16 жовтня 2008 року в ефірі 18 телеканалів вийшов новий ролик від ТМ «Чернігівське» - «Чернігівське Біле - Осяєння».
В попередніх комунікаційних компаніях «Біле» позиціонувалося як справжнє пиво з первинним смаком, і комунікаційна підтримка була іміджевою. В цьому році було прийнято рішення змістити акценти в комунікації і донести до аудиторії те, що «Біле» - масовий продукт зі своїми унікальними властивостями і особливим нефільтрованим смаком, який починає сяяти, освітлюючи все навколо та даруючи довге задоволення своїм поціновувачам.
Завдяки команді, що зібралася для роботи над проектом, ролик вийшов яскравим, у теплій, м’якій кольоровій гаммі, органічним живим музичним треком. Оригінальним візуальним рішенням стало поступове «осяєння», що йде від Білого, і посилюється у фінальних кадрах ролика.
За словами Груп бренд менеджера Вадима Ващенко: - «Головним героєм цієї ідеї стало саме «Біле», пиво, яке завдяки своїм унікальним властивостям і особливому нефільтрованому смаку, дарує насправді довге задоволення».
Розробка рекламної кампанії з репозиціонування «Білого» здійснювалася компанією РА Saatchi & Saatchi.
Команда проекту:
Груп бренд менеджер Вадим Ващенко
Бренд менеджер Юлія Стаканова
Агентство: Saatchi & Saatchi
Арт директор Олег Островський, Олексій Аксьонов
Копирайтер Денис Урусов
Акант директор Тетяна Качоровська
Клаент сервіс директор Людмила Косовіч
Продюсер Олена Лісняк
Продакшин студія: Adrenalin Brothers
Ексклюзив продюсер Костянтин Салащенко
Режисер Андрій Лобов
Оператор Дмитро Бондаренко