Стратегічна ціль ВАТ «КРЕДОБАНК» щодо зміцнення ринкових позицій значною мірою залежить від створення ефективної мережі реалізації банківських продуктів та послуг, виходу на нові регіональні ринки, і, відповідно, залучення нових клієнтів. Послідовна програма відкриття нових філій і відділень та реорганізація неприбуткових відділень дозволяють банку активно розвиватися, впевнено займаючи місце у групі великих банків.
Станом на 1 березня 2008 року мережа ВАТ «КРЕДОБАНК» налічувала 24 філії та 152 відділення, у тому числі 140 повнофункціональних відділень та 12 відділень з обмеженим переліком операцій. Банк присутній у 19 обласних центрах України (у тому числі Києві та Сімферополі), 68 містах та 4 селищах міського типу. А кількість встановлених банкоматів на кінець 2007 року досягла 304.
Протягом 2007 року КРЕДОБАНК збільшив кількість відділень на 51 одиницю та відкрив 4 нові філії – Запорізьку, Вінницьку, Чернівецьку та Житомирську. Загальна кількість установ банку (філій та відділень) у 2007 році зросла майже на 40%. Найбільш ефективно КРЕДОБАНК розвивав мережу у березні та вересні, коли було зареєстровано по 10 нових підрозділів.
У 2008 році ВАТ «КРЕДОБАНК» планує відкрити три нові філії в обласних центрах, де банк до цього часу не був присутній – у Чернігові, Сумах та Кіровограді, а також продовжити програму відкриття нових відділень у пріоритетних для розвитку роздрібного бізнесу регіонах.