були негативними. Індикатори росту у Східній Європі покращились порівняно з 1-м кварталом. Загалом, продажі у Європі/Африці та Близькому Сході зменшилися з 2 283 млн. євро до 2 113 млн. євро, що складає 61 % прибутків Групи. Рівень органічних продажів у Північній Америці зменшився на 10,2 %. Несприятлива ситуація на ринку призвела до значного зниження показників продажів у сегменті «Клейові технології». Показники підрозділів «Косметика та засоби особистої гігієни» також були дещо регресивними. Проте, продажі підрозділу «Миючі та чистячі засоби» зросли. Загальний обсяг продажів у регіоні дорівнює 677 млн. євро, що складає 19 % прибутків Групи. Органічні продажі у Латинській Америці зросли на 3,9 % до рівня 210 млн. євро. Усі підрозділи зробили свій внесок у це зростання. У Азіатсько-Тихоокеанському регіоні органічний ріст продажів скоротився на 10 % порівняно з аналогічним періодом минулого року. Задовільне зростання продажів у сегменті «Косметика та засоби особистої гігієни» було врівноважено уповільненням показників росту у підрозділі «Клейові технології». На початку року компанія припинила діяльність у сегменті «Миючі та чистячі засоби», в Китаї, відповідно, продажі також знизилися. Загальний обсяг продажів у регіоні досягнув рівня 430 млн. євро, що складає 12 % від загальних прибутків Групи. Продажі у регіонах росту у Східній Європі, Африці/Близькому Сході, Латинський Америці та Азіі (виключно з Японією) зросли на 2,3 %. В номінальному вираженні обсяг продажів скоротився на 1,5 % до рівня 1 317 млн. євро, що становить 37,8 % консолідованих продажів. Прогноз на 2009 р. Експерти компанії Хенкель очікують, що складні економічні умови, які зараз панують у реальному секторі економіки та фінансових ринках, зберігатимуться у 2009 р. Зараз важко передбачити, як буде розвиватися економічна ситуація. Проте, ми у компанії Хенкель впевнені, що нам вдасться випередити показники на відповідних ринках за темпами органічного зростання (з урахуванням курсової різниці, купівлею/продажами). Компанія запровадила ряд операційних заходів, які, за нашими очікуваннями, позитивно вплинуть на розвиток компанії. Вищезазначені заходи, а також зменшення вартості сировини, сприяють зростанню операційного прибутку (EBIT) та вартості привілейованої акції (EPS) з урахуванням разових прибутків та зборів, а також витрат на реструктуризацію. У 3-му кварталі 2009 р. компанія Хенкель очікує на позитивну динаміку росту у споживацьких напрямках діяльності, хоча, можливо, дещо уповільненими темпами. Щодо напрямку «Клейові технології», то компанія очікує, що цей напрямок буде розвиватися на рівні показників 2 кварталу 2009 р., або навіть кращими темпами. Прогноз на 4-ий квартал 2009 р. залишається невизначеним через загальну невизначеність економічних показників, якими буде керуватися ринок. Це також впливає на достовірність будь-яких прогнозів на цей рік. Як тільки ситуація на ринку дозволить робити обґрунтовані припущення, компанія Хенкель повідомить кількісні очікувані показники на 2009 фінансовий рік. Компанія «Хенкель» вже більше 130 років є лідером у галузі технологій і виробництва товарів, які роблять життя людей легшим, кращим і красивішим. Компанія «Хенкель», що увійшла до рейтингу 500 найбільших світових компаній журналу Fortune, працює у трьох основних напрямках – «Миючі та чистячі засоби», «Косметика і засоби особистої гігієни», «Клейові технології» (будівельні суміші, побутові, шпалерні і промислові клеї, засоби для обробки поверхонь). Більше 52 000 співробітників компанії «Хенкель» у 125 країнах світу щодня в своїй роботі втілюють девіз "A Brand like а Friend.” У 2008 фінансовому році об'єм продажів компанії «Хенкель» склав 14,131 млрд. євро, скорегований операційний прибуток склав 1, 460 млрд. євро. В Україні компанія «Хенкель» представлена двома юридичними одиницями – «Хенкель Україна» і «Хенкель Баутехнік (Україна)». Найбільш широко відомі такі бренди компанії: миючі та чистячі засоби – Persil, Pur, Bref, Silan, Perwoll, Rex, Losk; косметика і засоби особистої гігієни – Fa, Taft, Sсhauma, GlissКur, Palette, Brillance, Natural&Easy, Diademine; будівельні суміші, побутові і шпалерні клеї – Ceresit, Thomsit, Момент, Metylan, Makroflex; промислові клеї і засоби для обробки поверхонь – Teroson, Liofol, Dorus, Technomelt, Optal, Loctite. За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтеся:
Коментувати
Facebook ::

Willard

"Каждое агентство говорит, что оно добивается результатов. Каждое заявляет, что оно креативно. Каждое агентство утверждает, что оно стратегично. Если все говорят об этом, значит всё это – лишь средний уровень. Мы же должны быть лучше».

Майкл Виллард, “Инструкция из 600 слов для сотрудников «Виллард Груп»

«Виллард Груп» - это уникальное сочетание коммуникационных подразделений: Реклама; Связи с общественностью; Маркетинг отношений с потребителями; Отношения с правительством; Издательство; Стратегии оценки рисков; Медиа-планирование и медиа-баинг.

Компания владеет собственными офисами в трех странах: Россия, Украина и Турция. Также мы поддерживаем сеть партнерских агентств во всех этим странах и в мире в целом.

Штат сотрудников компании насчитывает почти 100 профессионалов, которые всегда к Вашим услугам. У нас работают специалисты по ПР-стратегиям, которые могут провести Вас по рискованным рынкам и помогут не попасть в ловушку. У нас продуктивно работают рекламные креативщики, арт-директора и копирайтеры, которые придумают названия и осуществят брендинг для Ваших продуктов. А наши дизайнеры с удовольствием создадут Ваш фирменный стиль – профессионально и надолго.

Наши специалисты по отношениям с правительством помогут Вам уладить все Ваши вопросы с официальными лицами и органами власти. Также к Вашим услугам эксперты по корпоративной социальной ответственности, которые посоветуют Вам, как наилучшим образом позитивно повлиять на общественность.

Мы издаем разнообразные книги и выпускаем свой собственный англоязычный журнал The Ukrainian Observer, рассчитанный на широчайшую аудиторию. В Интернете мы ведем «Пиарщик», популярный Веб-сайт по связям с общественностью, рекламе и маркетингу на русском и английском языках.

Мы осуществляем медиа-планирование и медиа-баинг для крупнейших компаний в мире, а также поддерживаем стратегический альянс с The Copernicus Group в Вашингтоне, округ Колумбия. С этой группой мы успешно проводим оценки рисков на любом рынке. 

Контактна особа: Анна Сердюк
Телефон: +38044 502 30 05
Сайт:

До компанії


Найновіші релізи