У 2008 році Донецька залізниця модернізувала 12 залізничних переїздів з інтенсивним рухом поїздів на суму 5,16 мільйонів гривень. Переїзди обладнані чотирма шлагбаумами для перекриття всієї проїжджої частини автодоріг, а також на них покращено освітлення, системи сигналізації та зв’язку.
На сьогоднішній день 46 переїздів Донецької залізниці вже облаштовано шлагбаумами для перекриття всієї проїжджої частини.
Довідка
Переїзд — одна з найнебезпечніших ділянок колії, що вимагає особливої уваги та суворого дотримання правил дорожнього руху. Донецька залізниця постійно проводить профілактичну роботу, направлену на запобігання ДТП. Однак, незважаючи на попередження з боку залізничників і витрати на обладнання переїздів та заходи безпеки, водії автотранспорту все ж таки порушують правила дорожнього руху, ризикуючи своїм життям і життям пасажирів. Адже у випадку небезпеки, навіть застосувавши екстрене гальмування, машиніст зможе зупинити поїзд лише через 800-1000 метрів.
Наприклад, 7 лютого 2009 року о 09:15 на переїзді без чергового, обладнаному світлофорною сигналізацією (перегон Карань—Кальчик), сталося зіткнення трактора «Білорус» із пасажирським поїздом №621 Харків—Маріуполь, який рухався зі швидкістю 90 км/год. При справно працюючих світлофорах і сигналізації водій трактору проігнорував показання переїзної сигналізації, у результаті чого сталося зіткнення поїзда з причепом трактора. Машиніст застосував екстрене гальмування, але уникнути зіткнення не вдалося. Потерпілих у ДТП не було. Затримка поїзда склала 45 хвилин.