[269] Студенти-маркетологи просувають бренди вітчизняних підприємств

31.05.2011 | Навчання, освіта, наука, Україна

20 травня 2011 року Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні (CEUME) оголосив переможців Третього Всеукраїнського конкурсу студентських маркетингових планів (http://www.studymarketing.in.ua/students/mpdraft/competition.html). Конкурс спрямований, з одного боку, на стимулювання взаємодії освіти й бізнесу, а з іншого боку - на захоплення талановитих студентів розумінням процесу маркетингу й на набуття ними практичних навичок. За словами учасників, конкурс дав їм «можливість відчути себе спеціалістами в галузі маркетингу», а також отримати «навички і перемагати, і робити висновки, і ставати досвідченішими економістами».   Конкурс дістав підтримку Міністерства освіти й науки України та бізнес-спільноти - спонсорами конкурсу виступили компанії «Крафт Фудз Україна» та «Філіп Морріс Україна», за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» а партнерами – «Освітній портал» (Генеральний інтернет-партнер), «Rabota.ua» (Партнер у побудові кар’єри), «Education.ua» (Генеральний освітній партнер) журнал «Експерт-Україна» (Генеральний аналітичний партнер), Асоціація зовнішньої реклами України, Міжнародний інститут менеджменту МІМ-Київ, Міжнародна Маркетингова Група, Міжнародна Торговельна палата України, ПАТ «Оболонь»,   Для участі у конкурсі, як завжди, треба було сформувати команду від 2 до 5 студентів, обрати викладача-консультанта та компанію (підприємство малого та середнього бізнесу, некомерційну організацію), для якої скласти маркетинговий план із просування її продукції або послуги. Таким чином, Конкурс надав унікальну можливість студентам співробітничати з реальним бізнесом, навчаючи їх «у найкоротший термін знаходити та обробляти необхідну інформацію, спілкуватися з потрібними людьми, а також розподіляти обов’язки та завдання під час роботи в колективі, що є необхідними навичками у подальшому житті.   Шлях до фіналу виявився нелегким, проте цікавим та захоплюючим. На конкурс надійшло 95 маркетингових планів, підготовлених студентськими командами з 57 ВНЗ. У ході створення плану студенти спілкувались безпосередньо з топ-менеджментом організацій, обговорюючи з ними різні нюанси та презентуючи пробну версію своєї роботи…   Справедливе та неупереджене суддівство – запорука успішного проведення конкурсу. Тому до експертної комісії, яка оцінювала письмові роботи та усні презентації, були запрошені провідні фахівці з маркетингу – представники таких компаній, як Агрохолдинг «МРІЯ», B2B-insight, CISCO, Рекламне агентство SAKSONIA, Shell East Europe Company, Маркетинговий клуб «MarketingJazzz», Міжнародний інститут менеджменту (МІМ-Київ), Міжнародна Маркетингова Група, НАСК "Оранта", ПрАТ «Філіп Морріс Україна». Конкурсні роботи були зашифровані і експерти не знали ні прізвищ, ні назв навчальних закладів авторів. Члени журі уважно перечитали кожну з поданих робіт і після трьох годин палких дискусій вирішили запросити до фінального етапу (презентації маркетингових планів) 10 студентських команд.   20 травня 2011 р. 10 команд-фіналістів у конференц-залі МІМ-Київ представили експертам та всім зацікавленим свої маркетингові плани. Фінал проходив у формі усної презентації із використанням мультимедійних засобів. Під час свого виступу кожна з команд мала переконати експертів, що саме їхній план є реальним, дієвим та конкурентоспроможним.   Команда мала 7 хвилин на презентацію свого проекту, ще 15 хвилин відводилось експертам для уточнюючих запитань до команд. При оцінюванні письмових робіт, журі звертало увагу на аналітичні та стратегічні навички, повноту окреслення комплексу маркетингу, фінансові аспекти, якість оформлення роботи, системність викладення матеріалу. Оцінюючи ж усні презентації, основними критеріями були зміст, організація та стиль виступів.   Після презентації останньої команди, в той час як конкурсанти спілкувались із представниками «Крафт Фудз Україна» та «МРІЯ», дізнаючись про особливості та перспективи роботи в цих компаніях, члени експертної комісії перейшли до окремої зали для того, щоб визначити три команди-переможниці.   В результаті переможцями конкурсу стали три команди з різних університетів: Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна (команда «Алхімія маркетингу», робота «Виведення продукції національного виробника соняшникової олії на зарубіжні ринки (на прикладі фірми «Харківагросоюз»»), Національного університету харчових технологій (команда «Амплуа», робота «Шлях успіху "Green Money"»), Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (команда «СВ», робота «Комплекс маркетингових заходів для успішного виходу на ринок серій косметичних засобів D’oliva&Vitamins та просування бренду»).   Проте навіть сама тільки участь у конкурсі – це вже перемога, що й підтверджує Ольга Ковальчук, фіналістка цьогорічного конкурсу: «Участь у цьому конкурсі - великий досвід для будь-кого: учасника, викладача чи просто слухача. Тому, навіть якщо ти не переміг - ти переможець. Ти переможець, оскільки  спробував зробити щось для реального підприємства і зробив це. Ти переможець, бо довів собі і всім іншим,  що ти можеш це робити і не просто робити, а робити це добре. А головне - ти побачив свої помилки і помилки інших, і тому, напевне, не будеш робити їх знову. І навіть якщо результати були не на твою користь пам'ятай: ти переможець!»
Коментувати
Facebook ::

Консорциум по усовершенствованию менеджмент-образования в Украине (CEUME)

Консорциум по усовершенствованию менеджмент-образования в Украине (CEUME)
Through our over 10 years charity activity in the Ukrainian market we were focused on building a strong liaison between students, universities and business by organizing trainings, conferences/seminars and competitions on national basis. Our projects gave opportunity for over 100 000 students to combine learning with action, developing their appropriate skills and providing them practical experience. Local communities also profited applying ideas created by students we have engaged. This resulted in increasing of youth’s employment level and positive effect in the social sphere.

Контактна особа: Бобрицкий Максим
Телефон: +38 (044) 248-72-39, +38 (044) 248-72-49
E-mail: konkurs@ceume.org.ua
Сайт:

До компанії