Минулий рік став для КРЕДОБАНКу, який входить до групи найбільшого польського банку PKO Bank Polski SA, першим роком реалізації нової 3-річної стратегії. Ця стратегія передбачає зосередження його діяльності на обслуговуванні роздрібних клієнтів та співпраці з підприємствами малого і середнього бізнесу. Важливим результатом першого року реалізації нової стратегії стало значне зростання бізнесу банку. Так, в 2012 році чисті активи зросли на 20%. При цьому роздрібний кредитний портфель банку збільшився одразу на 29%.
В той же час, наслідки фінансової кризи продовжували впливати на фінансові показники Банку – сформовані в 2012 році резерви за виданими в докризовий період кредитами обумовили від’ємний фінансовий результат за підсумками року. При цьому операційна ефективність банку істотно підвищилась порівняно з 2011 роком: чистий процентний дохід зріс на 28%, а чистий комісійний дохід – на 23%.
Заступник Голови Правління PKO Bank Polski SA та одночасно Голова Спостережної Ради КРЕДОБАНКу Якуб Папєрскі підкреслив зацікавленість акціонера у подальшому розвитку українського банку.
– РКО Вank Рolski SA зацікавлений у зміцненні своєї присутності в Україні. На даний час наш український банк займає близько 1% в активах групи і ми вважаємо, що потенціал українського ринку вимагає збільшення цієї частки, - відзначив Якуб Папєрскі. – Польща майже не відчула нещодавньої економічної кризи, а її економіка зростала протягом усіх останніх років. На відміну від багатьох європейських банків, представлених в Україні, РКО Вank Рolski може уникнути вимушеної зміни курсу в Україні під впливом зовнішніх факторів та продовжити довгостроковий розвиток свого банку. Більш того, Україна та Польща є стратегічними партнерами, а тому економічні зв’язки між нашими країнами будуть зміцнюватись. Це відкриє додаткові можливості для розвитку бізнесу КРЕДОБАНКу.