Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[497] CLEVER Group представив українським ЗМІ провідного експерта з психології дитячого розвитку д-ра Кетлін АЛЬФАНО, голову «Ігрової лабораторії Fisher-Price»

09.10.2008 | PR, маркетинг, реклама, Україна

8 жовтня 2008 року в Освітній корпорації «Майстер Клас» («ОКешкін Клуб») відбулася прес-конференція «Еволюція іграшок за останні 75 років як дзеркало розвитку дитячих потреб». Головним спікером прес-конференції стала провідний світовий експерт в галузі дитячого розвитку, д-р Кетлін АЛЬФАНО. Вона розповіла численним представникам ЗМІ про результати свого візиту до України, а також про те, чим зумовлений розвиток індустрії розвиваючих іграшок. Іншими спікерами та почесними гостями прес-конференції стали провідний український психолог Вадим КОЛЕСНИКОВ та відомі батьки – Тала КАЛАТАЙ, Сніжана ЄГОРОВА, Антін МУХАРСЬКИЙ та Олег ПІНЧУК.

Прес-конференція викликала неабияке зацікавлення українських ЗМІ. Для того, щоб більше довідатись про розвиток малюків та еволюцію розвиваючих іграшок, до гостинної Освітньої корпорації «Майстер Клас» («ОКешкін Клуб») завітали представники 37 ЗМІ, включаючи: 8 телеканалів, 25 друкованих видань, а також 1 радіостанції, 1 Інформагентства та 2 Інтернет-виданнь. Слід відзначити, що за день до прес-конфереції, 7 жовтня, ексклюзивні інтерв’ю у пані АЛЬФАНО взяли: телеканал «ІНТЕР», радіо «Ера FM», суспільно-політична газета «Зеркало недели», спеціалізований журнал «Хорошие родители» та журнал для жінок «Единственная».

Метою візиту Кетлін АЛЬФАНО до України стало дослідження особливостей розвитку та менталітету українських дітей. За словами д-ра АЛЬФАНО, результати цих досліджень обов’язково будуть враховані фахівцями компанії Fisher-Price під час розробки та створення розвиваючих іграшок, а також їх адаптації для українських малюків.У перший день свого візиту, 6 жовтня д-р АЛЬФАНО спостерігала та аналізувала дитячу гру і консультувалася зі спеціалістами Освітньої корпорації «Майстер Клас» («ОКешкін Клуб»), державного дитячого садка № 378, а також Науково-практичного медичного центру дитячої кардіології та кардіохірургії. На прес-конференції, розповідаючи про свої спостереження, Кетлін АЛЬФАНО відзначила, що не побачила особливої різниці між українськими малюками та дітлахами інших країн.

Д-р Кетлін АЛЬФАНО: «Насправді, діти всіх країн дуже схожі. Всі вони обожнюють гратися з іграшками та одне з одним, всі у веселій грі пізнають світ та розвиваються. Звичайно, українським малюкам ближче та культура, в якій вони зростають. А отже немає сенсу, наприклад, просто перекладати слова інтерактивної іграшки з англійської на українську. І голос, яким вони промовляють вірші чи співають пісеньки, і самі віршики та пісеньки мають бути справді близькими українським дітлахам». Аби продемонструвати, які саме особливості іграшок роблять їх справді розвиваючими, Кетлін АЛЬФАНО запропонувала гостям пройти до імпровізованої «Виїзної Ігрової лабораторії». Тут з іграшками Fisher-Price бавились Андрій МУХАРСЬКИЙ, Маша КАЛАТАЙ, Богдан та Оксана ПІНЧУКИ, а також діти з «ОКешкіного Клубу». Приєднавшись до дітей, д-р АЛЬФАНО розповіла представникам ЗМІ, які особливості дитячої гри спонукають розвиток моторики, уяви, координації, зору, навичок спілкування та ін. 

Про вплив іграшок на дітей на прес-конференції розповідав і провідний український психолог Вадим КОЛЕСНИКОВ: «З точки зору психології не буває поганих іграшок. З будь-якою іграшкою можна придумати гру, яка би приносила дитині користь. Інша справа, що корисний вплив на дитину буде різним, тому що одні іграшки спеціально створювались для розвитку дитини, а інші – ні. Перш ніж купувати іграшку, слід зрозуміти, до розвитку яких якостей дитина вже готова, і які якості їй необхідно розвивати!». Власним досвідом виховання дітей зі ЗМІ поділилися відомі батьки України.

