З початку 2014 року аварійно-диспетчерська служба ПАТ «Київоблгаз» отримала понад 12 тисяч викликів від споживачів. Основними причинами дзвінка на 104, перш за все, є витік газу в приміщенні та несправність газового обладнання. Щоб газопостачання було стабільним та безперебійним аварійно-диспетчерська служба повинна якнайшвидше виїжджати на подібні виклики та вчасно локалізовувати причини аварії.
«Нові автомобілі мають високу прохідність, що надзвичайно важливо, коли службі АДС потрібно оперативно приїхати на виклик споживача, особливо у сільську місцевість з нерівною дорогою, – оцінює переваги нових транспортних засобів перший заступник голови правління – головний інженер ПАТ «Київоблгаз» Павло Кишкар. – Також дана марка автомобіля відрізняється конкурентними економічними характеристиками, зокрема тривалим гарантійним обслуговуванням, невисокою вартістю витратних матеріалів та експлуатаційною надійністю».
До того ж, усі «аварійки» компанії обладнані системою GPS-навігації. Ця технологія дозволяє за допомогою електронної карти визначити бригаду АДС, яка в даний момент знаходиться найближче до місця виклику, та оперативно направити її на ліквідацію аварії.
Крім того, ще однією перевагою координування руху службового транспорту за допомогою GPS-моніторингу є зменшення витрат пального, а відповідно й – економія коштів на утримання автомобілів. Також GPS-система дозволяє складати найбільш оптимальні графіки маршрутів автотранспорту.
Аварійна газова служба ПАТ «Київоблгаз» цілодобово надає послуги з локалізації та ліквідації аварійних ситуацій по Київській області. Оптимізація роботи цієї служби є пріоритетним завданням компанії у напрямку забезпечення безаварійності та безперебійності газопостачання.