Зі спостережень Антіна МУХАРСЬКОГО: «Маленький Андрій охоче бавиться не тільки іграшками, які йому купують батьки та няня, а й зовсім несподіваними предметами. Наприклад, на прогулянці іграшкою Андрію можуть слугувати гілки дерев».

«Ми намагаємося купувати Андрію іграшки, які йому справді корисні, додала Сніжана ЄГОРОВА, - наша няня має відповідну освіту, і часто радить нам, яку іграшку слід купити на певному етапі розвитку нашого сина». А улюбленими іграшками трирічного Богдана, за словами його батька Олега ПІНЧУКА є різноманітні машинки.

З тим, що іграшки потрібно купувати, виходячи з їх користі для дитини згодна і Тала КАЛАТАЙ: «Я бажаю, щоб моя донька Маша гармонійно росла і розвивалась. Тому в іграшкових магазинах мене, перш за все, цікавить, чи якісна іграшка, яку я хочу купити для Маші, та чим вона може допомогти її розвитку». На закінчення прес-конференції Кетлін АЛЬФАНО розповіла про роботу «Ігрової лабораторії Fisher-Price» та про процес створення іграшок.

За словами д-ра Кетлін АЛЬФАНО: «В «Ігровій лабораторії», крім випробовування якості діє ще ціла низка систем тестування нових розробок іграшок, спрямованих як на дітей, так і на їх батьків. Загалом, щорічно в різних видах тестування беруть участь близько 9000 сімей з малюками. Кожний прототип іграшки проходить близько 15 різних тестів та випробувань, зазнаючи вдосконалень та коректив на кожному з них. І тільки потім іграшка надходить до масового виробництва».

Кетлін АЛЬФАНО впевнена: кожна дитина варта найкращих іграшок, і для того, щоб діти ці іграшки отримали вона вже понад 29 років очолює «Ігрову лабораторію Fisher-Price».

Організацію прес-підтримки всіх етапів візиту д-ра Кетлін Альфано до України, а також відвідини пані АЛЬФАНО дитячих закладів столиці, здійснила PR-агенція CLEVER Group.

Агенція «CLEVER group» створена у 2004 році. За час своєї діяльності успішно співпрацює з компаніями «Київстар», Samsung, «Оранта», «Инком», Ernst&Young, Nemiroff, «Основа-Солсіф», Syngenta, Winner Ford, «МASMI Україна», «Український Медіа Холдинг», телеканалом «1+1», представництвом «Солвей Фармацеутікалз ГмбХ» (Німеччина) в Україні. В портфоліо агентства входять реалізація комунікаційних програм для бренда DJUICE, проведення щорічної національної фармацевтичної премії «Панацея», PR-підтримка відбіркового туру на конкурс «Євробачення 2006» «ТИ-ЗІРКА!».

Також агенція реалізувало ряд успішних проектів у сфері шоу-бізнесу, співпрацюючи з Ніно Катамадзе, Олегом Скрипкою та гуртом «ВВ», дизайнером Оксаною Караванською, кінокомпанією Sota Cinema Group.

Коментувати
Facebook ::

CLEVER group

CLEVER group

 

Агентство «CLEVER group» создано в 2004 году. За время своей деятельности успешно сотрудничало с такими компаниями как «Киевстар», Samsung, «Оранта», «Инком», Ernst&Young, Nemiroff, «Основа-Солсиф», Syngenta, Winner Ford, «МASMI Украина», «Украинский Медиа Холдинг», телеканалом «1+1», представительством «Солвей Фармацеутикалз ГмбХ» (Германия) в Украине. В портфолио агентства входят реализация коммуникационных программ для бренда DJUICE, презентация ежегодной национальной фармацевтической премии «Панацея», PR-поддержка отборочного тура на конкурс «Евровидение 2006» «ТИ-ЗІРКА!». Также агентство реализовало ряд успешных проектов в сфере шоу-бизнеса, сотрудничая с такими исполнителями как Нино Катамадзе, Олегом Скрипкой и группой «ВВ», дизайнером Оксаной Караванской, кинокомпанией Sota Cinema Group.

Контактна особа: Наталия Кабирова
Телефон: 8-067-246-57-58
Сайт:

До компанії



Найновіші релізи